raphi napisał(a):Dono napisał(a):Tak czytam to forum, chyba tutaj nie pasuję. Dziwnie macie podejście do pewnych spraw
sztywniak czy jak?
raphi napisał(a):Dono napisał(a):Tak czytam to forum, chyba tutaj nie pasuję. Dziwnie macie podejście do pewnych spraw
konjo8ds napisał(a):raphi napisał(a):Dono napisał(a):Tak czytam to forum, chyba tutaj nie pasuję. Dziwnie macie podejście do pewnych spraw
sztywniak czy jak?
Tiarus napisał(a):Dopuszczam, że wysypałeś się na innym motku, ale skoro tak, to nie była to CBFa, która ma problem właśnie z wyłamywaniem mocowania silnika przy tej konstrukcji.
Wszystkim tutaj chodzi mniej-więcej o to, że pady nie są złe z samej swojej zasady, tylko w tym konkretnym modelu (CBFy) potrafią wywalić większą dziurę niż ustawa przewiduje.
-- edit -- podziękowania dla szlachty
Dono napisał(a): Naprawdę niektórym tak trudno pojąć te trzy sprawy?
Dono napisał(a): Na posty Trolli nie mam zamiaru zwracać uwagi, pełno w internecie takich teoretyków, uodporniłem się
Dono napisał(a):2. Czym różni się używany crash pad od nowego?
Mały Maniek napisał(a):Podtrzymując tradycję, wątek możemy uznać za zmasakrowany
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości