[PYTANIE] Grzane manetki OXFORD

Szyby, wydechy, kanapy, klocki hamulcowe, opony, torby, sakwy, tankbagi, kufry, stelaże, akcesoria elektroniczne (podgrzewane manetki, gpsy, wyświetlacze biegów, woltomierze, termometry), itp.
Regulamin działu W tym dziale utrzymujemy porządek. Trzymamy się tematu w wypowiedziach! Wszystkie posty nie na temat będą usuwane.

Re: [PYTANIE] Grzane manetki OXFORD

Postprzez bronasek » Pt mar 05, 2021 5:01 pm

facet napisał(a):Dlatego kupiłem handbary i na razie założone w połowie bo mój dom ten światowy syf dopadł :)

O to wracaj do zdrowia ... kupiłeś te z linka ? Jestem ciekaw co wybrałeś liczę na fotki :clap:
bronasek
Użytkownik
 
Posty: 33
Dołączył(a): Pt maja 03, 2019 2:37 pm
Wiek: 38
Imię: Dariusz
Motocykl: CBF 600 SA
W siodle: <100 kkm

Re: [PYTANIE] Grzane manetki OXFORD

Postprzez facet » So mar 06, 2021 7:00 pm

bronasek napisał(a):Coś takiego widziałem na aledrogo https://allegro.pl/oferta/oslony-na-rece-dlonie-handbary-motocyklowe-duze-8972763832Niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni koledzy czy to nie odpadnie przy 120 xshok


Dzięki za życzenia i link, dziś trochę lepiej więc się wziąłem. Kupiłem te z linka, byłem odebrać osobiście. Można gościa poprosić o śruby, przydadzą się. W cbf600sa musiałem to trochę zdystansować tulejkami. Jak ktoś z okolicy to mogę odstąpić rurkę z nierdzewki.

Fotki: https://www.dropbox.com/sh/dwny1ca27ll8 ... HagUa?dl=0

Muszę powiedzieć, że wygląda do bardzo dobrze, choć estetyka w motoryzacji czy ciuchach moto to dla mnie 3 rzędna sprawa. Bezpieczeństwo najważniejsze. Dużo lepiej wygląda to na żywo, nie wydają się takie wielkie. Z obserwacji widzę, że powinny chronić bardzo dobrze. Przejechałem się wokół komina i w głowę zimno, w nogi zimno, a w łapki nic :). Na pewno warte swojej ceny. Fajnie zrobione bo śrubki, podkładki, nakrętki wszystko czarny mat. Porządnie zrobione. Niestety lewą trza troszkę z rogu przyciąć bo bałem się że przy manewrowaniu między autami zahaczę przy lewoskręcie o bak. Lekko dotykają przy oparciu kierownicy o ograniczniki ale z drugiej strony nikt tak nie jeździ. Po małych modyfikacjach da się to zniwelować, należy tylko uważać na parkingu jak się maksymalnie kręci kierownicą.

Ogólnie dzięki za link bo jakoś nie umiałem znaleźć. Fajnie że u nas są w kierownicy miejsca na lusterka. Przejadę się z normalną prędkością to dam znać jak się sprawują. W gorące dni można imbusem szybko ściągnąć, u mnie na jednej śrubie.

Ale mam mały dylemat. Czy taki wynalazek nie spowoduje efektu shimmy? Czy np nie będzie zbytnio ciągnąć kierownicą? Choć powierzchnia jest z lewej i prawej ta sama. Jeśli ktoś ma dystanse w kierownicy to myślę, że będzie miał lepiej. Gorzej jest z lewą bo u mnie wystaje sporo klamka sprzęgła, hamulec dużo mniej. Pytanie czy zmiana na akcesoryjne nie pomoże? Przy okazji po co ludzie zmieniają klamki poza walorami estetycznymi? Są jakieś plusy takiej wymiany?
Avatar użytkownika
facet
Użytkownik
 
Posty: 87
Dołączył(a): Śr kwi 22, 2020 11:37 am
Imię: Krzysiek
Motocykl: CBF 600 SA
W siodle: <100 kkm

Re: [PYTANIE] Grzane manetki OXFORD

Postprzez bronasek » So mar 06, 2021 8:24 pm

facet napisał(a):
bronasek napisał(a):Coś takiego widziałem na aledrogo https://allegro.pl/oferta/oslony-na-rece-dlonie-handbary-motocyklowe-duze-8972763832Niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni koledzy czy to nie odpadnie przy 120 xshok


Dzięki za życzenia i link, dziś trochę lepiej więc się wziąłem. Kupiłem te z linka, byłem odebrać osobiście. Można gościa poprosić o śruby, przydadzą się. W cbf600sa musiałem to trochę zdystansować tulejkami. Jak ktoś z okolicy to mogę odstąpić rurkę z nierdzewki.

Fotki: https://www.dropbox.com/sh/dwny1ca27ll8 ... HagUa?dl=0

Muszę powiedzieć, że wygląda do bardzo dobrze, choć estetyka w motoryzacji czy ciuchach moto to dla mnie 3 rzędna sprawa. Bezpieczeństwo najważniejsze. Dużo lepiej wygląda to na żywo, nie wydają się takie wielkie. Z obserwacji widzę, że powinny chronić bardzo dobrze. Przejechałem się wokół komina i w głowę zimno, w nogi zimno, a w łapki nic :). Na pewno warte swojej ceny. Fajnie zrobione bo śrubki, podkładki, nakrętki wszystko czarny mat. Porządnie zrobione. Niestety lewą trza troszkę z rogu przyciąć bo bałem się że przy manewrowaniu między autami zahaczę przy lewoskręcie o bak. Lekko dotykają przy oparciu kierownicy o ograniczniki ale z drugiej strony nikt tak nie jeździ. Po małych modyfikacjach da się to zniwelować, należy tylko uważać na parkingu jak się maksymalnie kręci kierownicą.

Ogólnie dzięki za link bo jakoś nie umiałem znaleźć. Fajnie że u nas są w kierownicy miejsca na lusterka. Przejadę się z normalną prędkością to dam znać jak się sprawują. W gorące dni można imbusem szybko ściągnąć, u mnie na jednej śrubie.

Ale mam mały dylemat. Czy taki wynalazek nie spowoduje efektu shimmy? Czy np nie będzie zbytnio ciągnąć kierownicą? Choć powierzchnia jest z lewej i prawej ta sama. Jeśli ktoś ma dystanse w kierownicy to myślę, że będzie miał lepiej. Gorzej jest z lewą bo u mnie wystaje sporo klamka sprzęgła, hamulec dużo mniej. Pytanie czy zmiana na akcesoryjne nie pomoże? Przy okazji po co ludzie zmieniają klamki poza walorami estetycznymi? Są jakieś plusy takiej wymiany?

Hehe spoko fajnie to wygląda. Ale mam pytanie o jakie śruby prosiłeś i co to za rurka ? Te uchwyty są w miare twarde ? chodzi mi o telepanie jakieś podczas jazdy .
bronasek
Użytkownik
 
Posty: 33
Dołączył(a): Pt maja 03, 2019 2:37 pm
Wiek: 38
Imię: Dariusz
Motocykl: CBF 600 SA
W siodle: <100 kkm

Re: [PYTANIE] Grzane manetki OXFORD

Postprzez facet » So mar 06, 2021 8:46 pm

Generalnie śrubki mi dał gość za darmo, można do niego uderzyć jak byś kupował. Dystanse zrobiłem ze stali nierdzewnej, trza coś dopasować, a jak masz do mnie blisko, zapraszam, dam Ci mojej kawałek. Można podkładkami ale wygląda to wtedy druciarsko. Telepanie sprawdzę jak osiągnę normalne prędkości ale przy tej pogodzie póki co ciężko. Blachy w ręce nie zegniesz, solidna, tylko w imadle. Plexi (chyba to plexi) też grube, moim zdaniem bardziej obawiałbym się deflektora, który mam założony niż tego. Deflektor wytrzymuje pełną piz..e, przejechałem cały sezon i jest ok, więc to raczej też da radę. Co najwyżej może CI się oprzeć o manetkę. Tam są takie gumowe podkładki między plexi a blachą, one amortyzują. Myślę trochę inwencji i można byłoby to z drugiej strony przymocować od strony końca kierownicy. Sprawdzę i dam znać.
Avatar użytkownika
facet
Użytkownik
 
Posty: 87
Dołączył(a): Śr kwi 22, 2020 11:37 am
Imię: Krzysiek
Motocykl: CBF 600 SA
W siodle: <100 kkm

Re: [PYTANIE] Grzane manetki OXFORD

Postprzez bronasek » So mar 06, 2021 8:54 pm

facet napisał(a):Generalnie śrubki mi dał gość za darmo, można do niego uderzyć jak byś kupował. Dystanse zrobiłem ze stali nierdzewnej, trza coś dopasować, a jak masz do mnie blisko, zapraszam, dam Ci mojej kawałek. Można podkładkami ale wygląda to wtedy druciarsko. Telepanie sprawdzę jak osiągnę normalne prędkości ale przy tej pogodzie póki co ciężko. Blachy w ręce nie zegniesz, solidna, tylko w imadle. Plexi (chyba to plexi) też grube, moim zdaniem bardziej obawiałbym się deflektora, który mam założony niż tego. Deflektor wytrzymuje pełną piz..e, przejechałem cały sezon i jest ok, więc to raczej też da radę. Co najwyżej może CI się oprzeć o manetkę. Tam są takie gumowe podkładki między plexi a blachą, one amortyzują. Myślę trochę inwencji i można byłoby to z drugiej strony przymocować od strony końca kierownicy. Sprawdzę i dam znać.

ok rozumie tylko czekać na pogode i test.
bronasek
Użytkownik
 
Posty: 33
Dołączył(a): Pt maja 03, 2019 2:37 pm
Wiek: 38
Imię: Dariusz
Motocykl: CBF 600 SA
W siodle: <100 kkm

Re: [PYTANIE] Grzane manetki OXFORD

Postprzez facet » Pt mar 26, 2021 9:52 pm

Dziś sprawdzone, dla mnie rewelacja, aż musiałem założyć letnie rękawice bo mam takie grubsze i mi się ręce spociły. Nic się nie ugina, wszystko sztywne. Jedyny minus to trochę wchodzą w lusterka ale zastanawiam się czy ich trochę nie przyciąć. Czasem człowiek jadąc oderwie rękę z manetki i wtedy czuć jaka to różnica z osłonami i bez.
Avatar użytkownika
facet
Użytkownik
 
Posty: 87
Dołączył(a): Śr kwi 22, 2020 11:37 am
Imię: Krzysiek
Motocykl: CBF 600 SA
W siodle: <100 kkm

Poprzednia strona

Powrót do Dla motocykla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości