Szyby, wydechy, kanapy, klocki hamulcowe, opony, torby, sakwy, tankbagi, kufry, stelaże, akcesoria elektroniczne (podgrzewane manetki, gpsy, wyświetlacze biegów, woltomierze, termometry), itp.
Regulamin działu
W tym dziale utrzymujemy porządek. Trzymamy się tematu w wypowiedziach! Wszystkie posty nie na temat będą usuwane.
Wt sty 08, 2013 7:43 pm
http://www.motocykl-online.pl/artykuly/ ... ystycznych test z 2009
dość leciwy już artykuł, ale można się spodziewać, że następcy opon z testu są jeszcze lepsi
dwa cześć z tych opon nadal jest do kupienia
http://www.motocykl-online.pl/artykuly/ ... 055_ZR_17_ trochę świeższy test bo 2010
miłej lektury
Śr sty 09, 2013 5:29 pm
A w 2012 testowali tak:
Kategorie: na torze/jazda szosowa(nowe opony)/jazda szosowa(po 4tys km)/zachowanie na mokrym/trwałość
1. Bridgestone S20 89/92/87/95/74
2. Continental Sport Attack 2 88/94/90/77/82
3. Michelin Power Pure 81/89/86/89/78
4. Pirelli Diablo Rosso 2 94/89/81/79/80
5. Dunlop Sportsmart 89/84/81/83/82
6. Metzeler M5 Interact 81/83/79/82/75
Śr sty 09, 2013 6:31 pm
ale te z 2012 to chyba bardziej sportowe, niż sportowo-turystyczne. w sportowo-turystycznych wygrał metzeler z8 interact. i taki komplecik zamierzam sobie nabyć na nowy sezon
Śr sty 09, 2013 7:30 pm
Racja, ale akurat miałem ten numer pod ręką, więc przepisałem z myślą, że może komuś się przyda
Śr sty 09, 2013 7:38 pm
Wg mnie zakładanie sportowych opon do zwykłego, przeciętnego motocykla szosowego to z lekka przerost formy nad treścią....
Ale jak ktoś ma takie życzenie, to nie ma sprawy.
Cz sty 10, 2013 10:23 am
Naprawdę wierzycie w komercyjne testy opon, w tym przypadku do moto? Podchodzę z dystansem i mam nadzieję, ze to nieprawda ale wydaje mi się, że pozycja i notowania zależą od liczby i nominału przekazanych złociszy. Za to cenne są informacje i wrażenia samych użytkowników bo tu raczej o ustawce nie można mówić.
Konjo, Ty jesteś przykładem, że sugestia potrafi być mocno skuteczna
Cz sty 10, 2013 10:34 am
akurat mam Z8 interact i kleją się jak głupie do asfaltu
Cz sty 10, 2013 2:21 pm
Abstrahując od rodzaju testowanego przedmiotu, wydaje mi się, że niewiele osób ma styczność produktami różnych firm, znajdującymi się na rynku w tym samym czasie i mającymi identyczne zastosowanie. Coś kupujemy i jesteśmy mniej lub bardziej zadowoleni, ale niekoniecznie możemy obiektywnie porównać z 5 konkurencyjnymi produktami.
N sty 13, 2013 8:42 am
goramo napisał(a):Wg mnie zakładanie sportowych opon do zwykłego, przeciętnego motocykla szosowego to z lekka przerost formy nad treścią....
Ale jak ktoś ma takie życzenie, to nie ma sprawy.
Zgadzam się. Sportowa opona potrzebuje więcej czasu by się dogrzać do roboczej temperatury, co w cywilnych warunkach jest minusem.
N sty 13, 2013 11:10 pm
No i szybciej się skończy
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.