hej
Nie doradzę, co do ceny ale:
*kombi jest dobre ta tor! w codziennych wypadach po knajpkach itd spory problem z pójciem do toy toya, bo trzeba "kurtke" czyli góre zwalić do kolan aby oddać potrzebe!.
Ja mam kombinezon 2 częściowy tej samej firmy ale kupowany osobno. Kurtke mam ciut przyduzą na szerokości ale za to świetnie pasuje do jeansów i nie jest krótka jak w typowych kombinezonach 2 częsciowych-mam BERIK;a kurtke taką i spodnie jak w aukcji
http://allegro.pl/spodnie-berik-52-jak- ... 50886.html ja mam 182cm wzrostu i waże nie całe 80kg a rozmiary mam 54 kurki(jest lekko luźna) i spodni są na styk(w pasie mam 92-94cm).
Nie proponuje kupować tanich firm nówki-w 2008roku kupiłem komplet nówka dwuczęściowy za 1600zł w promocji Vanucci i zamki siadały byskawiczne na potęgę, do tego kurtka kończyła się na wysokości nerek i nawet pas nerkowy nie pomagał, do tego źle leżał i po 1 sezonie użytkowania-byłem szczęśliwy, jak go sprzedałem za 600zł, miałem kiedyś kurtkę Heoin Gericke z lat '90tych i była super jesli chodzi o wykonanie i samą skórę, inną kupiłem hein gericka w 2010 i sprzedałem po 2 miesiącach znów będąc stratny.
Kupiłem w końcu kurtke berika a rok później spodnie, jeżdze nich w sumie 5-6lat i posłużą mi kolejne 5-6.
Warto tez kupować kurki w czarno szarych lub czarno białych kolorach-jak zmienisz moto, to kombinezonu nie musisz!!! kurtki, o skóry nalezy dbać!-ja raz na rok, na koniec sezonu woda z mydłem o gąbeczką czyszczę cały zestaw, a jak podeschnie, to kremem do rąk z gliceryną nacieram, aż się zmiękczy i nabłyszczy, można też kupić impregnaty do skór z woskiem pszczelim itd.
Jak będziesz kupował to przymierz!!! jak coś źle leży-nie kupuj!!!! Jak poszukasz i stracisz czas-to mała utrata w porównaniu z zaniedowalającym zakupem!!! Wszystko musi dobrze leżeć, nie uwierać itd-bo w połowie trasy nie zrzucisz skóry!!! Ja np cały rok smigam z podpinką(fakt że jest cienka) ale izoluje(a nie grzeje) więc i w upały daje radę.