Szyby, wydechy, kanapy, klocki hamulcowe, opony, torby, sakwy, tankbagi, kufry, stelaże, akcesoria elektroniczne (podgrzewane manetki, gpsy, wyświetlacze biegów, woltomierze, termometry), itp.
Regulamin działu
W tym dziale utrzymujemy porządek. Trzymamy się tematu w wypowiedziach! Wszystkie posty nie na temat będą usuwane.
Śr wrz 26, 2012 7:40 am
To jest kawałek sznurka wymieszanego z masą bitumiczną i jakimiś utrwalaczami. Wcześniej otwor się frezuje i smaruje klejem. Są to standardowe rozwiązania w wulkanizacji, dla puszek też.
Śr wrz 26, 2012 8:54 am
Dzięki Rupert:-)
Cz lis 01, 2012 2:10 pm
Może koledzy kiedyś w miarę możliwości zrobili jakiś mały poradnik z dokumentacją fotograficzną jak wykonać taką naprawę
. Czasami mam właśnie obawę jak gdzieś jadę, że w czarnej d*pie przebije oponę i nie będę miał jak wrócić do domu.
N lis 04, 2012 2:55 pm
A ja próbowałem swoim zestawem do łatania opon coś zdziałać i efekt był taki, że każdorazowo przy próbie wciśnięcia tego gumowego ringu w oponę przecinało go na pół. I zniszczyłem cały zestaw...
N lis 04, 2012 6:21 pm
raphi napisał(a):A ja próbowałem swoim zestawem do łatania opon coś zdziałać i efekt był taki, że każdorazowo przy próbie wciśnięcia tego gumowego ringu w oponę przecinało go na pół. I zniszczyłem cały zestaw...
Ja czytalem gdzies wypowiedz jakiegos "oponiarza" by tymi zestawami raczej samemu nie latac opon tylko lepiej w sprayem naprawic i podjechac po fachowa naprawe. Samemu mozna poprostu uszkodzic opone tak ze bedzie sie nadawala jedynie na smietnik.
Pn lis 05, 2012 11:40 am
Co oponiarz to opinia - ja słyszałem narzekania oponiarza, że po uszczelniaczach ciężko załatać oponę.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.