Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pn sty 08, 2024 10:30 am
-patrick- napisał(a):obecnie u mnie -12
mam nadzieję, że na zewnątrz, hę?
Pn sty 08, 2024 12:08 pm
Nazarejski napisał(a):-patrick- napisał(a):obecnie u mnie -12
mam nadzieję, że na zewnątrz, hę?
na szczęście tak
w domu jako tako ciepło jeszcze!
Pn sty 08, 2024 6:24 pm
Ale śmieszki z was.Kto zalewa 98 do cbf 1000
Pn sty 08, 2024 7:39 pm
Ja nie - mam nadzieję, że pomogłem
A poważnie, zobaczę na wiosnę jak będzie ze spalaniem - okaże się wtedy, czy ten mit o zwiększonym spalaniu na E10 to mit, czy nie. Jeśli faktycznie ma palić ileś tam % więcej, to pewnie to rozważę, w przeciwnym wypadku zostanę pewnie przy 95.
Pt sty 12, 2024 8:08 am
Mit jakich wiele. Jest też mit mówiący o tym, że na niemieckim paliwie moto pali mniej, a oni E10 mają już od lat.
Cz lut 22, 2024 12:43 pm
Mitów powstało wiele, a szmatławce się prześcigają... pożyjemy zobaczymy.
Kompozytowe zbiorniki przepuszczają już E5, widać po napuchniętych naklejkach
Wydaje mi się, że można jeździć, a na dłuższy postój 98
Wt lut 27, 2024 9:30 am
Ale fakt jest taki, że zabrali z paliwa 5% paliwa i zastąpili go jakim gównem które paliwem nie jest, nie ma żadnej wartości kalorycznej a jedynie się spali. Czyli mamy teraz o 5% mniej paliwa w paliwie. Wzrośnie spalanie a gaźnikowce będą musiały być pewnie odrobinę dostrojone. Wtryski dostroją się same i aby zachować tę samą mieszankę, będą lały więcej paliwa. Moto więc będzie więcej żłopać. Przypominam, że to ta euro „ekologia”. Jak papierowe słomki.
Śr lut 28, 2024 3:17 pm
Strojenie gaźnika to nie taka prosta sprawa. W większości wypadków trzeba kombinować z dyszami bo śruba mieszanki ma mikro regulację. Zaleta gaźnika, to że nic nie robiąc nie będzie więcej palił ino osłabnie nieznacznie
So mar 02, 2024 6:00 pm
raphi napisał(a):Ale fakt jest taki, że zabrali z paliwa 5% paliwa i zastąpili go jakim gównem które paliwem nie jest, nie ma żadnej wartości kalorycznej a jedynie się spali. Czyli mamy teraz o 5% mniej paliwa w paliwie. Wzrośnie spalanie a gaźnikowce będą musiały być pewnie odrobinę dostrojone. Wtryski dostroją się same i aby zachować tę samą mieszankę, będą lały więcej paliwa. Moto więc będzie więcej żłopać. Przypominam, że to ta euro „ekologia”. Jak papierowe słomki.
Ale to dla plebsu, dla rządzących samoloty i spotkania w 5* hotelach.
A ty pij z papierowych słomek
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.