[S] Honda CBF 1000 FA SC64 - ASO, 2011r, na wypasie !

Tu wrzucamy oferty sprzedaży

[S] Honda CBF 1000 FA SC64 - ASO, 2011r, na wypasie !

Postprzez kali » Pt wrz 23, 2016 4:05 pm

Przeklejam tekst z aukcji --> http://allegro.pl/show_item.php?item=6519147198 :msn-wink:

Aukcja dotyczy unikatu w stanie menniczym, kolekcjonerskim, motocykla kupionego jako nowy w salonie Sikora w Bielsku-Białej, zarejestrowanego w PL, z pełną historią serwisową. Egzemplarz bezwypadkowy a jedyna kolizja jaką pamięta ta maszyna, miała miejsce z tłustym bąkiem na A4 przy wychodzeniu z nadświetlnej. Nie konkuruję z „okazyjnymi” ofertami motocykli z przeszczepionym przodem w warsztacie miejscowego kowala. Jeżeli chcesz kupić tanio i dobrze to przejdź do działu [Dla dzieci/Bajki]

Zainteresowany ? Przejdźmy więc do rzeczy…
Jestem pierwszym i jedynym właścicielem, oferuję najlepiej doposażony, najmocniejszy egzemplarz Hondy CBF 1000 SC64 w kraju, w oryginalnym, unikatowym malowaniu „biała perła”. Kupujesz motocykl od osoby, z którą przeprowadzasz transakcję - nie z Murzynem, Włochem, Francuzem, Arabem, nie polskim pośrednikiem, który w przypadku wady ukrytej umyje ręce. Możesz przyjechać ze szwagrem-bokserem, zmotoryzowanym oddziałem mechaników lub plutonem egzekucyjnym – nie mam obaw o wynik oględzin ponieważ wiem co sprzedaję. Dostaniesz w gratisie karton oryginalnych części (szyba, tłumik, klamki, uchwyty pasażera, osłona łańcucha), komplet kluczyków i dokumentacji.

Co nieco o akcesoriach…
Oddech pełną klatką zapewnia sportowy filtr powietrza K&N, nagłośnienie akcesoryjny tłumik LeoVince. Maszyna zagłusza donośnym basem wszelkie nakładki na wydechy z chińskiej nierdzewki mijanych „Januszy tuningu”, którzy podjęli nierówną walkę na prostej. Wszystko to zostało profesjonalnie zestrojone (stworzona indywidualna mapa zapłonu + hamownia) w specjalistycznej firmie K+K Motocykle, dzięki czemu w całym zakresie obrotów mamy do dyspozycji moc i moment rejsowego odrzutowca. Dynamiczne odkręcenie gazu robi bruzdę na rodzimym asfalcie, przy której rów Marjański zdaje się draśnięciem. Motocykl ostry jak paprykarz z Lidla, idealny dla bywalców siłowni z przewlekłym przykurczem ramion, przyspieszenie prostuje ręce w stawach a pęd powietrza wysusza zmiany trądzikowe.

Światła LED zawstydziłyby gwiazdę betlejemską, nie są to żarówki choinkowe do jazdy niecodziennej za 5 zł z Allegro lecz zestaw świateł mijania o jasności 8000lm 6 generacji z pasywnym chłodzeniem. Żadnych turbo wentylatorów czy odrzutowych wiatraków wielkości koła młyńskiego jak w poprzednich modelach z czasów bitwy pod Grunwaldem. Już nie musisz jechać w okolice koła podbiegunowego aby przeżyć spotkanie z misiem i dzień polarny, wystarczy że przekręcisz kluczyk i już zawsze będzie jasno. Reflektor stadionowy przy tym zestawie wypada marniej niż Mandaryna koncertująca na żywo.

Gmole (Givi) i crashpady (Puig), czynią z tego motocykla maszynę bezpieczniejszą niż kombinezon IronMana. Niestraszne mu parkingówki, szlify i zderzenia czołowe z Pendolino. Zachowany lepiej niż komar w bursztynie, motocykl z przygód widział jedynie „Stawiam na Tolka Banana” w wersji reżyserskiej, pokolorowanej.

CBF jest przygotowana do podróżowania nie gorzej niż Tony Halik, posiada zestaw dedykowanych, sztywnych sakw SW-Motech oraz kufer centralny GIVI ze zgrabnym stelażem. Sakwy utrzymywane są w ryzach przez demontowalne beznarzędziowo pałąki, mocowane w miejscu tylnych podnóżków - brak wątpliwej ozdoby w postaci szpetnych, bocznych stelaży. Pojemność tego zestawu pozwala zapakować na raz całą paletę towaru z Biedronki razem ze sklepową.

Obszycie siodła wykonano w firmie PJII, która jak trzeba obszyje nawet zebrę w poziome pasy. Wkładki żelowe na siedzisku kierowcy oraz pasażera docenią chorzy na hemoroidy oraz ceniący wygodę. Materiał na siedzisku kierowcy jest antypoślizgowy, prędzej zrobi z majtek stringi niż z niego zlecisz. Dodatkowo na baku naklejone są antypoślizgowe stomp gripy (patrz zdjęcia) abyś mógł zwiesić się jak mistrz MotoGP wzbudzając podziw wśród fanek z pobliskiego gimnazjum.

Przednia szyba PUIG, dymiona (nie okopcona) ma wielkość żagli Daru Pomorza, chroni przed wiatrem skuteczniej niż skandynawski sztormiak. Wśród owadów ma przydomek „Ponury Żniwiarz” przez wzgląd na niezliczoną liczbę rytualnych mordów, dokonanych na insektach.
Amortyzator renomowanej włoskiej firmy MUPO, dedykowany do tego modelu, zamienia motocykl w Cadillaca a jeżeli masz taką fantazję wystarczy ‘klik’ i zrobisz twarde jak deska Ferrari. Możliwości regulacji jest więcej niż w kokpicie F16, jakość wykonania oraz precyzja prowadzenia maszyny sprawiły, że oryginalny amortyzator dobrowolnie popełnił harakiri.

Podgrzewane manetki (oryginalne Honda) sprawnością dorównują piecom huty Katowice, jak trzeba zaparzysz herbatę i usmażysz na nich jajka. W samotne, zimowe noce możesz zrobić z nich termofor. Handbary Arcebis (osłony dłoni) chronią łapy przed zimnem, deszczem, wiatrem i rzeżączką. Dzięki nim rękawiczki pozostają „zawsze suche i zawsze pewne”. Krótkie, regulowane klamki sprzęgła oraz hamulca są jedyną słuszną alternatywą dla oryginalnych „zaginaczy czasoprzestrzeni” oferowanych przez Hondę.

System automatycznego smarowania łańcucha motooiler sprawi, że zapomnisz o postojach na „siknięcie smarem” co 500km. Poprzedni napęd zrobił prawie 40tys., wykazywał ślady zużycia mniejsze niż galowy mundur Wermachtu dziadka pewnego premiera. Obecnie założono nowy napęd (zębatki SuperSprox + najmocniejszy, japoński łańcuch DID 530 ZVMX), można na tym jeździć do czasu spełnienia trzeciej prawdy fatimskiej.

Licznik wskazujący zapięty bieg GiPro, zamontowany sprytnie i stylowo przez inżyniera estetę spowoduje, że już nigdy więcej nie wrzucisz „siódemki”, przestaniesz też używać kalkulatora naukowego w celu przeliczania obrotów na km/h aby zorientować się na jakim biegu aktualnie jedziesz.

Bezprzewodowy wskaźnik ciśnienia w oponach, działa wydajniej niż test ciążowy – jeżeli puści guma w trakcie jazdy będziesz o tym wiedział od razu a nie po 9 miesiącach. Oprócz tego urządzenie wskazuje napięcie akumulatora, ponoć po rozbudowie o drugi ekran można oglądać filmy 3D.

Nadkole z osłoną łańcucha ERMAX w kolorze motocykla - zabezpiecza przed lądowaniem krowiego placka na plecach i zrobieniem sobie tatara ze stopy, dodaje +10 do wyglądu.


Poniżej pełna lista akcesoriów, wszystko to oddaje w cenie motocykla:
- gmole GIVI
- crashpady silnika PUIG
- crashpady lag R&G
- wyświetlacz zmiany biegów GIPro
- bezprzewodowy wskaźnik ciśnienia w oponach
- akcesoryjna szyba PUIG
- hermetyczne gniazdo zapalniczki
- ledowe postojówki
- światła mijania LED w obydwóch lampach
- tłumik LeoVince
- aluminiowa osłona chłodnicy z logo CBF
- handbary Acerbis w kolorze motocykla
- obszycie kanapy + wkładki żelowe
- automatyczna oliwiarka motooiler
- lusterka z CBR500
- sakwy + system mocowania sw-motech
- stelaż pod kufer centralny wraz z płytą sw-motech
- kufer centralny wraz z nakładką w kolorze motocykla
- alarm SPY5000 z radiopowiadamianiem
- grzane manetki Honda
- nadkole zintegrowana z osłoną łańcucha Ermax
- czarne klamki, krótkie z regulacją
- tankpad Keiti "ze śmiercią jej do twarzy"
- naklejki na ranty felg
- akumulator litowo-jonowy (0,5kg)
- torba na bak sw-motech z mocowaniem quick-lock

Motocykl przejechał ze mną 45 977 tys. km, mało jest miejsc w Europie, gdzie nie zostawił napisu „tu byłem”. Nigdy nie zawiódł, był regularnie serwisowany co potwierdzone jest wpisami w książce gwarancyjnej i rachunkami z firm trzecich. Przy 39 tys. przeszedł duży serwis w K+K Motocykle na co mam komplet papierów. Będziesz się z niego cieszył latami ponieważ jest to mało wysilona, rzędowa jednostka Hondy o legendarnej niezawodności, zadbana lepiej niż limuzyna szejka. Motocykl kupiony na firmę w związku z czym kupujący otrzyma fakturę VAT, jest także zwolniony z wszelkich opłat grabieżczo-skarbowych.

Cena jaka mnie interesuje to 31 999 zł (dla zdecydowanych promocja)
Kontakt: 603 603 609

PS. Info dla potencjalnych nabywców z mokrymi snami o przebiegu w okolicy ~ 20000 km – po zakupie można jeździć tyłem aż do osiągnięcia upragnionego efektu !
Życie zaczyna się tak naprawdę po 50-tce..... w bicepsie
kali
Użytkownik
 
Posty: 60
Dołączył(a): Śr lip 27, 2011 8:28 am
Lokalizacja: Opole
Motocykl: KTM1290ADV S
W siodle: <100 kkm

Re: [S] Honda CBF 1000 FA SC64 - ASO, 2011r, na wypasie !

Postprzez bushmaster » Pt wrz 23, 2016 4:45 pm

Dobry opis :clap:
Do jednego bym się przyczepił - unikatowego białego koloru :msn-wink:
Jakbym miał wolne 30kzł to już bym po nią jechał.
Avatar użytkownika
bushmaster
Maniak
 
Posty: 1117
Dołączył(a): Cz sty 10, 2013 2:38 pm
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: CBF 1000 FA '13
W siodle: <100 kkm

Re: [S] Honda CBF 1000 FA SC64 - ASO, 2011r, na wypasie !

Postprzez kali » Pt wrz 23, 2016 5:02 pm

bushmaster napisał(a):Dobry opis :clap:
Do jednego bym się przyczepił - unikatowego białego koloru :msn-wink:
Jakbym miał wolne 30kzł to już bym po nią jechał.



Masz rację, poniosło mnie :thumbsup:Na swoje usprawiedliwienie dodam, że nie ma ich dużo w białej perle :)
Życie zaczyna się tak naprawdę po 50-tce..... w bicepsie
kali
Użytkownik
 
Posty: 60
Dołączył(a): Śr lip 27, 2011 8:28 am
Lokalizacja: Opole
Motocykl: KTM1290ADV S
W siodle: <100 kkm

Re: [S] Honda CBF 1000 FA SC64 - ASO, 2011r, na wypasie !

Postprzez Avalon » So wrz 24, 2016 8:31 am

kali napisał(a): Info dla potencjalnych nabywców z mokrymi snami o przebiegu w okolicy ~ 20000 km – po zakupie można jeździć tyłem aż do osiągnięcia upragnionego efektu !


Niekoniecznie każdy, kilkuletni motocykl używany MUSI mieć przebieg 40...50...60 kkm.
Najlepszy przykład to mój przykład :)
Kupiony w Polsce 02/2009 i aktualnie na blacie 24,000km.
Malcolm Young RIP 1953-2017
Avatar użytkownika
Avalon
Fanatyk
 
Posty: 3097
Dołączył(a): N paź 16, 2011 4:17 pm
Lokalizacja: Dawniej Wa-wa, teraz wieś na Mazowszu
Wiek: 59
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000A '8
W siodle: 100-200 kkm

Re: [S] Honda CBF 1000 FA SC64 - ASO, 2011r, na wypasie !

Postprzez kali » Pn wrz 26, 2016 10:14 am

Avalon napisał(a):Niekoniecznie każdy, kilkuletni motocykl używany MUSI mieć przebieg 40...50...60 kkm.
.


Zgadzam się, są osoby które jeżdżą niedużo i trafiają się egzemplarze z małymi przebiegami, w których nikt nie traktował licznika wiertarką.
Zwróć uwagę na przebiegi motocykli wystawionych na aukcjach, niezależnie od rocznika 90% oscyluje w granicach magicznych 20kkm :eek:
Uwierzę w pojedyncze sztuki ale nie w całą serię, ludzie po prostu chcą być oszukiwani. Prawda nie jest w cenie ale mnie inaczej w domu wychowali :)
Życie zaczyna się tak naprawdę po 50-tce..... w bicepsie
kali
Użytkownik
 
Posty: 60
Dołączył(a): Śr lip 27, 2011 8:28 am
Lokalizacja: Opole
Motocykl: KTM1290ADV S
W siodle: <100 kkm

Re: [S] Honda CBF 1000 FA SC64 - ASO, 2011r, na wypasie !

Postprzez Nimitz72 » Śr wrz 28, 2016 2:07 pm

Zdarzają sie takie okazje ale nie u handlarzy i nie na necie, jeśli ktoś sobie zadaje trud sprzedać samemu a ma ładny sprzęt to tanio go nie odda. Przynajmniej tak jest w Niemczech.
Moja cbf 1000 kupiona od kolegi z pracy stan praktycznie fabryczny + 3 male rysy na kufrze 2007 15838 km. Przez ostatnie 4 lata 1200 km udokumentowane w TIF.
Perełka, zostanie u mnie na pewno b długo ;)
Pozdr.
Arek.
Nimitz72
Nowicjusz
 
Posty: 15
Dołączył(a): Śr wrz 28, 2016 12:38 pm
Lokalizacja: Koszalin
Wiek: 51
Imię: Arek
Motocykl: CBF 1000 ABS ´07
W siodle: <100 kkm

Re: [S] Honda CBF 1000 FA SC64 - ASO, 2011r, na wypasie !

Postprzez kali » Wt lut 21, 2017 8:46 am

Nowa, wiosenna promocja - 29500 zł :clap:
Świeżutka aukcja --> http://allegro.pl/honda-cbf1000-sc64-sa ... 44027.html
Jeżeli ktoś szuka pewniaka dla siebie to polecam !
Życie zaczyna się tak naprawdę po 50-tce..... w bicepsie
kali
Użytkownik
 
Posty: 60
Dołączył(a): Śr lip 27, 2011 8:28 am
Lokalizacja: Opole
Motocykl: KTM1290ADV S
W siodle: <100 kkm

Re: [S] Honda CBF 1000 FA SC64 - ASO, 2011r, na wypasie !

Postprzez Wielebny » Wt lut 21, 2017 9:43 am

Piękna sztuka :)
Marzenia się spełniają
Avatar użytkownika
Wielebny
Znawca
 
Posty: 267
Dołączył(a): So lut 27, 2016 11:19 pm
Lokalizacja: EZD
Wiek: 53
Motocykl: CBF 1000 SC64 2014
W siodle: >300 kkm

Re: [S] Honda CBF 1000 FA SC64 - ASO, 2011r, na wypasie !

Postprzez kali » Śr lut 22, 2017 7:44 pm

Ogłoszenie do zamknięcia :msn-wink:
Życie zaczyna się tak naprawdę po 50-tce..... w bicepsie
kali
Użytkownik
 
Posty: 60
Dołączył(a): Śr lip 27, 2011 8:28 am
Lokalizacja: Opole
Motocykl: KTM1290ADV S
W siodle: <100 kkm


Powrót do Sprzedam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości