[TEST] blokad motocyklowych

Szyby, wydechy, kanapy, klocki hamulcowe, opony, torby, sakwy, tankbagi, kufry, stelaże, akcesoria elektroniczne (podgrzewane manetki, gpsy, wyświetlacze biegów, woltomierze, termometry), itp.
Regulamin działu W tym dziale utrzymujemy porządek. Trzymamy się tematu w wypowiedziach! Wszystkie posty nie na temat będą usuwane.

Re: [TEST] blokad motocyklowych

Postprzez Turos » Cz sie 24, 2017 6:09 am

albo suwmiarką zmierz otwory i dobierz do nich średnicę bolca :)
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7612
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 35
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: [TEST] blokad motocyklowych

Postprzez Dworzi » Cz sie 24, 2017 9:13 am

Disclocka nie zakłada się w otwory wentylacyjne tarczy
Malaguti F10 -> MBK X-Limit 50 -> Aprilia SX 125 -> Hornet 600 2005 -> CBF1000FA
Avatar użytkownika
Dworzi
Znawca
 
Posty: 313
Dołączył(a): Pn kwi 03, 2017 6:46 pm
Lokalizacja: Rymanów
Wiek: 29
Imię: Kuba
Motocykl: CBF1000FA SC64
W siodle: <100 kkm

Re: [TEST] blokad motocyklowych

Postprzez Turos » Cz sie 24, 2017 10:36 am

No to chyba oczywiste, bo są za małe :)
ale oczywiste rzeczy należy przypominać :)
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7612
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 35
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: [TEST] blokad motocyklowych

Postprzez RzEmYk » Cz sie 24, 2017 3:17 pm

Turos napisał(a):Nie wiem czy to tylko mój egzemplarz, ale notorycznie włącza mi się w kufrze w pokrowcu, gdy z nią jeżdżę. Czy to zapięta czy nie.

Widocznie coś wchodzi w szczelinę, przerywa tor świetlny diody i blokada uznaje, że jest założona na koło.
Tak było z moją blokadą - XENA XZZ6. Pomogło owinięcie w folię bąbelkową. Może być cokolwiek innego a najlepiej jakiś futerał.
Pozdrawiam
Krzysztof
RzEmYk
Użytkownik
 
Posty: 21
Dołączył(a): So lip 22, 2017 12:39 pm
Lokalizacja: KDA
Wiek: 42
Imię: Krzysztof
Motocykl: był Hornet 600 S
W siodle: <100 kkm

Re: [TEST] blokad motocyklowych

Postprzez Turos » Pt sie 25, 2017 6:04 am

Dzięki za info rozbiorę jeszcze raz i sprawdzę to. Moja blokada jeździ w futerale cały czas. Raz ją rozebrałem, aby właśnie wyczyścić i wyjąć baterię (na zasadzie, a może reset jej pomoże). Teraz dokładniej przyjrzę się diodzie i czy tam coś nie wpadło.
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7612
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 35
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: [TEST] blokad motocyklowych

Postprzez Dworzi » Pt sie 25, 2017 8:23 am

Zamówiłem Kovixa kd6 z etui i przypominajką za 179zł. Zdam relację jak przyjdzie
Malaguti F10 -> MBK X-Limit 50 -> Aprilia SX 125 -> Hornet 600 2005 -> CBF1000FA
Avatar użytkownika
Dworzi
Znawca
 
Posty: 313
Dołączył(a): Pn kwi 03, 2017 6:46 pm
Lokalizacja: Rymanów
Wiek: 29
Imię: Kuba
Motocykl: CBF1000FA SC64
W siodle: <100 kkm

Re: [TEST] blokad motocyklowych

Postprzez 123 » Pt sie 25, 2017 3:49 pm

Dworzi napisał(a):Disclocka nie zakłada się w otwory wentylacyjne tarczy


a kto Ci zabroni, zakładasz jak chcesz, ważne aby nie uszkodzić motocykla i utrudnić życie złodziejowi
123
Użytkownik
 
Posty: 169
Dołączył(a): Śr lip 10, 2013 6:49 pm
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: GSXS

Re: [TEST] blokad motocyklowych

Postprzez Turos » So sie 26, 2017 2:59 pm

zdaje się że te otwory w tarczy są mniejsze niż otwory bliżęj środka tarczy.
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7612
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 35
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: [TEST] blokad motocyklowych

Postprzez 123 » So sie 26, 2017 10:14 pm

jedne są mniejsze, inne nie, to czy bolec blokady przejdzie przez nie, to zależy od blokady jaką kupisz i jaką masz tarcze:

Obrazek

Obrazek
123
Użytkownik
 
Posty: 169
Dołączył(a): Śr lip 10, 2013 6:49 pm
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: GSXS

Re: [TEST] blokad motocyklowych

Postprzez Dworzi » N sie 27, 2017 12:20 pm

Przyszła, uruchomiłem, dokupiłem zapasową baterię (19zł SIC!), założyłem. Kolor zajebiście oczojebny - to lubię - przy pierwszym kontakcie wydaje się porządnej jakości - też lubie - ta czarna klapka jest metalowa a nie plastikowa tak jak myślałem - super - drze ryj wniebogłosy aż uszy bolą - gitara - miałem dostać jedno z dwóch etui do wyboru a wyszło tak że dostałem dwa - nie obraziłem się :D.

PS. W otwory wentylacyjne tarczy też pasuje, ale założyłem na ten największy otwór bliżej środka (większa możliwość poruszenia = większa czułość).

Do tego można ją zatrzasnąć bez uzbrajania alarmu więc nie załączy się w kufrze.

Przypominajkę też dostałem. Jak ktoś ma pytania to pytać :msn-wink:
Malaguti F10 -> MBK X-Limit 50 -> Aprilia SX 125 -> Hornet 600 2005 -> CBF1000FA
Avatar użytkownika
Dworzi
Znawca
 
Posty: 313
Dołączył(a): Pn kwi 03, 2017 6:46 pm
Lokalizacja: Rymanów
Wiek: 29
Imię: Kuba
Motocykl: CBF1000FA SC64
W siodle: <100 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Dla motocykla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości