Polbaj napisał(a):Zgoda, tylko, że mają sklep internetowy a więc i ceny mogą mieć internetowe, i co chwilę otwierają nowe salony...gdzie tu logika. Z jednej strony "walczą " o utrzymanie rynku, inwestują w nowe sklepy a z drugiej takie ceny....
Co innego sklep internetowy, a co innego sprzedaż przez internet.
Najcześciej sklepy internetowe bazują na konkretnym kliencie, dla którego zamawiają towar. Nie muszą go mieć na stanie. Nie inwestuja środków. Nie potrzebuja ogromego magazynu. Nie potrzebują licznego personelu itd.
Ceny mogą być wtedy niższe, bo niższe są koszty.
By uruchomić i zatowarować sklep stacjonarny, trzeba nie małej kasy. Albo masz towar i klientów, albo nie masz nic.
Niezaprzeczalną zaletą jest fakt, że możesz podjechć, przymierzyć, pomacać i dokonać wyboru bez ryzyka że to co zamówiłeś przez internet, jest dokładnie tym, czego się spodziewałeś.
Często po doliczeniu kosztów przesyłki /lub ew. zwrotu/, czasu oraz stresu, różnica w cenie może nie być już tak oczywista.