Witam,
chciałbym podzielić się opinią o zakupionej olejarce Lubrixa.
Przy zakupie otrzymujemy w pudełku: centralkę z przewodami, zawór firmy lovato, dwa przeźroczyste wężyki fi 6 mm o grubości ścianki 2 mm, dyszę z końcówką Scottoilera, olej 250 ml, zestaw opasek z bezpiecznikiem i złączkami do przewodów oraz do wyboru okrągły lub płaski zbiorniczek o pojemności 150 ml, a wygląda to tak.
Centralka wykonana staranie z wyraźnymi i dobrze działającymi przyciskami. Firmowy zawór oraz dysza z końcówką dopełniają całości. Zawór jest trochę duży, ale za to sprawdzony. Z uzyskanych informacji wiem, że producent planuje w zestawach umieszczać mniejsze. Przewody mogłyby być troszkę dłuższe. W moim przypadku / CBF 600S /wystarczyły, ale już w CBF 600N musiałem je przedłużać. Ilość opasek jest wystarczająca. Na końcu przewodu "-" jest oczko, ale na śrubę 6mm. Moim zdaniem powinien być zakończony oczkiem na śrubę 8mm, ponieważ łatwiej jest znaleźć takową w motocyklu. Ja musiałem w obydwu przypadkach końcówkę zmieniać na większą. Wg mnie brakuje mocowań przewodów olejowych i dyszy. Stabilne ich przytrzymanie na pewno byłoby lepsze niż zwykłe opaski. Programowanie jest banalnie proste i nie stwarza najmniejszych problemów. Instrukcji obsługi i montażu nie ma w zestawie, a szkoda, ale można je sobie wydrukować ze strony producenta.
Podczas montażu proponuję zaopatrzyć się w dodatkowe przewody, aby podczas zalewania olejem i odpowietrzania, podłączyć zawór bezpośrednio do akumulatora lub gniazda zapalniczki. Trzymanie wciśniętego przycisku na centralce. może się po jakimś czasie znudzić.
Olejarka po zamontowaniu i odpowietrzeniu pracuje bez zarzutu. Jak zrobi się cieplej i ją przetestuję " w boju" to zdam relację.
Generalnie, po za małymi uwagami przedstawionymi powyżej, które producent ma wziąć pod uwagę, urządzenie mogę polecić z pełną odpowiedzialnością. Jeżeli nie będzie sprawiała podczas użytkowania problemów, na pewno będzie bardzo dobrą konkurencją dla innych olejarek.
Opis montażu mojej olejarki ze zdjęciami jest tutaj