Sprzedam swoją Hondę, rok produkcji 2006, pierwsza rejestracja w kraju 31-08-2012.
VIN ZDCPC39A06F037828
Jestem pierwszym fizycznym właścicielem, bo na papierze jest moja rodzina. Tylko dlatego, że taniej było za OC, jak go kupowałem, nie miałem skończone 25lat i miałbym zwyżki. Zatem po taniości na brata zarejestrowałem sprzęt i tak już zostało.
Hondę kupiłem od gościa, który masowo sprowadzał CBF500 z UK po kurierce.
Przegląd ważny do 17.07.2017, OC do 30.08.2015.
Trochę historii
Moto zakupiłem ze stanem licznika 145.917 mil w lipcu 2012. Zanim załatwiłem papierki zrobił się wrzesień, bo pani tłumacz się pomyliła w nr VIN i trzeba było dwa razy wysyłać papierki… Także zrobiłem może z 200km
Po zakupie moto zrobiłem pełny serwis to jest luzy zaworowe, synchro i czyszczenie gaźników, zmieniłem napęd, zmieniony został łańcuszek rozrządu, świece, klocki, opony i napęd. Dodatkowo wymieniłem jedną lagę (prawą), bo schodził z niej chrom i za radą mechanika po prostu kupiłem nową. Przy okazji uszczelniacze i olej w lagach. Założyłem manetki, gmole HEED i pomalowałem kierownicę, bo cała była obdrapana co widać na zdjęciu. Zmieniłem też podnóżki kierowcy, bo gumy i grzybki były starte.
Na wiosnę 2013 wymieniłem filtr oleju, olej, płyny hamulcowe płyn chłodniczy, zakupiłem nowe aku. Przejeździłem sezon i padł mi regulator napięcia, więc na koniec sezonu kupiłem nowy. Wymieniony został też sterownik manetek.
W 2014 roku na wiosnę z racji małej ilości km wymieniłem tylko filtr i olej. Później była mała parkingówka dziewczyny, która przysiadła się do moto i musiałem wymienić prawe lusterko. We wrześniu 2014 wjechałem w koleinę i pękł mi błotnik i jeden z uszczelniaczy zaczął się pocić. Znowu wymiana uszczelniaczy i oleju.
Motocykl wyposażony jest w olejarkę domowej roboty, przez co nowy łańcuch musiałem tylko raz lekko naciągnąć po tym jak się już ułożył. Posiada również stelaż GIVI pod kufer centralny MAXXIA. Sprzedaję bez kufra. Honda zimowana w ocieplanym garażu.
Wrzucam zdjęcia z sezonu, a jak pogoda w weekend pozwoli wrzucę aktualne zdjęcia.
Obecnie jest ok. 151.300 mil. Moto stało pod chmurką, pod pokrowcem, ale niestety na koniec lata mi go ukradli, także ostatnie miesiące stał bezpośrednio pod chmurką.
Nie ukrywam, że moto swoje przeszło, ale dzielnie jeździ i zaliczyło kilka wycieczek po kraju. Nie bierze oleju, nawet jak się mocno odkręca. Zaliczyłem na niej małego szlifa, ale całość przyjął na siebie lewy gmol i nic i się nie stało. Nie byłem z nią na torze, tylko na szkoleniach na małych placykach. Zawias działa bardzo dobrze. Nie ściąga, nie ucieka, przytarłem nawet podnóżki na jednym ze szkoleń, bardzo dobrze trzyma się drogi na PIRELLI DIABLO. Pali od 5 do 7 litrów. Przy dynamicznej jeździe do 140 pali 5,2 -5,5l /100km. 7 spaliła mi, gdy jechaliśmy z forum na mazury i trzeba było doganiać większe pojemności Leciałem raz chyba 180km/h czy 190km/h licznikowe, także koni nie uciekło i idzie jak trzeba. ABS działa.
Generalnie wszystko opisywałem tutaj: viewtopic.php?f=26&t=1602
Z wad: wgniota na baku, przestała grzać lewa manetka (przepalona grzałka), do poprawek lakierniczych. Wygląda jak na zdjęciach. Na razie tylko info na forum, a jak porobię zdjęcia to wrzucę na inne serwisy sprzedażowe.
Cena zimowa, promocyjna
Za całość (bez kufra) chciałbym 6.500 PLN z możliwością negocjacji, jednak nie przez telefon.
Odpowiem na wszystkie pytania, nie mam nic do ukrycia. Moto mimo stanu licznika i zmęczonego nieco wyglądu sprawuje się dobrze
Na przyszłość trzeba razem z klockami wymienić tarcze hamulcowe. Opony mało mają najechane raptem 9000 km, nie są kwadratowe.
Do wglądu również mogę dać mały plik excela, gdzie pisałem sobie co ile mnie kosztowało i kiedy mniej więcej było robione.
Więcej zdjęć:
https://drive.google.com/folderview?id= ... usp=sharin
Starałem się wszystko opisać zgodnie z prawdą.
Fajny sprzęt do nauki jazdy, miał zostać dla narzeczonej, ale nie zrobiła prawka, więc sprzedaję bo chcę się przesiąść na coś większego z owiewką. Może CBF600 , a może jakieś V2
Dorzucę jeszcze MOTULA, który mi został na dolewki i mi się nie przydał.
Nr tel. 7 dwa 5 89 99 9 zero