przez raphi » Wt kwi 06, 2021 10:11 am
Po 1 poszerza kierownice więc w korkach pogarsza sprawę. Po 2 ciężko takie lusterka odizolować od drgań kierownicy tak skutecznie jak fabryczne, po 3 dużo mniej w nich widać. Po 4 dużo łatwiej je uszkodzić, wystarczy otrzeć o ścianę w wąskim miejscu czy nawet zahaczyć o inny motocykl przy manewrach parkingowych gdy stoimy w kilka motocykli na parkingu. Po 5 aby już do nich zerknąć, nie wystarczy obrócić głowy a nawet tylko wzroku, trzeba zerkać za łokieć, czyli mocno w bok i w dół a czasem ten łokieć odchylić bo potrafią zasłaniać lusterka. I po 6 wygląda to źle w cbf'ie. Może w jakiejś przeróbce na cafe racera to tak ale w tej stylistyce takie lusterka to jak pięść do oka - ale to już rzecz gustu.
Co do legalności - nie mam pojęcia.
...ale co ja tam wiem.