[S] VW Passat Variant 1.8 TSI R-Line 2009

Tu wrzucamy oferty sprzedaży

[S] VW Passat Variant 1.8 TSI R-Line 2009

Postprzez screech » N paź 13, 2013 5:54 am

Przyszedł czas na zmiany i sprzedaję mojego paska jak w linku:

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-1-8-tsi-variant-r-line-C30695615.html

Auto posiada oprocz pakietu spojlerów fabrycznych, ksenonów, el fotela, lusterek, kierownicy multi skórzanej, radia 2DIN z wizualizacją parkowania

- ogrzewanie postojowe elektryczne DEFA (gniazdko w kratce halogenu)
- czujnik deszczu/światła i wyłącznik Auto
- podświetlenie przestrzeni nóg
- światła dzienne żarówkowe w miejsce halogenów z osobną instalacją
- ringi w klapę

Silnik moim zdaniem najlepsza benzyna do Paska. Na bank z prezentem od fabryki, bo bez problemu konkuruje z 200KM maszynami na drodze - zawsze jest zapas pod nogą. A do tego ekonomiczny - średnia z 4 lat użytkowania to 8.2 l/100km. Przy okazji - jestem pedantem: mam zapisane wszystkie tankowania, serwisy, części i dolewki :ok

Auto serwisowane na gwarancji w ASO, potem w serwisie VW-Morela w Łomiankach - uratowali mi tyłek jeszcze na gwarancji, wyszukując zwalone turbo i maglownicę, co przeoczyła AutoViva. Wymienione na nowe w ramach gwarancji.

Zapraszam do obejrzenia w Łomiankach i okolicach!
Avatar użytkownika
screech
Użytkownik
 
Posty: 110
Dołączył(a): Wt sie 07, 2012 9:13 am
Imię: Krzysztof
Motocykl: CBF600SA
W siodle: <100 kkm

Re: [S] VW Passat Variant 1.8 TSI R-Line 2009

Postprzez klemens » N paź 13, 2013 10:13 am

screech napisał(a):dolewki
:question: po takim przebiegu to chyba tylko płynu do spryskiwaczy :question:
Lepiej się wysrać i spóźnić niż być na czas i się zesrać
Avatar użytkownika
klemens
Nightmare
 
Posty: 5259
Dołączył(a): Cz wrz 09, 2010 8:04 am
Wiek: 62
Motocykl: T7

Re: [S] VW Passat Variant 1.8 TSI R-Line 2009

Postprzez Monte Christo » N paź 13, 2013 8:33 pm

Żebyś się Klemens nie zdziwił, potrafią olej przez panewki brać :msn-wink:
Chuja się zarabia, a żyje się jak hrabia.
Avatar użytkownika
Monte Christo
Użytkownik zbanowany
 
Posty: 7506
Dołączył(a): Cz lip 05, 2012 1:24 pm
Wiek: 43
Motocykl: nie ma
W siodle: <100 kkm

Re: [S] VW Passat Variant 1.8 TSI R-Line 2009

Postprzez goramo » N paź 13, 2013 8:57 pm

Generalnie większość nowych (w sensie obecnie produkowanych) aut ma tendencję do łykania oliwy. Tak już po prostu jest.

Po części spowodowane jest to przez "ekologię". :wink:

Producenci prześcigają się i próbują spełnić coraz to bardziej wyśrubowane normy - coraz lepsze osiągi a coraz niższe spalania paliwa. Jest to możliwe dzięki wielu różnym rozwiązaniom (lepsze wtryski bardziej rozpylające paliwo, optymalizacja kształtu komory spalania, itp. itd....) Ale także po części jest to zasługą "luźnego" spasowania silników oraz zalewania ich "rzadkimi" olejami.

Im silnik "luźniej" spasowany, tym mniejsze ma opory wewnętrzne, a co za tym idzie tym mniej energii z paliwa marnowane jest na pokonanie tych oporów. Przyczynia się to zarówno do tego, że silnik ma lepsze osiągi oraz do zmniejszenia ilości spalanego paliwa na 100km, a co za tym idzie do bardziej "ekologicznego" wizerunku pojazdu.
Do tego dochodzą te wspomniane wyżej "rzadkie" oleje, które mają spełniać te same zadanie - czyli stwarzać jak najmniejsze opory wewnętrzne mechanizmów w silniku.
Zauważcie, że kiedyś (wcale jeszcze nie tak dawno, bo raptem z 10-15 lat temu) najczęściej zalecane oleje dla nowych samochodów miały oznaczenia lepkościowe np. 10W40, 5W40.
Dzisiaj najczęściej producenci zalecają głównie 0W30 - a więc olej "rzadki", mało lepki - to też powoduje zmniejszone opory wewnętrzne silników. Pozwala zatem obniżać spalanie paliwa i uzyskiwać troszkę większe moce - bo mniej energii z paliwa jest marnowane na opory silnika.

Wszystko to fajne, tylko że "skutkiem ubocznym" zalewania silników takimi olejami oraz ich luźnego pasowania jest spalanie oleju. Jest to normalne w nowych autach.


Mój sąsiad (też motocyklista) jeździ nowym A5 2.0 TFSI. Auto w tej chwili ma niecałe 50 tys przebiegu i żłopie olej litrami. Normalką jest spalanie nawet 1,5 litra oleju na 1000km... :excl:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: [S] VW Passat Variant 1.8 TSI R-Line 2009

Postprzez zbyhu » Pn paź 14, 2013 6:15 am

A mój Civic nie pali oleju mając 251 tyś.km :P.
Sram na współczesne samochody :P
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7387
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: [S] VW Passat Variant 1.8 TSI R-Line 2009

Postprzez goramo » Pn paź 14, 2013 7:22 am

zbyhu napisał(a):A mój Civic nie pali oleju mając 251 tyś.km :P.
Sram na współczesne samochody :P



Ale nie spełnia norm czystości spalin Euro nr "tysiącpięćsetstodziewięćset", oraz nie osiąga pierdyliona kuni mechanicznych z litra pojemności... :lol:

:msn-wink:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: [S] VW Passat Variant 1.8 TSI R-Line 2009

Postprzez Casper » Wt paź 15, 2013 9:25 pm

auto całkiem całkiem, ale IMO z ceną to przesadziłeś o jakieś 10%...
Obrazek
Casper
Użytkownik
 
Posty: 140
Dołączył(a): Cz wrz 27, 2012 9:53 pm
Lokalizacja: Warszawa - Kabaty
Wiek: 45
Imię: Sebastian
Motocykl: NC700X
W siodle: <100 kkm

Re: [S] VW Passat Variant 1.8 TSI R-Line 2009

Postprzez goramo » Śr paź 16, 2013 5:22 am

Casper napisał(a):auto całkiem całkiem,


Fakt. Prezentuje się na prawdę ładnie. :thumbsup:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: [S] VW Passat Variant 1.8 TSI R-Line 2009

Postprzez geguś » Śr paź 16, 2013 5:47 am

jeżeli auto jest od pierwszego właściciela który osobiście kupił autko w salonie i jest 1000% bezwypadkowe (nie liczyć stłuczek) i w dodatku nie był przekręcany licznik to cena jest uzasadniona. Można taki pojazd traktować jako perełkę wsród tego całego złomu przywożonego z zagranicy
Avatar użytkownika
geguś
Miłośnik
 
Posty: 820
Dołączył(a): Pt maja 24, 2013 10:54 am
Lokalizacja: Lublin
Wiek: 37
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000A GSX-R 750
W siodle: <100 kkm

Re: [S] VW Passat Variant 1.8 TSI R-Line 2009

Postprzez Monte Christo » Śr paź 16, 2013 10:16 am

Powiem tak. Każdy ma prawo cenić tak jak chce, ustalać cenę w oparciu o własne kryteria i wybierać klienta dla swojego auta :smile:
Rynek to odpowiednio zweryfikuje i albo Kolega trafi na kogoś, kto zgodzi się tyle zapłacić albo zejdzie z ceny. Bardzo dużo kosztów właściciel podczas eksploatacji ponosi, które nigdy się nie zwrócą - i to jest najsmutniejsze.
W mojej firmie taki pasiak poszedł za 48 tys. taki = podobny, tzn: 2.0 TDI ten sam rok przebieg 78 tys km służbowy jeżdżony przez jednego kolesia.
Generalnie sprzęt wystawiony przez Kolegę wygląda dość apetycznie :smile:
Chuja się zarabia, a żyje się jak hrabia.
Avatar użytkownika
Monte Christo
Użytkownik zbanowany
 
Posty: 7506
Dołączył(a): Cz lip 05, 2012 1:24 pm
Wiek: 43
Motocykl: nie ma
W siodle: <100 kkm

Następna strona

Powrót do Sprzedam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 31 gości