Nie jestem na 100% pewien, ale chyba w nowym modelu Citroen Berlingo/Peugeot Partner silnik 1,6 VTI jest okrojony do 98 KM.
Jeśli chcesz używanego z silnikiem 120KM, to z moich informacji wynika że trzeba szukać modelu po 2012r.
Avalon napisał(a):Nie jestem na 100% pewien, ale chyba w nowym modelu Citroen Berlingo/Peugeot Partner silnik 1,6 VTI jest okrojony do 98 KM.
Jeśli chcesz używanego z silnikiem 120KM, to z moich informacji wynika że trzeba szukać modelu po 2012r.
zbyhu napisał(a):Nowe Partnery mają przeglądy co 25kkm.
Avalon napisał(a):Zmieniać olej, pozwolić na rozgrzanie i ostudzenie turbiny, nie traktować go jak starego "klekota" by nie zamordować sprzęgła i dwumasy... i będzie Pan zadowolony
raphi napisał(a):Avalon napisał(a):Zmieniać olej, pozwolić na rozgrzanie i ostudzenie turbiny, nie traktować go jak starego "klekota" by nie zamordować sprzęgła i dwumasy... i będzie Pan zadowolony
Tak, to podstawowe zasady obsługi diesla
A co do oleju - nawet Avalon swoją wymianą co max 15 tkm potwierdza (a przecież człowiek u źródła pracował), że wymiana oleju w dieslu co 25 tkm to nie jest dobry pomysł
Monte Christo napisał(a):Avalon, jak działa FAP z dodatkiem do paliwa w PSA? Czytałem, że powoduje niższą temperaturę wypalania sadzy?
W praktyce co ile km ta procedura się odbywa i jak długo trwa?
Kłopoty z brakiem możliwości dopalenia sadzy są dla mnie jedynym czynnikiem, dla którego poważnie boję się dizla.
Wiem, fajnie się jeździ, mało pali i w ogóle. Tyle, że ja od zarania dziejów jeżdżę benzyną i takie problemy są mi kompletnie niepotrzebne.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości