Pt sie 31, 2018 2:30 pm
Pt sie 31, 2018 3:39 pm
So wrz 01, 2018 4:02 pm
N wrz 02, 2018 2:06 pm
N wrz 02, 2018 2:46 pm
Chciałbym się z Wami podzielić jak to wyglądało.
Od początku- naczytałem się na forach,że "robisz badanie
na hamowni ,masz pieczątkę i ciśniesz do diagnosty potem do urzędu i gotowe"... niestety dupa w Warszawie to tak nie działa do końca...
Odwiedziłem dwie 2 stacje podstawowe i 3 okręgowe , poznałem kilku buców i kilku miłych starszych panów (motocyklistów)
ale do sedna-
dokumenty jakie są potrzebne wg wszystkich diagnostów to:
1) Badanie z hamowni która spełnia normę DIN70020(150zł)
2) zaświadczenie o zdjęciu blokady z dokładnym opisem(do dogadania z warsztatem),
3) potwierdzenie przez rzeczoznawce (rzeczoznawca chce uczestniczyć w badaniu na hamowni XD) (400-600zł)
alternatywnie...
1) badanie z hamowni z normą (150zł)
2) oryginalna homologacja pojazdu (jak się nie ma to PODOBNO yamaha niechętnie albo za dopłatą może wydać taki dokument)
W moim przypadku - mam homologację i badanie z hamowni więc diagnosta przymknął oko na to,że nie mam papierów potwierdzających zdjęcie blokady... ba poprosił "dej mu do odciny!, Panie jak to chodzi!"
Porobił dokumentacje foto: licznik, vin, nr rejestracyjny,
następnie na podstawie badania i homologacji wypisał glejty (84zł)
To co mnie teraz czeka to wizyta w urzędzie i wbicie dodatkowych info w dowód, update
Niestety trzeba wymienic dowod (54,5)
no i to by było na tyle...
niebawem dodam jakieś "porno" wideło z hamowni
w razie pytań chętnie odpowiem/podpowiem
pozdrawiam,
K
Ps
wycięcie katalizatora daje 10nm do momentu
Fajna sprawa z taką hamownią, można porównać sobie wykresy innych i sporo się dowiedzieć...
N wrz 02, 2018 5:03 pm
N wrz 02, 2018 5:33 pm
N wrz 02, 2018 5:57 pm
N wrz 02, 2018 6:00 pm
N wrz 02, 2018 6:08 pm
Turos napisał(a):Jak masz pełne A, to nawet jak masz bajzel w papierach to nic im do tego, żę to miało 42kW zamiast 35kW. Nadal masz uprawnienia do kierowania takim pojazdem. Tym się nie przejmuj.