[CBF600] N Leszno - prośba o ocenę

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

[CBF600] N Leszno - prośba o ocenę

Postprzez belfer » Pn mar 19, 2012 9:57 am

Witam
Co sądzicie o tej maszynie?
http://otomoto.pl/honda-cbf-cbf-600-n-M2996749.html

Jest ktoś może w okolicy, kto mógłby się jej fachowym okiem przyjrzeć? Mam tam dosyć blisko, ale jestem totalnie zielony w temacie i wątpię czy wszystko wyłapię.
Z zdjęć widać, że miała jakąś parkingówkę albo szlifa po prawe stronie

Ps. gdzie sprawdzić numer VIN?
próbowałem tu:
http://www.motoverse.com/tools/vin/honda.asp
ale wpisałem kilka numerów różnych Hond i zawsze pojawia się komunikat, że podany numer nie należy do Hondy :helpsmilie:
pozdrawiam
Krzysztof
belfer
Nowicjusz
 
Posty: 10
Dołączył(a): Pn mar 19, 2012 9:28 am
Lokalizacja: Gostyń Wlkp
Wiek: 40

Re: [prośba o ocenę] CBF 600 N Leszno

Postprzez kris » Pn mar 19, 2012 10:05 am

Jak dla mnie to ok. warta sprawdzenia. Zauważyłem tylko wgniecenia na tłumiku ale to szczegół.
Honda CBF600SA
Avatar użytkownika
kris
Maniak
 
Posty: 1360
Dołączył(a): Cz lis 17, 2011 1:00 pm
Lokalizacja: Szczecin
Wiek: 37
Motocykl: CBF600SA
W siodle: <100 kkm

Re: [prośba o ocenę] CBF 600 N Leszno

Postprzez rupert » Pn mar 19, 2012 10:51 am

Leżał na prawym boku, oprócz pogniecionego tłumika, jak słusznie Kris zauważył przerysowany jest dekiel komory korbowej. Ciężarek też wygląda na nadgryziony.
Zdjęcia handlarza, robione pod słońce, słabe. Wart napewno obejrzenia. Napewno nie jest bezwypadkowy... cholera, czy te łosie nigdy nie oduczą się ludzi ściemniać. :bash:
Life is for my own to live my own way...
Avatar użytkownika
rupert
Nightmare
 
Posty: 8340
Dołączył(a): So lis 27, 2010 11:06 am
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 46
Imię: Robert
Motocykl: Honda

Re: [prośba o ocenę] CBF 600 N Leszno

Postprzez tasior_ar » Pn mar 19, 2012 11:13 am

Witaj