Switch to full style
Tu wrzucamy oferty sprzedaży
Odpowiedz

Re: CBF 600 ABS A2

Wt maja 05, 2015 12:24 pm

stąd pytałem, jak można załatwić, żeby w papierach pojawiła się pełna moc? przerabialiście już takie coś?
nigdy bym nie kupił ani nie wsiadł na moto z kombinowanymi papierami, coś się stanie i cała wina idzie na motocyklistę.

Re: CBF 600 ABS A2

Wt maja 05, 2015 12:39 pm

To nie sa kombinowane papiery. Tylko wyciagniete zwężki na króćcach gaźników

Re: CBF 600 ABS A2

Wt maja 05, 2015 12:52 pm

Moc motocykla nie jest zgodna z wpisem w dowodzie.
Jakikolwiek dzwon to na wejściu brak wypłaty odszkodowania - czyli za szkody płacisz sam. Jeśli zrobisz komuś przy tej okazji kuku to za jego leczenie także płacisz sam. Oczywiście koszty naprawy czyjegoś pojazdu i koszty czyjegoś leczenia pokryje UFG, ale zaraz po tym, albo wręcz równolegle wejdą na ścieżkę sądową o odzyskanie tych kosztów od Ciebie.
To po pierwsze.
Po 2 - kontrola policji - niby nic wielkiego, ale jeśli złapią Cię jak zapinasz 180 a w papierach masz 25kW, czy tam nawet 35kW to od razu wiedzą że coś jest nie tak. To się wiąże z mandatem i z zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego.

Twoja sytuacja nie różni się z punktu widzenia prawnego NICZYM od rejestrowania skuterka 125 ccm na 50 ccm. Ta sama kaplica.

Dlatego z tego powodu NIKT z pewnością nie powinien tak jeździć, a tym bardziej kupować takiego pojazdu.

Odblokowanie mocy zaś, czyli zmiana w dowodzie rejestracyjnym to żmudna i długa procedura wiążąca się z wizytą na homologowanej hamowni (podobno takie są), opłaceniu badania, następnie z wizytą u diagnosty i dopiero potem z rejestracją. Koszt - od 1500 do 2500 zł.

Powyższe raczej wyczerpuje temat.


MrGlub napisał(a):poległem :clap: :notworthy:

Taa ;)

Re: CBF 600 ABS A2

Wt maja 05, 2015 1:18 pm

Dodaj jeszcze, że procedurę poszukiwania homologowanej hamowni opisałeś w jednym elaboracie i będzie wyczerpany.

Re: CBF 600 ABS A2

Wt maja 05, 2015 7:10 pm

No. No. Nie wiem czy od tamtego czasu coś się zmieniło i np. przybyło takich hamowni. Zapewne tak. Wszak homologacja to pieniądze dla wrzoda-urzednika. Po to ustanowił obowiązek posiadania homologacji.

Re: CBF 600 ABS A2

N maja 17, 2015 11:03 pm

A ja wam powiem ze da się to łatwiej zrobić, bo sam to przerabiałem. Idzie sie do DOBREJ stacji kontroli pojazdów, mowi jaka jest sytuacje, ze moc jest kombinowana, i w katalogu jest tyle a tu tyle, pan robi wydruk danych z numeru vin i wypisuje aktualizacje danych wedle katalogu, z tym do urzędu i wsio. Cała operacja zamknięta w 150zł (przeglad zwykly + opłata urzedowa za aktualizacje danych). Wsio
Odpowiedz