A propo Crash-Padów.

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

A propo Crash-Padów.

Postprzez Bosman78 » Cz lut 02, 2012 8:44 am

A propo Crash-Padów.
Zastanawiałem się nad zmianą na gmole, ale mam pewne wątpliwości czy jest sens bo z tego co się orientowałem moje pady w przeciewieństwie do większości montowanych akcesoryjne maja mocowanie w wielu punkatch więc w przypadku ślizgu może nie wyrwią połowy bolku silnika ?
viewtopic.php?f=23&t=399&start=20
„Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia i nie ubierają tego faktu w słowa...”
Avatar użytkownika
Bosman78
Maniak
 
Posty: 1261
Dołączył(a): Cz mar 31, 2011 6:26 pm
Lokalizacja: Wawa
Wiek: 45
Motocykl: vStrom
W siodle: <100 kkm

Re: A propo Crash-Padów.

Postprzez Piotrek » Cz lut 02, 2012 8:49 am

miales umiescic fote, bo na razie zachodzimy w glowe, co Ty tam masz, don Pedro :-)
Piotrek
Fanatyk
 
Posty: 3327
Dołączył(a): Cz cze 16, 2011 7:35 pm
Wiek: 54
Motocykl: HD Fat Boy, gaznik,

Re: A propo Crash-Padów.

Postprzez rupert » Cz lut 02, 2012 9:01 am

Piotrek napisał(a):miales umiescic fote, bo na razie zachodzimy w glowe, co Ty tam masz, don Pedro :-)

Zamieścił :) http://forumcbf.pl/viewtopic.php?f=23&t=399&start=20#p18249

Bosman78 napisał(a):A propo Crash-Padów.
Zastanawiałem się nad zmianą na gmole, ale mam pewne wątpliwości czy jest sens bo z tego co się orientowałem moje pady w przeciewieństwie do większości montowanych akcesoryjne maja mocowanie w wielu punkatch więc w przypadku ślizgu może nie wyrwią połowy bolku silnika ?
viewtopic.php?f=23&t=399&start=20

Trudna sprawa. Masz crashe z górnej półki, może i lepsze od niektórych gmoli. Z punktu estetycznego gmole wygrywają. Z punktu nietypowych zdarzeń, np boczne uderzenie pewnie gmole lepiej ochronią bo zachodzą na większym obszarze. Z punktu ekonomicznego lepiej zostawić... Osobiście wybrałbym gmole :msn-wink:
Life is for my own to live my own way...
Avatar użytkownika
rupert
Nightmare
 
Posty: 8341
Dołączył(a): So lis 27, 2010 11:06 am
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 46
Imię: Robert
Motocykl: Honda

Re: A propo Crash-Padów.

Postprzez Piotrek » Cz lut 02, 2012 9:15 am

o ja glupia cipa, rzeczywiscie :-)
Piotrek
Fanatyk
 
Posty: 3327
Dołączył(a): Cz cze 16, 2011 7:35 pm
Wiek: 54
Motocykl: HD Fat Boy, gaznik,

Re: A propo Crash-Padów.

Postprzez Bosman78 » Cz lut 02, 2012 9:18 am

No właśnie mam ten sam dylemat :-) co do nietypowych uderzeń bonczych to jeśli doszło by do takiego zarzenia ( tfu, tru, tfu) to chyba było by mi już wszystko jedno co stanie się z silnkiem, na który będę patrzył z góry wraz z św. Piotrem :-).
Estetycznie nie wyglądają zjawiskowo, chpperowcy w pierwszej chwili myślą, iż są to podnóżki
„Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia i nie ubierają tego faktu w słowa...”
Avatar użytkownika
Bosman78
Maniak
 
Posty: 1261
Dołączył(a): Cz mar 31, 2011 6:26 pm
Lokalizacja: Wawa
Wiek: 45
Motocykl: vStrom
W siodle: <100 kkm

Re: A propo Crash-Padów.

Postprzez Piotrek » Cz lut 02, 2012 9:21 am

masz zarabiste pady, nie jednopunktowe, wiec z praktycznego punktu widzenia wystarcza i zastrzezenia o rozwalania silnika raczej ich nie dotycza. Po lesie raczej tez nie bedziesz jezdzil, zeby zahaczyc albo, zeby chronic przed galazkami. Pozostaje kwestia estetyczna, idnywidualna. Ja jestem wielkim zwolennikiem gmoli, bo sa fajne, takie klasycznie motocyklowe, zwlaszcza czzarne i pasuja tutaj. Ale to tylko kwestia gustu, bo swoje zadania spelnia obydwa. Co innego, jakbys mial zwykle, jednopunktowe. No i jednak musialbys znowu wydac kapuste, na gmole, wiec...... Ale znowu, jesli bardzo Ci sie nie podobaja i maja Cie wkurzac, no to............. Tak, wiem, bardzo pomoglem :-)


A za przegapienie zdjecia przepraszam, odszczekuje
Piotrek
Fanatyk
 
Posty: 3327
Dołączył(a): Cz cze 16, 2011 7:35 pm
Wiek: 54
Motocykl: HD Fat Boy, gaznik,

Re: A propo Crash-Padów.

Postprzez Piotrek » Cz lut 02, 2012 9:24 am

a choperowcy maja racje - moga sluzyc tez jako podnózki na trasach dalekich, bardziej wyprostujesz sobie nogi. Ja tak probuje na gmolach, ale troche mi sie zsuwa noga, a Ty masz juz gotowe.
Ja bym chyba zostawil jak jest.
Piotrek
Fanatyk
 
Posty: 3327
Dołączył(a): Cz cze 16, 2011 7:35 pm
Wiek: 54
Motocykl: HD Fat Boy, gaznik,

Re: A propo Crash-Padów.

Postprzez rupert » Cz lut 02, 2012 9:25 am

Bosman78 napisał(a):No właśnie mam ten sam dylemat :-) co do nietypowych uderzeń bonczych to jeśli doszło by do takiego zarzenia ( tfu, tru, tfu) to chyba było by mi już wszystko jedno co stanie się z silnkiem, na który będę patrzył z góry wraz z św. Piotrem :-).
Estetycznie nie wyglądają zjawiskowo, chpperowcy w pierwszej chwili myślą, iż są to podnóżki

Chodziło mi o parkingówki, można moto położyć na jakiś krawężnik, czy cegłę i będzie zonk. Można wymyślać, a życie płata różne niespodzianki. Nie zbroimy się na spotkanie boczne, czy czołowe ze składem TIRa :lol:
Life is for my own to live my own way...
Avatar użytkownika
rupert
Nightmare
 
Posty: 8341
Dołączył(a): So lis 27, 2010 11:06 am
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 46
Imię: Robert
Motocykl: Honda

Re: A propo Crash-Padów.

Postprzez Bosman78 » Cz lut 02, 2012 9:51 am

Więc zostawię tak jak jest.
Pewnie jak miał bym nie miał nic to wybrał bym gmole, ale pady miałem już w zestawie ( w promocji więc niech będą),
Widziałem pady kolegi w Triumph-ie i tam faktycznie bym się bał bo są wielkości korka od szampana i zamontowane centralnie do bloku silnika
„Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia i nie ubierają tego faktu w słowa...”
Avatar użytkownika
Bosman78
Maniak
 
Posty: 1261
Dołączył(a): Cz mar 31, 2011 6:26 pm
Lokalizacja: Wawa
Wiek: 45
Motocykl: vStrom
W siodle: <100 kkm

Re: A propo Crash-Padów.

Postprzez zbyhu » Cz lut 02, 2012 10:00 am

Moja odpowiedź jest w tym drugim wątku.
Ja bym te crash-pady zdemontował.
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7386
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Następna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości