[OPINIA] Nawigacja Lark 35 AT

Szyby, wydechy, kanapy, klocki hamulcowe, opony, torby, sakwy, tankbagi, kufry, stelaże, akcesoria elektroniczne (podgrzewane manetki, gpsy, wyświetlacze biegów, woltomierze, termometry), itp.
Regulamin działu W tym dziale utrzymujemy porządek. Trzymamy się tematu w wypowiedziach! Wszystkie posty nie na temat będą usuwane.

Re: Odp: nawigacja Lark 35 AT

Postprzez PeterS » Wt lip 31, 2012 11:55 am

adbok napisał(a): A ja już chciałem lecieć do sklepu po taką torbie i navi... :hammer:


Może navi lepiej znosi temperaturę niż chujowy delikatny telefonik przeładowany funkcjami...
Widziałem niedawno takie pokrowce, wyglądają toczka w toczkę jak ten, który miałem na smartfona. Prawdopodobne też, że ze wzgl. na wodoodporność, tak samo nie da się sensownie odprowadzić ciepła. Na początku myślałem, że wizja poprawi się po max. dociśnięciu ekranu do przezroczystego okienka w futerale, ale nic to nie dało :sad:
Avatar użytkownika
PeterS
Fanatyk
 
Posty: 3165
Dołączył(a): Pn wrz 06, 2010 9:22 am
Lokalizacja: Audiland, woj. małopolskie
Wiek: 47
Motocykl: HH 600+ETZ 250
W siodle: 100-200 kkm

Re: nawigacja Lark 35 AT

Postprzez Robgold » Śr sie 08, 2012 9:43 pm

Wracając do nawigacji w sieci jest sporo nakładek odblokowujący jednak większość robiona jest
przez jakiś nastolatków niewyżytych, którzy wpychają gołe baby jako tapety i robią przyciski wielkości takiej jak by na moto
ktos miał to rysikiem obsługiwać.

Jeśli ktoś byłby zainteresowany to popełniłem własne menu do tego Larka.
Zmodyfikowałem parę rzeczy, zrobiłem proste duże przyciski aby dało się uruchamiać wybrany program w rękawicach.
Te szare trzy pola to puste miejsca na dodatkowe ikony aplikacji.
Jest również duży wskaźnik baterii oraz godzina i data.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Avatar użytkownika
Robgold
Użytkownik
 
Posty: 98
Dołączył(a): N maja 06, 2012 1:24 pm
Lokalizacja: Katowice / Kraków
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF600SA
W siodle: <100 kkm

Re: nawigacja Lark 35 AT

Postprzez Brylant86 » Cz sie 09, 2012 5:48 am

Trochę odbiegając od opinii o tej nawigacji.
Uważam, że w trasę po Polsce najlepsza chyba jest zwykłą papierowa mapa, na miasto dobry plan (chodzi o skalę, aby ładnie w mapnik wpasować). Awaryjnie można użyć nawigacji - mapy w telefonie.
Pozdrawiam,
Łukasz

Sprzedam Hondę CBF1000 2007 http://hoonda.pl/viewtopic.php?f=36&t=5815
Avatar użytkownika
Brylant86
Miłośnik
 
Posty: 627
Dołączył(a): Cz cze 28, 2012 6:54 pm
Lokalizacja: Mała Wieś
Wiek: 37
Imię: Łukasz
Motocykl: CBF1000
W siodle: <100 kkm

Re: nawigacja Lark 35 AT

Postprzez PeterS » Cz sie 09, 2012 6:25 am

LG86 napisał(a):Trochę odbiegając od opinii o tej nawigacji.
Uważam, że w trasę po Polsce najlepsza chyba jest zwykłą papierowa mapa, na miasto dobry plan (chodzi o skalę, aby ładnie w mapnik wpasować). Awaryjnie można użyć nawigacji - mapy w telefonie.

Ok, pewnie co do zasady bym się zgodził, ale spróbuj jechać przez nieznane miasto w gęstym ruchu, kontrolując otoczenie, zerkając przy tym na ten sam punkt na tankbagu i, kątem oka, na studzienki i inny syf. Ew. zwolnij do 3 km/h by Twój operator telefonii komórkowej zdążył Ci dosłać inf. o przecznicy, którą własnie minąłeś :wallbash:
Avatar użytkownika
PeterS
Fanatyk
 
Posty: 3165
Dołączył(a): Pn wrz 06, 2010 9:22 am
Lokalizacja: Audiland, woj. małopolskie
Wiek: 47
Motocykl: HH 600+ETZ 250
W siodle: 100-200 kkm

Re: nawigacja Lark 35 AT

Postprzez Robgold » Cz sie 09, 2012 8:33 pm

Kilka uwag dotyczących jeszcze naszego Lark'a:

Jeśli nie wiecie gdzie wpiąć się z zasilaniem to idealnym miejscem jest konektor świateł znajdujący się po lewej stronie pod owiewka w 600SA.
Ja wykonałem sobie prostą "złodziejkę" dzięki której nie ciałem nic w instalacji.

Kolejna sprawa to problemy z ładowaniem Navi podczas jazdy. Często wielu użytkownikom zdarza się, że podczas jazdy navi pokazuje, że sie ładuje a po przekręceniu kluczyka ekran gaśnie bo brakuje jej prądu w aku. Niestety winny jest za to moduł ładowania w samej navi. Ładowarka dostarcza przez "plecki" napięcia równe 5V. To minimalnie za mało. Proces ładowania wymaga 5.2-5.3V.

Ostatnia kwestia, która mnie osobiście w tej navi wkurzała a którą warto poprawić to ta wredna śrubka do jej mocowania. Kiedy navi nie ma w "pleckach" to to cholerstwo brzęczy, pierdzi, wku..... jednym słowem podczas jazdy. Prostym sposobem okazało się dołożenie mini sprężynki (dociętej z długopisu :clap: ) powodującej automatyczne odpychanie śrubki w momencie kiedy nie jest przykręcona.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Avatar użytkownika
Robgold
Użytkownik
 
Posty: 98
Dołączył(a): N maja 06, 2012 1:24 pm
Lokalizacja: Katowice / Kraków
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF600SA
W siodle: <100 kkm

Re: nawigacja Lark 35 AT

Postprzez PeterS » Śr sie 15, 2012 9:03 pm

Wczoraj testowałem navi na motocyklu. Test nie był szczególnie morderczy, bo trasa w znacznej części wiodła hajłejem :mrgreen: Natomiast w nieznanym mi mieście navi poprowadziła do celu jak po sznurku, a "p. Heniek" z mapy TomToma momentalnie opierdzielił, wyrzucając nieznajomość geografii, gdy tylko przeoczyłem zjazd :)
Widoczność wyświetleń na ekranie fatalna, bez względu na to czy slońce mamy w oczy czy w plecy . Daszek na niewiele się zdaje. Nie da się (przynajniej mi się nie udało) ustawic tak by było przyzwoicie widać bez zasłaniania światla ręką. Wychodzi, że dobrze widać tylko przy kącie patrzenia prostopadłym do ekranu ustawionego w miarę pionowo, kazdy inny już wyraźnie pogarsza widzenie. Wyjściem jest schylanie głowy co jakiś czas do telewizorka.
Przy jeździe po miescie bez stoperów spokojnie da się słyszeć polecenia, ustawione na max. głośność.
Założyłem do moto (na uchwyt motocyklowy - "plecki") navi naładowaną wcześniej na 100%. Po 200 km działania non stop, odłączyłem na ~~3h. Po włączeniu dalej pokazywała 100% naładowania. Nast. włączona i podpięta do ładowania przez~~ 250 km. Po wyłączeniu zasilania dalej pokazywało 100%. Właczona następnego dnia - dalej pokazuje 100%.
Zaginęła w akcji 1 z 4 śrub mocujących "plecki" do ramienia uchwytu :wallbash:
Avatar użytkownika
PeterS
Fanatyk
 
Posty: 3165
Dołączył(a): Pn wrz 06, 2010 9:22 am
Lokalizacja: Audiland, woj. małopolskie
Wiek: 47
Motocykl: HH 600+ETZ 250
W siodle: 100-200 kkm

Re: nawigacja Lark 35 AT

Postprzez Brylant86 » Śr sie 15, 2012 9:13 pm

W mieście to ja wolę sprawdzać drogę na postoju ponieważ:
PeterS napisał(a):Ok, pewnie co do zasady bym się zgodził, ale spróbuj jechać przez nieznane miasto w gęstym ruchu, kontrolując otoczenie, zerkając przy tym na ten sam punkt na tankbagu i, kątem oka, na studzienki i inny syf. Ew. zwolnij do 3 km/h by Twój operator telefonii komórkowej zdążył Ci dosłać inf. o przecznicy, którą własnie minąłeś :wallbash:


Wolę się skupić na drodze, moto to nie samochód że jak się gdzieś wjedzie to felgę się wyprostuje, maskę przy piwie wyklepie, a reflektor dokupi w intercarsie 2 ulice dalej.
Oczywiście nie chciałbym przeginać w drugą stronę - wszytko dla ludzi i nawigacja niech będzie, ale niech nie dekoncentruje. :msn-wink:
Pozdrawiam,
Łukasz

Sprzedam Hondę CBF1000 2007 http://hoonda.pl/viewtopic.php?f=36&t=5815
Avatar użytkownika
Brylant86
Miłośnik
 
Posty: 627
Dołączył(a): Cz cze 28, 2012 6:54 pm
Lokalizacja: Mała Wieś
Wiek: 37
Imię: Łukasz
Motocykl: CBF1000
W siodle: <100 kkm

Re: nawigacja Lark 35 AT

Postprzez goramo » Cz sie 16, 2012 5:55 am

Hmm... mnie tylko zastanawia sprawa tak kiepskiej oceny czytelności ekranu :wacko:

Ja osobiście nie używałem tego, ale mam kilku znajomych, którzy mają ten model. Większość z nich używała wcześniej albo navi typowo samochodowej + pokrowiec, albo np. telefonów. Wszyscy z nich stwierdzają, że wyświetlanie w tym Larku jest całkiem przyzwoite. :rolleyes:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: nawigacja Lark 35 AT

Postprzez Malenstfo » Cz sie 16, 2012 3:33 pm

goramo napisał(a):Hmm... mnie tylko zastanawia sprawa tak kiepskiej oceny czytelności ekranu :wacko:

Ja osobiście nie używałem tego, ale mam kilku znajomych, którzy mają ten model. Większość z nich używała wcześniej albo navi typowo samochodowej + pokrowiec, albo np. telefonów. Wszyscy z nich stwierdzają, że wyświetlanie w tym Larku jest całkiem przyzwoite. :rolleyes:


Mnie natomiast bardziej interesuje jak to sie sparuje ze sluchawkami bluetuth bo jezdzic gapiac sie w navigacje motocyklem nie zamierzam (moge jedynie zerknac od czasu do czasu) ale milo by bylo slyszec komunikaty a z tym podobno roznie.
pzdr
Mariusz

CBF 600 N/A '10
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Malenstfo
Fanatyk
 
Posty: 2429
Dołączył(a): Pt paź 07, 2011 10:59 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 49
Imię: Mariusz
Motocykl: CBF600N/A, FZ1N, bra
W siodle: <100 kkm

Re: [OPINIA] Nawigacja Lark 35 AT

Postprzez emilioo » Pt mar 15, 2013 12:09 pm

witam.

Przed przeczytaniem tego wątku byłem zdecydowany na navi larka. Jednak teraz sam już nie wiem czy warto kupić to urządzenie.
Czy może ktoś napisać jak navi sprawdza się w czasie dłuższej jazdy mam na myśli czy nie gubi sygnału GPS i jak radzi sobie z wczytywaniem automapy. i na ile czasu wystarcza naładowana bateria.
emilioo
Użytkownik
 
Posty: 58
Dołączył(a): Śr lut 06, 2013 9:55 am
Lokalizacja: WG-Garwolin
Imię: Emil
Motocykl: CBF1000A
W siodle: <100 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Dla motocykla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości