geguś napisał(a):raphi napisał(a):Moja jest do wzięcia. Daj mi numer na priv to zadzwonię.
Znajomy szuka, w jakiej kwocie sprzedajesz i co masz na pokładzie? Czy masz już zredagowane ogłoszenie lub jakiś temat z opisem motocykla?
A najważniejsza kwestia to alternator, jak on się ma?
Nad ogloszeniem pracuje. Blokuja mnie zdjecia - u mnie ciagle teraz pada od kilku dni i nie mam kiedy porobic fotek.
Alternator jest po padzie przy okolo 60.000 km i po wymianie gwarancyjnej w Hondzie - nie ma najmniejszych oznak jakichkolwiek problemow.
Motocykl jest doposazony mocno, tj.
- grzane manetki - w koncu grzeja obie jednakowo - poprawiłem styki na tych złączkach manetkowych
- gniazdo zapalniczki
- woltomierz z termometrem
- kufer centralny założony
- stelaże i kufry boczne zdjęte (prawie ich nie używałem)
- gmole givi (te najładniejsze do litra)
- oryginalny błotnik na tył
- szyba z deflektorem MRA Vario Touring (przezroczysta)
- wydechy LeoVince (istnieje opcja sprzedaży z oryginalnymi)
- olejarka do łańcucha Motooiler.
Wymiany:
na początku zeszłego sezonu (ok 10 tyś km temu):
- klocki przód
- płyn hamulcowy
- płyn chłodniczy
w połowie zeszłego sezonu (ok 5 tyś km temu):
- zawory (2 do lekkiej poprawy)
- nowi filtr powietrza
na początku tego sezonu (ok 2500 km temu)
- olej Motul 7100 + filtr Hiflo
- olej w lagach + uszczelniacze
- łożysko główki ramy
- nowe klocki na tył
do zrobienia na już:
- wymiana przedniej opony (slick)
- wymiana łańcucha (rozciąga się już co kilkaset km)
do zrobienia z końcem tego sezonu:
- wymiana tylnej opony
- wymiana tylnej tarczy
O czym warto jeszcze wspomnieć:
Silnik nie bierze w ogóle oleju, nie ważne czy jade 90 czy 190.
Moc i moment to odpowiednio 110,2 KM i 103,8 Nm. Zbiera się z dołu lepiej niż oryginalne wydechy
Wady:
1. Urwałem śrubę z zielonego baku (do naprawienia) więc założyłem zapasowy bak (czarny)
2. Łańcuch do wymiany - pewnie zostało niewiele bo już się rozciąga jak guma z majtek
3. Opona przednia kategorycznie do wymiany (slick). Tył jeszcze trochę mięsa ma.
4. Owiewka z lewej strony lekko porysowana - porobię w końcu foty to podeślę
5. Przednie tarcze pożyją pewnie jeszcze góra 2 sezony solo i 1 sezon z pasażerem i bagażami
6. Tylna tarcza do wymiany z końcem tego sezonu - zbliża się do dopuszczalnej przez serwisówkę grubości
Tyle mi do głowy przyszło na szybko.
-edit-
Cena to 15.000 z tym całym osprzętem.
...ale co ja tam wiem.