Switch to full style
Szyby, wydechy, kanapy, klocki hamulcowe, opony, torby, sakwy, tankbagi, kufry, stelaże, akcesoria elektroniczne (podgrzewane manetki, gpsy, wyświetlacze biegów, woltomierze, termometry), itp.

Regulamin działu

W tym dziale utrzymujemy porządek. Trzymamy się tematu w wypowiedziach! Wszystkie posty nie na temat będą usuwane.
Odpowiedz

[wrażenia] Michelin Pilot Road 3

N maja 19, 2013 2:47 pm

Hi,
nie chcę tego nazywać testem ani opinią, bo z reguły nie używam opon na granicy przyczepności, w zakręty nie wchodzę powerslide`m ani też nie miałem możliwości na bieżąco porównywac zachowania w identycznych warunkach z innymi oponami. Ale mam nadzieję, że komuś się przyda; ja naczytałem się przed zakupem całej masy klepanego w kółko internetowego chłamu pt.fatalne na suchym, świetne na mokrym.
Enyłej, > 2kkm na tych gumach za mną, w deszczu też, do zamknięcia brakuje jakieś 1/-1,5cm :devil:
Wrażenie dużej stabilności w jeździe na wprost. W winkle nie wchodzą "intuicyjnie", jak poprzednie Bridgestone`y BT57. Może takie odczucia w stosunku do poprzednich opon wynikały z przesiadki na CBFę z lekko krowiastego motocykla (CB750).
Michały PR3 nie wykonają tego co pomyślisz, trzeba dać im dość wyraźnie znać, w którą stronę i jak nisko ;) Później idzie już gładko :) W samym winklu idą stabilnie, dają dośc duże poczucie pewności. Hamowanie w winklu nie powoduje prostowania. Generalnie zupełnie bez zarzutów.
Na mokrym - przelot hajlejem (V=~~140) w intensywnym deszczu nie robił na nich wrażenia, nie odczułem by w którymkolwiek momencie, nawet przy szybkich długich winklach, dawały do zrozumienia, że zaraz mogą popłynąć. W takich warunkach, przy V=~~60 km/h i jeździe na wprost, testowo :ugeek: kilka razy przyhamowałem tyłem. Nie gwałtownie, acz b. zdecydowanie. Kleiła się bajecznie, hamując bez uślizgu do ~~20 km/h (moto bez ABSu).
Czyli na suchym +4 na śliskim 5.
A stosując stylistykę z Motocykla - dają duży feedback na bike`u :lol:
Poza tym - dość miękkie - mam na podjeździe drobne kamyczki (tzw. kliniec), opona jest nimi później oblepiona (oczywiście później schodzą), pewnie szybko się zedrą.
Acha, no i jak na razie nie wystrzeliły :)

Re: [wrażenia] Michelin Pilot Road 3

Pn maja 20, 2013 9:19 pm

Bardzo ładnie napisane o tych oponkach. Podzielam Twój pogląd, niezależnie oczywiście od wszelkich reklamowych zachwytów. Wprawdzie mam je na swojej Kawie, a nie na Hance ale co to za różnica. Tu nie ma kryptoreklamy, na mokrym - w skali 1 do 5 daję 6, a na suchym 5. Ważne jak w każdych oponach aby pilnować ciśnienie. Już mały jego spadek powoduje, że w zakrętach czuć "pływanie". Udany produkt Michelina :thumbsup:

Re: [wrażenia] Michelin Pilot Road 3

Pt wrz 19, 2014 8:27 am

Z dziennika pokładowego po nakręceniu 14kkm z hakiem:
kupiłem opony jako używki w bdb stanie, wcześniej mogły mieć ze 2-3 kkm nakulane. Wygląda, że tylna wytrzyma jeszcze jakiś 1kkm, przednia ze 3, może 4. Shimmy i ząbkowania nie zaobserwowałem, jednak opony zaczynają się trochę buntować. Trudniej jest moto wrzucić w winkiel, trzeba użyć siły i nast. cały czas kontrolować przechył. Przy hamowaniu w zakręcie zaczęły mieć tendencję do stawiania motóra do pionu.

Re: [wrażenia] Michelin Pilot Road 3

Pt wrz 19, 2014 9:02 am

PeterS napisał(a): jednak opony zaczynają się trochę buntować. Trudniej jest moto wrzucić w winkiel, trzeba użyć siły i nast. cały czas kontrolować przechył.

to przywara każdego kapcia, natomiast PR3 faktycznie mają z tym większy problem. wydaje mi się, że to wynika z budowy, profilu opony. taki np. metzeler z8 jest bardziej "ścięty" po bokach i "kładzenie" moto na tym kapciu jest zdecydowanie prostsze.

Re: [wrażenia] Michelin Pilot Road 3

Pt wrz 19, 2014 9:04 am

Konrad , wiesz....
u Ciebie to chyba większość oponek ma bardziej ścięte boki.... :msn-wink:

Re: [wrażenia] Michelin Pilot Road 3

Pt wrz 19, 2014 9:09 am

oj piekarz, weź nie cukruj :msn-wink:

to oczywiście prawda :naughty: co nie zmienia faktu, że na angelu gt i metzeleru z8 motocykl wymagał mniejszej siły do głębszego złożenia. potwierdzam tylko spostrzeżenie Petersa :)

Re: [wrażenia] Michelin Pilot Road 3

Pt wrz 19, 2014 10:07 am

Poprzednie buty Bridgestona do końca (~~20kkm) służyły b. wiernie i odeszły z klasą.

Re: [wrażenia] Michelin Pilot Road 3

Cz paź 23, 2014 9:15 am

Moje brygidy 21 się skończyły -zastrzeżenia pod koniec wyząbkowanie "rzucało" kierownicą na powolnych ciasnych zakrętach :kwasny: brnę przez neta i nie mam faworyta jakie gumy zakładać budżet 800 zł taniej to już chińczyki
Wymagania jakie stawiam to duże przeloty i winkle- znów szykuję się na Alpy i może Chorwację , dobre właściwości w miarę zużywania się opony... w deszczu jeżdżę spokojnie , generalnie nie szaleję no może czasami troszkę :naughty: fakt że spalam 4,3 -4,6 to chyba nie pędzę na co dzień. Na dziś myślę o Michelin pr2 cena 330 i 453 , mpr3 odpada - cena i w bardzo ciepłych warunkach przy hamowaniu potrafi generować wibracje ,potwierdzone przez
Damiano i serwis. Może ktoś podzieli się wrażeniami mpr2 lub może polecicie jakiegoś pewniaka ? Tani sklep. Ciekawa jest brygida 023 ... ma ktoś ? Tu sklep http://www.oponylux.pl/opony-motocyklow ... 03500.html

Re: [wrażenia] Michelin Pilot Road 3

Cz paź 23, 2014 9:56 am

bridgostone bym olał. drewniane nawet na suchym. z tanich to michały pr2 właśnie i jeszcze metzelery z6 interact. te drugie bardzo fajne. sprawdzone na pińcecie. dają radę i w deszcz i na suchym. zrobione na nich 15 kkm i jeszcze z 10 moim zdaniem by zrobiły.

Re: [wrażenia] Michelin Pilot Road 3

Cz paź 23, 2014 1:08 pm

A ja polecę Pirelli Diablo Strady ;).
Ok. 17kkm na tylnej zrobiłem, w tym Rumunia i Tor Radom. Przód jeszcze daje radę, tył miał znaczniki głębokości - na upartego by jeszcze do 19-20kkm pociągnął.
Na torze byłem, jak opona miała już 15kkm i pozamykałem wszystko, łącznie z gmolami i centralką ;).
Komplet za 7 stówek.
Odpowiedz