[CBF500/CBF600] z okolic Poznania

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

[CBF500/CBF600] z okolic Poznania

Postprzez PrzemekSparrow » N gru 09, 2012 11:53 pm

Witam serdecznie! jestem w trakcie poszukiwań swojego pierwszego motocykla. Planuję cbf 500/600. Jestem z Piły, a studiuję w Poznaniu i w pobliżu tych dwóch miejscowości oferty mnie interesują. Szczególnie ze nie mam transportu dla moto i wracałbym prawdopodobnie ewentualnym nabytkiem na kołach. A jaka pogoda każdy widzi ;). Szukam motocykla do około 10 tys. zł max. Znalazłem na allegro ogłoszenie o sprzedaży cbf 600 w Pobiedziskiej 30 km od Poznania. Wygląda w porządku, obejrzałem dokładnie wszystkie fotki, nic mi nie podpadło. Ale że jako moje doświadczenie w tej kwestii jest marne oj marne to proszę o ocenę kolegów :)

Link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/honda-cbf-600-M3474954.html

Jak na 8-letnie moto z Francji - przebieg wydaje się dość niski. Jednak patrzac po fotkach i stanie motocykla- wydaję się całkiem realny. Nie zauwazyłem wad, zadrapań, sladów szlifów itd. Co koledzy myślą? Warto dzwonić, umawiać się, oglądać? Niestety jest to moto od handlarza. Ale nie mozna miec wszystkiego hehe;p Czy moze w ogole dac sobie spokój z 600 i szukać 500 na pierwsze moto?

Np. taka? http://otomoto.pl/honda-cbf-500-M3465450.html

Pozdrawiam!
Przemek
PrzemekSparrow
Nowicjusz
 
Posty: 7
Dołączył(a): Pt paź 12, 2012 6:54 pm
Lokalizacja: Piła/Poznań
Wiek: 32
Imię: Przemek
Motocykl: w 2013 :)

Re: CBF z okolic Poznania

Postprzez wojciechu15 » Pn gru 10, 2012 4:29 pm

PrzemekSparrow napisał(a):Czy moze w ogole dac sobie spokój z 600 i szukać 500 na pierwsze moto?




Moim zdaniem 600 ogarniesz bez problemu i nie ma sensu kupować 500 na pierwsze moto - istnieje duże ryzyko, że szybko się znudzi, a raczej doprowadzi do bólu głowy spowodowanego myśleniem o przesiadce na 600.