Demontaż zadupka

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Demontaż zadupka

Postprzez Domin » Pt lut 17, 2012 11:08 pm

Panowie jak się demontuje plastiki zadupka? Boczne owiewki to przez odkręcenie tych dwóch śrub pod przednim siedzeniem z boku owiewek oraz te boczne bolce do mocowania stelaży bodajże + tył (lampa tylna i uchwyty z plastikiem z zamkiem do odczepiania tylnego siedzienia). A jak ze środkową cześcią? Są od spodu jakieś dziwne niby to śrubki niby klipsy po trzy na całej długości łączenia bocznych owiewek z tą środkową owiewką od spodu ale nie wiem jak się do tego zabrać :helpsmilie: Czy to coś w ogóle da bo dziwnie mi to wygląda. Czy do tej środkowej części nie są podczepione kostki jakieś z tych pod siedzeniami? Jest to ogólnie trudne bo nie wiem czy się samemu do tego zabierać?
Domin
Użytkownik
 
Posty: 176
Dołączył(a): So paź 29, 2011 10:21 am
Lokalizacja: Krzyż Wlkp.
Wiek: 44
Imię: Dominik
Motocykl: CBF 600 N/A
W siodle: <100 kkm

Re: Demontaż zadupka

Postprzez menel » So lut 18, 2012 7:17 am

Czytałem kilka razy i nie rozumiem co chcesz zdemontować. Czy boczne plastiki przy siedzeniu czy wypełnienie zadupka od spodu?

Jeśli boczny plastik to po odkręceniu śrub które opisałeś, odchylasz go na bok i od środka wypychasz delikatnie plastikową spinkę (wygląda to jak nit) łączącą całość od spodu. W manualu to wszystko jest ładnie rozrysowane.
Avatar użytkownika
menel
Maniak
 
Posty: 1756
Dołączył(a): So lis 27, 2010 9:55 am
Lokalizacja: miasto meneli
Motocykl: CBF1000FA

Re: Demontaż zadupka

Postprzez Domin » So lut 18, 2012 11:16 am

Yhmm czyli mówisz że to są jakby klipsy bo boję się żeby czegoś nie ułamać, ale głównie mi chodzi o wypełnienie zadupka to od spodu. Do tego są podczepione jakieś jakieś kostki czy pojemnik z płynem czy bez problemu to powinienem wyciągnąć? Przeglądałem manuala i nie do końca jest to tam dla mnie zrozumiałe :wallbash:
Domin
Użytkownik
 
Posty: 176
Dołączył(a): So paź 29, 2011 10:21 am
Lokalizacja: Krzyż Wlkp.
Wiek: 44
Imię: Dominik
Motocykl: CBF 600 N/A
W siodle: <100 kkm

Re: Demontaż zadupka

Postprzez kris » So lut 18, 2012 11:34 am

Może to ci pomoże
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Honda CBF600SA
Avatar użytkownika
kris
Maniak
 
Posty: 1360
Dołączył(a): Cz lis 17, 2011 1:00 pm
Lokalizacja: Szczecin
Wiek: 37
Motocykl: CBF600SA
W siodle: <100 kkm

Odp: Demontaż zadupka

Postprzez rupert » So lut 18, 2012 12:03 pm

mtr napisał(a):Jeśli boczny plastik to po odkręceniu śrub które opisałeś, odchylasz go na bok i od środka wypychasz delikatnie plastikową spinkę (wygląda to jak nit) łączącą całość od spodu. W manualu to wszystko jest ładnie rozrysowane.

Spinki sciaga sie wciskajac bolce od zewnatrz. Nie trzeba nic odchylac. Zawsze odpinam je przed odkreceniem srub
Life is for my own to live my own way...
Avatar użytkownika
rupert
Nightmare
 
Posty: 8340
Dołączył(a): So lis 27, 2010 11:06 am
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 46
Imię: Robert
Motocykl: Honda

Re: Demontaż zadupka

Postprzez menel » So lut 18, 2012 1:33 pm

Rupert napisał(a):Spinki sciaga sie wciskajac bolce od zewnatrz. Nie trzeba nic odchylac.


Zgadzam się, pod warunkiem że nie są zabetonowane błotem. Dlatego na wszelki wypadek napisałem że od środka :msn-wink:
Avatar użytkownika
menel
Maniak
 
Posty: 1756
Dołączył(a): So lis 27, 2010 9:55 am
Lokalizacja: miasto meneli
Motocykl: CBF1000FA

Re: Demontaż zadupka

Postprzez Domin » N lut 19, 2012 4:08 pm

Yhmm jutro podejdę spróbuję zrobić tak jak piszecie czyli od środka je wycisnąć zanim odkręcę śruby. A jak z wypełnieniem zadupka? On tylko na tych spinkach się trzyma?
Domin
Użytkownik
 
Posty: 176
Dołączył(a): So paź 29, 2011 10:21 am
Lokalizacja: Krzyż Wlkp.
Wiek: 44
Imię: Dominik
Motocykl: CBF 600 N/A
W siodle: <100 kkm

Odp: Demontaż zadupka

Postprzez rupert » N lut 19, 2012 7:18 pm

mtr napisał(a):
Rupert napisał(a):Spinki sciaga sie wciskajac bolce od zewnatrz. Nie trzeba nic odchylac.


Zgadzam się, pod warunkiem że nie są zabetonowane błotem. Dlatego na wszelki wypadek napisałem że od środka :msn-wink:

Zawalone blotem, nie wiem gdzie moze byc problem? Moze moja stara 600tka ma inaczej :lol:
Life is for my own to live my own way...
Avatar użytkownika
rupert
Nightmare
 
Posty: 8340
Dołączył(a): So lis 27, 2010 11:06 am
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 46
Imię: Robert
Motocykl: Honda

Re: Demontaż zadupka

Postprzez Domin » Śr lut 22, 2012 2:12 pm

Rupert napisał(a):Spinki sciaga sie wciskajac bolce od zewnatrz. Nie trzeba nic odchylac. Zawsze odpinam je przed odkreceniem srub

Hmm od zewnątrz to sobie nie wyobrażam jak to mam wcisnąć a z kolei od wewnątrz to nie wiem jak Wy ale ja tam nawet palca nie włożę bo patrzyłem dziś co i jak z tym :wallbash:
Domin
Użytkownik
 
Posty: 176
Dołączył(a): So paź 29, 2011 10:21 am
Lokalizacja: Krzyż Wlkp.
Wiek: 44
Imię: Dominik
Motocykl: CBF 600 N/A
W siodle: <100 kkm

Odp: Demontaż zadupka

Postprzez rupert » Śr lut 22, 2012 5:03 pm

Domin napisał(a):
Rupert napisał(a):Spinki sciaga sie wciskajac bolce od zewnatrz. Nie trzeba nic odchylac. Zawsze odpinam je przed odkreceniem srub

Hmm od zewnątrz to sobie nie wyobrażam jak to mam wcisnąć a z kolei od wewnątrz to nie wiem jak Wy ale ja tam nawet palca nie włożę bo patrzyłem dziś co i jak z tym :wallbash:

Bolec spinki ma przetoczenia, wiec czy jest wcisniety, czy wycisniety to skrzydelka kolka sie chowaja. Wiec wciskasz bolec zeby sciagnac, a jak zakladasz to bolec masz wycisniety i po zalozeniu spinki wciskasz go i kolek sie blokuje.
Life is for my own to live my own way...
Avatar użytkownika
rupert
Nightmare
 
Posty: 8340
Dołączył(a): So lis 27, 2010 11:06 am
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 46
Imię: Robert
Motocykl: Honda


Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości