Ja nie. Mam kolegę, który jak wiesz szuka CBFy. W Twojej nie podoba mi się sprawa z zegarami. Przebieg motocykla jest dość niepewny. Moto w chwili zakupu miało 13tyś (podobno), Ty zrobiłeś około 2tyś, poprzedni właściciel około 5, co daje około 20tyś.
Statystycznie przy takim przebiegu nie wycierają się jeszcze miejsca przy podnóżkach, u Ciebie są wytarte. Statystycznie w CBF opony po 4 latach i przebiegu około 15tyś nie wymagają wymiany, a w nie Twoim jeszcze motocyklu były wtedy wymieniane. Serwisówka zaleca wymianę świeć przy 24tyś, u Ciebie wymienione wcześniej.
Motocykl był sprowadzany i ciężko ustalić jaki ma faktycznie przebieg. Nie oglądałem motocykla, nie znam stanu tarcz i napędu. Z tego co słyszałem, to podczas oględzin przed zakupem tego motocykla przez Ciebie (zdaje się że z kolega oglądałeś) padło stwierdzenie, że motocykl nie wygląda na tyle ile poprzedni właściciel deklarował, tylko na sporo więcej (kilka razy więcej).
Wtedy taka uwaga działała na Twoją korzyść jeśli chodzi o cenę, teraz niestety działa na niekorzyść.
To tyle moich uwag o motocyklu, który starałem się prześwietlić dla kolegi.
Być może dostałem nieprawdziwe dane, być może powinienem zobaczyć motocykl osobiście, ale na podstawie powyższych informacji zrezygnowałem.