Ktoś chyba opisywał takie cuś, że miał jakiś taki cyngiel przy przepustnicy założony, który nie pozwalał na otwarcie do końca przepustnic. Ale nie pamiętam w jakim to sprzęcie było...
Czy u ciebie moto się wkręca do czerwonego na biegu jałowym (luzie)? Może też masz jakąś mechaniczną blokadę (blaszkę, kształtownik, itp.), która nie pozwala na wychylenie się przepustnic do końca...
A tak na marginesie - to już nie pierwszy przypadek zdławionych maszyn na "forumie", mam zatem pytanie do ich właścicieli -> czy wy odbywaliście jazdy próbne przed zakupem waszych sprzętów?
Pytam, bo to dla mnie trochę niezrozumiałe jest, że kupuje się motocykl klasy np. 600cm3 a dopiero potem ze zdziwieniem odkrywa, że ten rozpędza się raptem do prędkości jakie osiągają 250tki...
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA
Always look on the bright side of life