Kurtka (+ewentualnie spodnie) Modeka AFT Touring

Tu wrzucamy oferty sprzedaży

Kurtka (+ewentualnie spodnie) Modeka AFT Touring

Postprzez macieqq » N mar 11, 2018 5:34 pm

Cześć.

Mam do sprzedania kurtkę Modeka AFT Touring w rozmiarze 5 XL. Kurtkę sprzedaję, ponieważ wziąłem się za siebie i spadło mi kilka kilo - teraz wyglądam w niej jak w ubraniu po starszym bracie ;) Ogólnie rozmiar był dla mnie w porządku jak ważyłem ok. 110 kg (piwny brzuszek). Jeżeli chodzi o wzrost to mam 180 cm.

Co do samej kurtki - jest u mnie od nowości, od 2 sezonów. Zakupiłem ją w salonie Yamaha BENZ-OL II, w Siedlcach. Przez jeden sezon kurtka leżała wręcz nieużywana, a w drugim zrobiła stosunkowo mało kilometrów, ponieważ jestem niedzielnym kierowcą. Ubranie absolutnie nie jest po jakimś wypadku - nigdy nie miało styczności z asfaltem. Posiada dwie podpinki, z czego softshell może służyć za bluzę. Według mnie stan kurtki jest bardzo dobry++. Jeżeli potencjalny nabywca znajdzie różnice między tym, a nowym egzemplarzem, to stawiam piwo ;)

Ubranie świetnie sprawdza się w ciepłe dni. Jadąc bez dodatkowych podpinek czujemy się dosłownie jak w t-shircie. Nie zmienia to faktu, że kurtka posiada całą masę ochraniaczy.

Więcej informacji na temat samej kurtki można znaleźć na stronie producenta: http://modeka.pl/produkty-lista/aft-tou ... tka-meska/

Oprócz tego w internecie można znaleźć całą masę testów tego modelu, które w zdecydowanej większości są bardzo pozytywne (w zasadzie nie spotkałem się jeszcze ze złą opinią).

Pod tym linkiem podsyłam zdjęcia: https://imgur.com/a/Uzi2o

Oczywiście zainteresowanych zapraszam do kontaktu i jeżeli będzie taka potrzeba, to podeślę więcej szczegółowych fotek. Jeżeli znajdzie się ktoś z okolic Siedlec, to jak najbardziej zapraszam do obejrzenia kurtki na żywo.

Cena kurtki w tym rozmiarze to 1890 zł (na stronie producenta). Moja cena, zważywszy na jej idealny stan, to 1200 zł.