[Opinia] Michelin Pilot Road 5

Szyby, wydechy, kanapy, klocki hamulcowe, opony, torby, sakwy, tankbagi, kufry, stelaże, akcesoria elektroniczne (podgrzewane manetki, gpsy, wyświetlacze biegów, woltomierze, termometry), itp.
Regulamin działu W tym dziale utrzymujemy porządek. Trzymamy się tematu w wypowiedziach! Wszystkie posty nie na temat będą usuwane.

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez zbyhu » So paź 12, 2019 8:13 am

Moje opony obecnie mają prawie 24kkm i choć bieżnik jest, to już chcę je zmienić.
Tylny kapeć był już kołkowany i mam kolejny gwóźdź wbity, przód już ociosany w trapez, przez co moto wali się w zakręty i wyraźnie niestabilnie pracuje przy wchodzeniu w zakręty. Nie mam już teraz do tych opon zaufania, jak jest zimno.
Szkoda, że zlotu nie było, bo tylna mięsa jeszcze ma sporo i idealnie nadawałaby się do upalania :drool:

Myślałem o zmianie na Angele GT, na których nigdy jeszcze nie śmigałem, ale chyba jednak zostanę przy PR5. Mam gwarantowane na nich min. 20kkm przebiegu, brak typowej dla CBFy shimmy po puszczeniu kierownicy i naprawdę solidną pewność w zakrętach.
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez goramo » So paź 12, 2019 11:27 am

Na Angelach GT (nowych) też znika u mnie shimmy, a przebieg 25 tys jest do zrobienia bez problemu. :smile:
Nie spróbujesz, nie będzie bezpośredniego porównania. :msn-wink:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez goramo » So paź 12, 2019 11:35 am

A tak w ogóle, to ciekaw jestem jakie byś miał odczucia na S21. :rolleyes:

Po pochlebnych opisach tutaj na forum (oraz na innych stronach w sieci), skusiłem się na te kapcie do HH.
Fakt, Hornet to bzyk wagi lekkiej, znacznie lżejszy od litrowej krowy, ale nigdy jeszcze nie miałem tyle zaufania do opony w winklu co do tych kapci. Gumy rewelacyjne!


Myślę, że w cbf1000 też by się sprawdziły, a przy okazji jeszcze poprawiły jej poręczność ze względu na swój bardziej sportowy profil (bardziej sportowy niż typowe gumy turystyczne).


Jednakże na pewno nie wytrzymają takiego przebiegu jak PR5 czy GT. Jak zrobią połowę, to będzie super.



62DAE477-DBB7-4318-BD07-1EE22EDFE8A7.jpeg





Test na Ścigaczu: https://www.scigacz.pl/Opony,Bridgestone,S21,naszym,zdaniem,29024.html
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez goramo » So paź 12, 2019 11:54 am

No i są także dostępne w nowszym wydaniu - czyli S22. :naughty:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez 123 » N paź 13, 2019 7:46 pm

S21 miałem 2 sezony i nigdy mnie nie zawiodły, a nawet zaskoczyły dobrą przyczepnością w minusowych temperaturach.
Teraz mam wprawdzie D214, ale następne prawdopodobnie będą S22.
123
Użytkownik
 
Posty: 169
Dołączył(a): Śr lip 10, 2013 6:49 pm
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: GSXS

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez bednarcm » N paź 13, 2019 8:14 pm

Od kilkuset km mam PR5. Niewiele mogę jeszcze powiedzieć o przyczepności, ale to, co zauważyłem po przesiadce z PR4:
+ łatwiej zmieniać kierunek jazdy, po prost lżej/łatwiej się skręca
- pływają przy wyższych prędkościach (170+). Nie czuję się na nich pewnie, ruch kierownicą może nie powoduje shimmy, bo wibracje się same wytracają, ale nie mam pewności prowadzenia. Zwiększyłem lekko ciśnienie zgodnie z opiniami z internetu, jest lepiej, ale PR4 nawet zużyte (33kkm) jechały jak po sznurku. Tutaj trzeba uważać. Nie wiem jak się zachowają przy awaryjnym hamowaniu z tak dużej prędkości.

W deszczu jeździłem zawsze dosyć asekuracyjnie, nie mam porównania do PR4 (na prostej drodze można sobie pozwalać na jednych i drugich). W zakrętach na razie nie przesadzałem, zimno i "boję się" warstwy ochronnej, która mogła się jeszcze nie zetrzeć.
Na tę chwilę gdybym miał kupić nowe, kupiłbym PR4. Na tę chwilę.
Avatar użytkownika
bednarcm
Użytkownik
 
Posty: 123
Dołączył(a): So cze 20, 2015 1:40 pm
Lokalizacja: WPR
Wiek: 44
Imię: Michał
Motocykl: Multistrada 950s
W siodle: <100 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez zbyhu » Pn paź 14, 2019 4:51 am

goramo napisał(a):Na Angelach GT (nowych) też znika u mnie shimmy, a przebieg 25 tys jest do zrobienia bez problemu. :smile:
Nie spróbujesz, nie będzie bezpośredniego porównania. :msn-wink:


Kusisz.
Przyznam szczerze, że szukam i póki co nie umiem znaleźć tylnego laczka w moim rozmiarze z 2019 r. Zważywszy, że ze 2-3 lata na tych gumach mogę jeździć, to nie uśmiecha mi się zakładanie rocznika 2018 ;).
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez goramo » Pn paź 14, 2019 7:36 am

U Grześka pytałeś?
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez zbyhu » Pn paź 14, 2019 8:55 am

Tak.
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez nocny » So paź 19, 2019 3:41 pm

goramo napisał(a):Na Angelach GT (nowych) też znika u mnie shimmy, a przebieg 25 tys jest do zrobienia bez problemu. :smile:
Nie spróbujesz, nie będzie bezpośredniego porównania. :msn-wink:
Masz na myśli GT 2?

Pozdrawiam
Marcin Jan
Pozdrawiam
Marcin Jan

mistrz prostej spod świateł
Avatar użytkownika
nocny
Maniak
 
Posty: 1774
Dołączył(a): Śr lis 28, 2012 12:51 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska
Wiek: 47
Imię: Marcin
Motocykl: CRF 1100
W siodle: <100 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Dla motocykla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości