odświeżam ogłoszenie
Motocykl dobrze doposażony: kufer centralny (oryginalny Honda z oparciem dla pasażera), gmole Givi, olejarka łańcucha Lubrixa, przedłużenie przedniego błotnika, grzane manetki, gniazdko zapalniczki, 2 szyby: akcesoryjna MRA + oryginalna hondowska, sakwy boczne.
Opony:
Metzeler Z8 Interact. Przód wymieniony 30 sierpnia, przejechane 7 tkm. Tył w połowie sierpnia, przejechane 10 tkm.
Olej:
zmieniany 30 sierpnia, więc również 7 tkm na nim przejechane. Używam syntetycznego Valvoline, więc zmiany robię zgodnie z serwisówką co 12 tkm. Zatem na przyszły sezon do przejechania 5 tkm. Filtr oleju zmieniany przy każdej wymianie.
Przy 48 tkm, więc 7 tkm temu, zrobiony duży przegląd:
wymiana świec (NGK),
regulacja luzów zaworowych,
czyszczenie filtra powietrza,
wymiana łożysk główki ramy.
Kompletny napęd zmieniałem pod koniec maja (DID złoty, zębatki JT). Przejechane 20 tkm. Przejedzie spokojnie drugie tyle (olejarka znacznie wydłuża żywotność łańcucha).
Nowa tylna tarcza hamulcowa.
Motocykl kupiłem w lutym 2013r. z przebiegiem 27 tkm. Aktualnie na liczniku jest 55 tkm. Mechanicznie jest perfekcyjny. Miniony sezon zakończyłem bezproblemowo - przejechałem Bałkany, Alpy, Rumunię I trochę po Polsce. Motocykl nigdy mnie nie zawiódł. Ma niestety, jak na ten przebieg, kilka zadrapań i jedno wgniecenie na baku (mała wgniotka). Jestem drugim właścicielem w PL. Kupiłem od znajomego, który w 3 lata przejechał nim 8 tkm - dlatego sprzedawał. Nie miał czasu na jeżdżenie (klasyczna historia
). Ja też mało najeździłem przez ten rok. Za wolny dla mnie a mam mało czasu. Sprzedaję bo chcę kupić coś szybkiego
Co do ceny. Ze wszystkim o czym napisałem powyżej sprzedam za 14,5 tpln. Do zimowej negocjacji.
Do obejrzenia w Warszawie na Bemowie.
Link do fotek w pierwszym poście na pierwszej stronie