Switch to full style
Szyby, wydechy, kanapy, klocki hamulcowe, opony, torby, sakwy, tankbagi, kufry, stelaże, akcesoria elektroniczne (podgrzewane manetki, gpsy, wyświetlacze biegów, woltomierze, termometry), itp.

Regulamin działu

W tym dziale utrzymujemy porządek. Trzymamy się tematu w wypowiedziach! Wszystkie posty nie na temat będą usuwane.
Odpowiedz

Re: [opinia] Metzeler Z8 Interact z CBF600

Pt sty 29, 2016 10:20 pm

slawekp napisał(a):A na których, tobie jeździło się najlepiej !!!!!
Ja skłaniam się ku Metzeler z8 , biorąc pod uwagę to co wyczytałem na forach

na metzkach w CBF 600 gorzej tylko i wyłącznie przez to, że tył przez 5-6 pierwszych kilometrów potrafił odjechać. jednak to z uwagi na to, że w czasach gdy miałem CBF 600, specyfikacja O tylnej opony Z8 nie była dostępna w rozmiarze 160 (czyli CBF). jednak pod koniec opony nie była tak kwadratowa jak Angel GT. było jej bliżej do PR4, co pomaga w składaniu moto w winkielek.

tu masz moją opinię o Angel GT i PR4 w specyfikacji GT:
sprawdziłem na sprint st 1050 dwa pierwsze zestawy. pr4 w wersji GT. jedne i drugie godne polecenia. zarówno na suchym jak i mokrym.
na pr4 zrobiłem większy przebieg (jakieś 2 tysie). ale u mnie opony jakoś strasznie szybko schodzą... tył angel gt skończył się po 11 tysiącach (jakieś 70% to jazda z kobietą i bagażami) a pr4 gt po 13 (tutaj 90% przebiegu z kobietą i bagażami).
angele gt pod koniec wymagały sporej siły żeby mocniej złożyć moto w zakręt. na pr4 do samego końca z podobną siłą kładłem moto w zakręt. podejrzewam, że to kwestia wyprofilowania tylnej opony (angel gt vs pr 4 gt)



p.s.
właśnie zdałem sobie sprawę, że to ja zakładałem ten wątek... :bag: slawek, stary, czytałeś go w całości tak w ogóle?

p.s.2
a tu masz wątek o Angel GT, też mojego autorstwa :bag: viewtopic.php?f=32&t=4371

Re: [opinia] Metzeler Z8 Interact z CBF600

So sty 30, 2016 1:30 pm

Dzięki.
Czytałem czytałem i to z uwagą, tutaj chodziło mi o takie krótkie spostrzeżenie biorąc pod uwagę wszystkie trzy oponki

Re: [opinia] Metzeler Z8 Interact z CBF600

So sty 30, 2016 2:49 pm

Ok :thumbsup:

Re: [opinia] Metzeler Z8 Interact z CBF600

N sty 31, 2016 9:58 pm

A co tam nie znam się to się wypowiem :).
Wspomniane wcześniej roadtec 01, przypominają bieżnikiem michałki. Więc jeśli utrzymali, mimo zmiany bieżnika, przyczepność na sucyhm z Z8 (lepsza niż w michałach) to mamy oponę idealną. Ale pożyjemy zobaczymy jak to rynek zweryfikuje.
Ja też długo się wahałem między PR4 a Z8. W wielkim uproszczeniu zwykle w testach wynik był taki:
morko: 1 miejsce PR4, 2 miejsce Z8
sucho: 1 miejsce Z8, 2 miejsce PR4
Ostatecznie wybrałem PR4 tłumacząc sobie, że w złych warunkach drogowych (deszcze) te opony wspomogą mnie swoją technologią w jeździe, natomiast na suchym ( w dobrym warunkach) ich mały minus będzie mi łatwiej skompensować.
Oczywiście punktem wyjścia dla mnie były batlaxy 057 które w ogóle nie radziły sobie na mokrym, więc byłem lekko przewrażliwiony.
Organoleptyczni mogłem pomacać za raz po jeździe (takie same tempo) bezpośrednio i PR4 i Z8 i w odczuciu na rękę Zetka była bardziej klejąca oraz była chyba cieplejsza niż PR. Wiem, wiem pomiar mega nie dokładny ale z drugiej strony potwierdził to co wychodzi w testach, że zetka lepiej się klei w winkalch.
Na sam koniec jeszcze jeszcze pomyślałem o przebiegu jaki można zrobić. Imho na michałku można zrobić więcej, ale to jak zawsze dużo zależy od stylu jazdy i rodzaju motocykla. Zrobiłem już ok. 9.500 km i patrząc na bieżnik tylnej opony myślę że spokojnie na ten sezon starczy czyli myślę że łącznie powinna dać się zrobić 20 000 - 22 000 km. Przód wiadomo starczy na 2 komplety tyłu.
No i na sam koniec końca jak kupowałem do Miechelin zwracał na konto 90 pln przy zakupie kompletu, więc to też jakoś podświadomie zadziałało.
Odpowiedz