Ten, tego, no... vibranator

Szyby, wydechy, kanapy, klocki hamulcowe, opony, torby, sakwy, tankbagi, kufry, stelaże, akcesoria elektroniczne (podgrzewane manetki, gpsy, wyświetlacze biegów, woltomierze, termometry), itp.
Regulamin działu W tym dziale utrzymujemy porządek. Trzymamy się tematu w wypowiedziach! Wszystkie posty nie na temat będą usuwane.

Ten, tego, no... vibranator

Postprzez yossarian » Wt sie 20, 2013 9:22 pm

Od zawsze cierpły mi conieco ręce przy jeździe na motocyklu. Zastanawiałem się o co chodzi, bo na kursie takich problemów nie miałem. Zrzucałem to na chorobę zawodową (RSI - jestem informatykiem).

Przy ostatnim przeglądzie wymieniono mi kierownicę (była krzywa). W serwisie zamontowali mi kierownicę akcesoryjną, aluminiową. Drgania zrobiły się wyraźnie większe, rankiem łapy cierpły mi całkowicie po 30 minutach. Próbowałem wymienić ciężarki na cięższe - pomogło częściowo (kierownica spokojna, ale przy 5000 obr szalone drgania).W końcu znalazłem coś takiego: http://www.vibranator.com/street_bikes_s/23.htm

To są chyba najdroższe ciężarki kierownicy jakie można znaleźć na rynku. Ale stwierdziłem że zaryzykuję, przecież nie będę jeździł bez czucia w łapach. Niedawno do mnie dotarły, i problemy z wibracjami zniknęły. Na wyższych obrotach bardziej czuję drgania podnóżków niż kierownicy!

Wniosek: działa, ale piekielnie drogie :kwasny:
yossarian
Użytkownik
 
Posty: 92
Dołączył(a): So cze 16, 2012 9:47 pm
Lokalizacja: Kończyce pod Krakowem
Wiek: 41
Imię: Jasiek
Motocykl: CBF600N
W siodle: <100 kkm

Re: Ten, tego, no... vibranator

Postprzez Turos » Śr sie 21, 2013 6:37 am

Wymienili Ci kierownicę, ale czy przełożyli wewnętrzne ciężarki? Czy tylko końcówki?
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7612
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 35
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: Ten, tego, no... vibranator