Niestety z wielkim żalem muszę sprzedać swoje małe, dwukołowe marzenie, na rzecz większego czterokołowego, rodzinnego powozu. Podam zatem kilka szczegółów. Motocykl został sprowadzony w 2011 roku do Polski z przebiegiem 74k km, a w maju 2012 roku został przeze mnie kupiony. Stan techniczny był bardzo dobry, wizualny dobry (Nieudolnie polakierowana lewa przednia owiewka, malutki odprysk na prawej przedniej owiewce, pękniety błotnik przy śrubie mocującej, obywdwie tylne owiewki delikatnie pęknięte przy śrubach mocujących). Na dzień dobry wymieniłem olej i filtr oleju, sprawdziłem hamulce, wymieniłem cały zestaw napędowy oraz obydwie zębatki. Doposażyłem motocykl w podgrzewane manetki OXFORD HotGrips, handbary, tankbag NAXA 25L, sakwy boczne METRO 2x 60L, uchwyt na GPS z pokrowcem na PDA do 3,5", kufer centralny Givi Maxia E55 Tech i dodatkowe światła STOP. Sezon 2012 zamknąłem z przebiegiem 81k km. Sezon teraźniejszy zacząłem od inspekcji całego motocykla, w lutym został wymieniony olej oraz filtr, a także wymienione zostały opony na nowe Michelin Pilot Road 2CT. Dokupiłem również blokadę na tarczę hamulcową firmy OXFORD. W czerwcu złapałem gumę. Uszkodzenie opony było jednak na tyle niewielkie, że dało się je naprawić kołkiem. Na początku sezonu wyjeżdżając z garażu zaliczyłem glebę parkingową na śliskim asfalcie przez co delikatnie skrzywiła się nóżka hamulca nożnego. Także niedawno uszkodzeniu uległ sterownik manetek, w serwisie niestety nie udało się zdjąć prawej manetki bez jej uszkodzenia, zatem gwarancja przepadła. Aktualnie motocykl ma założone oryginalne manetki. W dniu dzisiejszym przebieg motocykla wynosi 83700km i jest jak najbardziej prawdziwy, posiadam również niemieckie faktury i dokumenty, 2 komplety kluczyków(stacyjka + kufer + blokada na koło). Chciałbym zaznaczyć, że klucze są dorabiane, ponieważ obydwa zgubiłem przez swoją nieuwagę. Bak również nosi ślady po tankbagu - taka uwaga. Teraz już wiem, że pod tankbag trzeba umieścić jakąś folię lub cienką piankę bo cholerstwo rysuje bak.
Dane:
- Model: Honda CBF600S + ABS
- Przebieg: 87300km
- Kolor: Czerwony
- Pochodzenie: Niemcy
- Kraj aktualnej rejestracji: Polska
- Przegląd: 15 IV 2014
- Ubezpieczenie: OC - 13 V 2014
- Wyposażenie:
- Kufer GIVI Maxia E55 Tech + dodatkowe światła STOP
- Blokada na koło z alarmem i czujnikiem ruchu OXFORD
- Sakwy boczne Metro 2x 60L
- Tankbag NAXA 25L
- Uchwyt GPS z pokrowcem na telefon lub PDA
- Akcesoryjne siedzenie BAXTER w kolorze czerwono-czarnym
- Czarne handbary UFO
- Stopka centralna HONDA
Zdjęcia: http://sdrv.ms/14uD0aS
Allegro: http://allegro.pl/pilne-honda-cbf600s-abs-2006-duzo-dodatkow-i3435796686.html
Motocykl można zobaczyć w Bytomiu, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym na nr: 790-485-478
Więcej zdjęć mogę wysłać na e-mail'a po wcześniejszym kontakcie na PW lub telefonicznie.
Cena jaka mnie interesuje to 14500. Nie więcej, nie mniej.
Pozdrawiam