[TEST] blokad motocyklowych

Szyby, wydechy, kanapy, klocki hamulcowe, opony, torby, sakwy, tankbagi, kufry, stelaże, akcesoria elektroniczne (podgrzewane manetki, gpsy, wyświetlacze biegów, woltomierze, termometry), itp.
Regulamin działu W tym dziale utrzymujemy porządek. Trzymamy się tematu w wypowiedziach! Wszystkie posty nie na temat będą usuwane.

Re: Test blokad motocyklowych

Postprzez marcin » Cz wrz 20, 2012 6:39 pm

Bo xena ma głośnik na zewnątrz. Mam oxforda z alarmem i tam wylot wyjca jest umieszczony od wewnątrz pałąka. Zawsze to nieco trudniej ją uspokoić... Wiem że to żadne zabezpieczenie dla konkretnego zawodnika ale na partacza może wystarczy...
Avatar użytkownika
marcin
Użytkownik
 
Posty: 164
Dołączył(a): Śr sie 10, 2011 10:04 pm
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Imię: Marcin
Motocykl: CBF 1000A

Re: Test blokad motocyklowych

Postprzez motolukasz » Cz wrz 20, 2012 6:59 pm

MrGlub napisał(a):Gumą do żucia wystarczy go zalepić

Proponuję ogłoszenie w prasie, żeby wszyscy chętni się dowiedzieli :bash: :bash: :bash: :mrgreen:
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika
motolukasz
Miłośnik
 
Posty: 656
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:52 pm
Lokalizacja: Pruszków
Wiek: 37
Imię: Łukasz
Motocykl: CBF 1000
W siodle: <100 kkm

Re: Test blokad motocyklowych

Postprzez klemens » Cz wrz 20, 2012 7:18 pm

Jutro sprawdzę. A do tematu wróciłem po przeczytaniu na forum bmw, jak gościowi skroili dużego GSa. Wynieśli go z zamkniętego terenu pensjonatu, przez rozprutą siatkę, unieszkodliwiając wcześniej alarm (włamali się do aku i odcięli wszystko, widać swojego zasilania chyba nie miał).
Avatar użytkownika
klemens
Nightmare
 
Posty: 4441
Dołączył(a): Cz wrz 09, 2010 8:04 am
Wiek: 56
Motocykl: Pomarańczowazaraza

Odp: Test blokad motocyklowych

Postprzez trampek » Cz wrz 20, 2012 8:56 pm

Znam troche jednego motocykliste i jak to niektorzy lubia mawiac...milicjanta ;) Zajmuje sie wlasnie glownie sprawami zaginionych pojazdow. Generalnie jak mowi czy moto, czy auto sprawa jest prosta. Jak dobry zlodziej dostanie zlecenie na Twoja fure, to jak bedzie trzeba ufo przyleci i zdematerializuje zielonym promieniem. Ci z wysokiej polki dysponuja taka wiedza i technika, ze niejednokrotnie fachowcow z ASO mogliby zaginac jak im sie podoba. Przed nimi jedyna ochrona to...ubezpieczenie od kradziezy ;) A na zwyklych zlodziejaszkow, najskuteczniejsze sa nietypowe, skampowane wlasne patenty. Dezorientujace przeciwnika, ktory nie ma czasu na dzialania nieszablonowe. Kazda minuta to wieksza szansa na wpadke. W aucie z jakims takim patento-pstrykiem jest latwiej. W motocyklu nie wiem co i gdzie by umiescic, szczegolnie w gaznikowcu. Ale poczaszkowac mozna.
Avatar użytkownika
trampek
Maniak
 
Posty: 1879
Dołączył(a): Pn wrz 19, 2011 7:47 pm
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Brak
W siodle: <100 kkm

Re: Test blokad motocyklowych

Postprzez Turos » Pt wrz 21, 2012 8:03 am

Możesz np.: czujnik rozłożonej stopki podłączyć do przełącznika typu 1/0. Oprócz złożenia stopki trzeba jeszcze przełącznik przestawić :) a ukryć go łatwo gdzieś pod siedzeniem. W zimę będę coś takiego zakładał u siebie. Widziałem to rozwiązanie w Goldbasie moje chrzestnego :)
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 6352
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 29
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: Test blokad motocyklowych

Postprzez rupert » Pt wrz 21, 2012 10:00 am

Przy takich lekkich motocyklach, jak CBF, raczej zbędne. Nikt nie będzie próbował odpalać, w busie odjedzie, jak coś... odpukać...

... rada, parkować w miejscach bardziej bezpiecznych z lokalnym monitoringiem
Obrazek
Avatar użytkownika
rupert
Nightmare
 
Posty: 7775
Dołączył(a): So lis 27, 2010 11:06 am
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 40
Imię: Robert
Motocykl: Africa Twin

Odp: Test blokad motocyklowych

Postprzez trampek » Pt wrz 21, 2012 11:05 am

turos napisał(a):Możesz np.: czujnik rozłożonej stopki podłączyć do przełącznika typu 1/0. Oprócz złożenia stopki trzeba jeszcze przełącznik przestawić :) a ukryć go łatwo gdzieś pod siedzeniem. W zimę będę coś takiego zakładał u siebie. Widziałem to rozwiązanie w Goldbasie moje chrzestnego :)

Sprytne...nie powiem !
Avatar użytkownika
trampek
Maniak
 
Posty: 1879
Dołączył(a): Pn wrz 19, 2011 7:47 pm
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Brak
W siodle: <100 kkm

Re: [TEST] blokad motocyklowych

Postprzez Dworzi » Śr sie 23, 2017 10:37 am

Szybkie pytanie: Szukam disclocka z alarmem i łamie się między Kovix KD6 a Oxford Screamer. Ktoś używał? Posiada? A może warto dopłacić do Xeny albo Abusa?
Avatar użytkownika
Dworzi
Użytkownik
 
Posty: 66
Dołączył(a): Pn kwi 03, 2017 6:46 pm
Lokalizacja: Rymanów/Rzeszów
Wiek: 23
Imię: Kuba
Motocykl: CBF1000FA SC64
W siodle: <100 kkm

Re: [TEST] blokad motocyklowych

Postprzez Turos » Śr sie 23, 2017 10:55 am

Mam Oxford Screamer do CB125F - mniejsza średnica bolca (ale może i są większe). Fajnie, że jest przycisk uaktywniający blokadę. Tego patentu brakuje mi w blokadzie XENA (którą też mam, chyba model XX10). W XENA nie podoba mi się patent, że blokada sama wykrywa, że jest na tarczy. Nie wiem czy to tylko mój egzemplarz, ale notorycznie włącza mi się w kufrze w pokrowcu, gdy z nią jeżdżę. Czy to zapięta czy nie.
Organoleptycznie XENA wygląda na lepiej zrobioną. Bateria trzyma 3 rok mimo włączania się w kufrze i nadal głośno piszczy. Oxford też głośno wyje :P
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 6352
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 29
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: [TEST] blokad motocyklowych

Postprzez Nazarejski » Śr sie 23, 2017 12:11 pm

Tak czy inaczej przed zakupem sprawdz, czy srednica bolca jest kompatybilna z tarcza. U mnie na styk... (abus 6077)
Każdy lubi inaczej...
Avatar użytkownika
Nazarejski
Miłośnik
 
Posty: 773
Dołączył(a): So mar 07, 2015 5:39 pm
Lokalizacja: okolice Wieliczki
Wiek: 46
Imię: Tomečeq
Motocykl: CBF600N
W siodle: <100 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Dla motocykla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości