A co tam nie znam się to się wypowiem
.
Wspomniane wcześniej roadtec 01, przypominają bieżnikiem michałki. Więc jeśli utrzymali, mimo zmiany bieżnika, przyczepność na sucyhm z Z8 (lepsza niż w michałach) to mamy oponę idealną. Ale pożyjemy zobaczymy jak to rynek zweryfikuje.
Ja też długo się wahałem między PR4 a Z8. W wielkim uproszczeniu zwykle w testach wynik był taki:
morko: 1 miejsce PR4, 2 miejsce Z8
sucho: 1 miejsce Z8, 2 miejsce PR4
Ostatecznie wybrałem PR4 tłumacząc sobie, że w złych warunkach drogowych (deszcze) te opony wspomogą mnie swoją technologią w jeździe, natomiast na suchym ( w dobrym warunkach) ich mały minus będzie mi łatwiej skompensować.
Oczywiście punktem wyjścia dla mnie były batlaxy 057 które w ogóle nie radziły sobie na mokrym, więc byłem lekko przewrażliwiony.
Organoleptyczni mogłem pomacać za raz po jeździe (takie same tempo) bezpośrednio i PR4 i Z8 i w odczuciu na rękę Zetka była bardziej klejąca oraz była chyba cieplejsza niż PR. Wiem, wiem pomiar mega nie dokładny ale z drugiej strony potwierdził to co wychodzi w testach, że zetka lepiej się klei w winkalch.
Na sam koniec jeszcze jeszcze pomyślałem o przebiegu jaki można zrobić. Imho na michałku można zrobić więcej, ale to jak zawsze dużo zależy od stylu jazdy i rodzaju motocykla. Zrobiłem już ok. 9.500 km i patrząc na bieżnik tylnej opony myślę że spokojnie na ten sezon starczy czyli myślę że łącznie powinna dać się zrobić 20 000 - 22 000 km. Przód wiadomo starczy na 2 komplety tyłu.
No i na sam koniec końca jak kupowałem do Miechelin zwracał na konto 90 pln przy zakupie kompletu, więc to też jakoś podświadomie zadziałało.