Szyby, wydechy, kanapy, klocki hamulcowe, opony, torby, sakwy, tankbagi, kufry, stelaże, akcesoria elektroniczne (podgrzewane manetki, gpsy, wyświetlacze biegów, woltomierze, termometry), itp.
Regulamin działu
W tym dziale utrzymujemy porządek. Trzymamy się tematu w wypowiedziach! Wszystkie posty nie na temat będą usuwane.
Wt wrz 23, 2014 8:32 am
cześć,
zastanawiam się nad zakupem drugiego kasku i tak jak w tytule wymyśliłem sobie coś co się chyba nazywa kask wielofunkcyjny - czyli taki co to w bardzo gorące dni można sobie z tego jeta zrobić
wstępnie wybór padł na dwa kaski:
Nolan N44 i Airoh Executive
Bardzo Was proszę o opinie najlepiej użytkowników - wentylacja, głośność i takie tam...
PS
nie oczekuję info dot bezpieczeństwa - mam świadomość, że integral będzie w tym względzie najlepszy
Wt wrz 23, 2014 8:45 am
Zobacz sobie jeszcze Sharka Evoline
Wt wrz 23, 2014 10:20 am
malin66 napisał(a):cześć,
czyli taki co to w bardzo gorące dni można sobie z tego jeta zrobić
Nie wyobrażam sobie jazdy w Jet-cie z prędkością większa niż 40 km/h. Mam szczękowca i kilka razy próbowałem kilka razy jechać z podniesioną szczęką, ale nawet przy prędkościach miejskich powietrze tak mocno daje po oczach że prawie cały czas je mrużę. Opuszczona blenda nic nie pomaga. Poza tym jest ryzyko dostania się osy/pszczółki pod szybkę.
Polecam natomiast szczękowca - są bezpieczne, i można je łatwo otworzyć na krótkim postoju/światłach.
Wt wrz 23, 2014 11:15 am
Ja jeżdżę w jet-cie od 6 lat. Cały czas. Innego kasku nie używam.
I nie mam problemu latać w tym ponad 200... Ale trzeba zamykać szybkę.
Wt wrz 23, 2014 11:40 am
goramo napisał(a):Ja jeżdżę w jet-cie od 6 lat. Cały czas. Innego kasku nie używam.
Ale trzeba zamykać szybkę.
W szczękowcu testowałem jazdę z samą blendę która sięga tylko do czubka nosa. Może rzeczywiście z taką szybką do brody da się jeździć ...
Wt wrz 23, 2014 4:30 pm
Scorpiona obczaj jeszcze:
Exo-210 air
Exo 300 air
A tu masz z zapiętą i wypiętą szczęką
300tka wygląda zajebiście, a sama marka jest godna polecenia (sam jeżdżę w integralu Exo 500). Naprawdę bardzo fajnie zrobione kaski i cena też rozsądna.
Wt wrz 23, 2014 4:49 pm
nie wiem ile te modułowe scorpiony kosztują ale mam exo1000 i nie jest warty ceny którą trzeba zapłacić (ponad 1000 zł). Dla mnie wart jest poniżej 1000zł (wniosek po 3 sezonach)
Śr wrz 24, 2014 7:32 am
geguś napisał(a):nie wiem ile te modułowe scorpiony kosztują ale mam exo1000 i nie jest warty ceny którą trzeba zapłacić (ponad 1000 zł). Dla mnie wart jest poniżej 1000zł (wniosek po 3 sezonach)
A co Ci w Twoim EXO nie pasuje? Pytam z ciekawości.
Scorpion niestety jest w Polsce droższy niż gdzie indziej - już taki standard....
Śr wrz 24, 2014 7:41 am
Saski napisał(a):malin66 napisał(a):cześć,
czyli taki co to w bardzo gorące dni można sobie z tego jeta zrobić
Nie wyobrażam sobie jazdy w Jet-cie z prędkością większa niż 40 km/h. Mam szczękowca i kilka razy próbowałem kilka razy jechać z podniesioną szczęką, ale nawet przy prędkościach miejskich powietrze tak mocno daje po oczach że prawie cały czas je mrużę. Opuszczona blenda nic nie pomaga. Poza tym jest ryzyko dostania się osy/pszczółki pod szybkę.
Polecam natomiast szczękowca - są bezpieczne, i można je łatwo otworzyć na krótkim postoju/światłach.
Saski,
mam teraz szczękowca i na NC 700X (szybka orginalna + deflektor) z podniesioną szczęką (i opuszczoną blędą
) to tak do 120km/h daję radę bez problemu
Śr wrz 24, 2014 7:51 am
shark wygląda zacnie, ale waga 1700g to dość dużo i do tego te elementy po bokach wyglądają na dość głośne w użytkowaniu - mylę się? ma ktoś doświadczenia z tymże?
Skorpion - co z nim nie tak? dlaczego po trzech latach okazało się, że nie jest wart ceny?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.