Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Wt sty 31, 2012 9:45 pm
chiken napisał(a):Dodatkowa kwestia, mam zamek do schowka pod kanapą ale nie mam mechanizmu do zamukania tej kanapy ( zupełnie nie wiem jak to nazwać a w serwisówce nie widziałem jakiejś konkretnej nazwy ). Jeśli ktoś wie o który element mi chodzi czy może mi podrzucić jakieś fotki rzeczonego elementu, ew jak to się nazywa i gdzie to dostać? ( na allegro krucho )
zapewne chodzi ci o schowek pod siedziskiem pasażera, nie masz elementu nr 8 na rysunku z linku poniżej:
bo zamek na kluczyk masz tam gdzie ma być rozumiem i brakuje ci tylko tego haczyka który uwalnia/otwiera siedzenie,
warto poszukać u kolesi na allegro który sprzedają całe rozbebeszone cbfy po wypadkach, ewentualnie podbijać do aso hondy np. w Motoriscie ten element kosztuje 100zeta z hakiem
http://czescihonda.motorista.pl/szukaj/ ... 29,E,NHA12
Śr lut 01, 2012 9:37 am
Taki syf w airboxie może też być efektem wypadkowej przeszłości moto. Jak się motong wypierniczy, to olej się przelewa w różne miejsca i może dostać się m. in. do airboxu przez odmę.
U mnie w airboxie jest raczej sucho, a moto ma 81kkm. Jeszcze tam zajrzę z ciekawości, jak się cieplej zrobi.
Śr lut 01, 2012 10:37 am
u mnie w airboxie też sucho, jedynie filtr dość mocno śmierdział benzyną, był trochę wilgotny.
Śr lut 01, 2012 12:05 pm
Moto lezalo raz ale bardzo delikatnie bo po samych plastikach jak i zdjeciu plastikow widac co i jak, ale mysle ze tak jak chlopaki mowia ze to rzecz normalna. Wyczyszcze i zobacze po tym sezonie jak bedzie to wygladalo.
Śr lut 01, 2012 12:35 pm
Z ciekawości aż sam sprawdzę u siebie czy jest olej bo akurat będę wymieniał filtr ale to dopiero przed sezonem na razie moto ładnie śpi w garażu nie budzę jeszcze ze snu zimowego
Śr lut 01, 2012 5:26 pm
U mnie też jest suchutko.
Miałem parę kropelek oleju w poprzednim moto NT650 Deauville ale miała nalatane 78kkm
Wt cze 18, 2013 9:17 pm
goramo napisał(a):Nie wiem jak w 600 ale w 1000cu jest taki gumowy, przeźroczysty "odstojnik" na syfy z airboksa.
A jak to oczyścić? Poprostu zdjać ten "kondon" i wylać syf ze środka? Zaglądałem wczoraj do filtra i jest suchy skad wiec wzial sie ten osad? Czy to normalne czy mam sie martwic?
Wt cze 18, 2013 11:06 pm
qubel napisał(a):goramo napisał(a):Nie wiem jak w 600 ale w 1000cu jest taki gumowy, przeźroczysty "odstojnik" na syfy z airboksa.
A jak to oczyścić? Poprostu zdjać ten "kondon" i wylać syf ze środka? Zaglądałem wczoraj do filtra i jest suchy skad wiec wzial sie ten osad? Czy to normalne czy mam sie martwic?
To nic, że po półtorej roku ;-)
Wystarczy wyczyścić. To normalne, że zbiera się tam olej.
Wt cze 25, 2013 9:04 am
w 500 jest zaślepiony wężyk odprowadzający syf z airboxa. Przy wymianie filtra zaleca się go odślepić. Mi wyleciało z niego sporo gluta. Może w 600 jest tak samo?
Wt cze 25, 2013 10:49 am
W 600 jest odma przy airboxie, rurka przy kosie jest odślepiona, zadziała jak odma się wypełni, ale wtedy pewnie już cały filtr będzie zajebany syfem
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.