Szyby, wydechy, kanapy, klocki hamulcowe, opony, torby, sakwy, tankbagi, kufry, stelaże, akcesoria elektroniczne (podgrzewane manetki, gpsy, wyświetlacze biegów, woltomierze, termometry), itp.
Regulamin działu
W tym dziale utrzymujemy porządek. Trzymamy się tematu w wypowiedziach! Wszystkie posty nie na temat będą usuwane.
N lis 09, 2014 7:44 am
Trudno się z Tobą nie zgodzić. Cudu nie oczekiwałem i tak się stało. Wziąłem się do roboty - papier, wiertarka, szczotki druciane i jazda. Gorzej po takim zabiegu być nie może jak przed
N lis 09, 2014 8:07 am
Ten autosol jest na prawdę dobry. Sam doprowadziłem kolektory do połysku w półtorej godziny bez zdejmowania tyle że po kilku jazdach wróciłem do punktu wyjścia. Trochę z innej beczki, co do kolektorów ze zwykłej stali np. w CB 500 to kiedyś opracowałem jak o nie zadbać, wyczyścić i pomalować farbą żaroodporną i z tego skorzystało pół forum a motocykle odmłodniały o kilka lat. A co do nierdzewek to zastanawiam się jakby to wyglądało po opłukaniu i wytrawieniu w jakimś środku chemicznym typu Ace tyle że nie mam zbędnego kawałka na próbę.
Pn lis 10, 2014 9:05 am
Ja tam używałem Anti Blau na zasyfione i zapieczone rury i wszystko wyczyściłem na błysk. Fakt, roboty było sporo. Potem czyściłem najpierw zwykłą pastą Autosol, a następnie płynem Anti Blau. Troche mniej sie namęczyłem
Pn lis 10, 2014 4:17 pm
Sprawa wygląda tak - kolektory już "prawie na błysk" zrobione papierkiem (jutro poprawka) i daję Antibluing. potem pastą Metal Polish Autosol (podobno ma zabezpieczyć robotę po Antibluing). Jak będzie miał ktoś życzenie to wstawię foty przed i po
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.