[CBF600] Tarnobrzeg

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

[CBF600] Tarnobrzeg

Postprzez bmcwisnia » Śr sty 09, 2013 8:02 pm

Witam
Chciałbym się dowiedzieć coś o tym moto, gdyż cena jest bardzo atrakcyjne
Może ktoś juz oglądał albo dostrzega coś ze zdjęć?
Pozdrawiam
http://otomoto.pl/honda-cbf-600-abs-200 ... 92165.html
bmcwisnia
Nowicjusz
 
Posty: 4
Dołączył(a): Śr sty 09, 2013 7:41 pm
Imię: Tomek
Motocykl: W fazie kupna

Re: CBF 600 Tarnobrzeg

Postprzez Turos » Śr sty 09, 2013 9:40 pm

Z reguły nie jestem bardzo podejrzliwy, ale w tej cenie i jeszcze świeży napęd (przynajmniej łańcuch, bo jest na samym początku naciągu) i te ciężarki mają jakiś dziwny biały pasek. Z reguły takie oferty są podejrzane. Koszt rejestracji między bajki można włożyć, bo trzeba przecież papiery przetłumaczyć pewnie (no chyba, że Pan ma już przetłumaczone). Jak blisko warto pojechać sprawdzić wszystko z jakimś mechanikiem co ogarnia temat. Bo faktycznie (podejrzanie) tanio. Dobrze, jakby napisał czy coś wie na jego temat: podał nr VIN chociażby.
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7612
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 35
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600 Tarnobrzeg

Postprzez rupert » Cz sty 10, 2013 1:54 pm

Lewy gmol malowany, lewa owiewka odstaje, co znaczy, że zatrzask urwany (na 99% od gleby). Łańcuch dość nietypowo na początku regulacji (można podejrzewać skrócenie). Ciężarki poprzecierane, pęknięte z lewej wypełnienie zegarów. Tłumik ma przynajmniej jedną wgniotkę.
Nie wierzę w św. Mikołaja i jeżeli motocykl kosztuje ciut ponad 2000E, to minus marża i transport pewnie we Francji kosztował z tałzena. Szkoda zawracać sobie głowę, chyba że masz blisko.

CBF 2004 za 1300E z Francji
Life is for my own to live my own way...
Avatar użytkownika
rupert
Nightmare
 
Posty: 8340
Dołączył(a): So lis 27, 2010 11:06 am
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 46
Imię: Robert
Motocykl: Honda

Re: CBF 600 Tarnobrzeg

Postprzez mttworex » Pt sty 18, 2013 8:50 pm

Wstąpiłem dziś na oględziny tej cbf-ki. Pod pokrywą od chłodnicy oleju widać świerzą uszczelkę i zapocenie. Motor chodzi nie równo ale to chyba tylko wina świecy. Mówił że do jutra wymieni i będzie ok. Napęd wygląda ok. Opony z 2012r. Tarcze z wyraźnym rantem. Motocykl poobijany. Wyciągana wgniota na baku. Szlify na gmolach i szybie. Plastiki grają po dodaniu gazu. Po odpaleniu czuć jakiś dziwny zapach. Trudno mi powiedzieć czy to olej czy płyn z chłodnicy czy może plak na silniku. Wiecie może co może być przyczyną?
mttworex
Nowicjusz
 
Posty: 3
Dołączył(a): Pt sty 18, 2013 8:34 pm

Re: CBF 600 Tarnobrzeg

Postprzez rav143 » So sty 19, 2013 5:39 pm

rupert napisał(a):Lewy gmol malowany, lewa owiewka odstaje, co znaczy, że zatrzask urwany (na 99% od gleby). Łańcuch dość nietypowo na początku regulacji (można podejrzewać skrócenie). Ciężarki poprzecierane, pęknięte z lewej wypełnienie zegarów. Tłumik ma przynajmniej jedną wgniotkę.
Nie wierzę w św. Mikołaja i jeżeli motocykl kosztuje ciut ponad 2000E, to minus marża i transport pewnie we Francji kosztował z tałzena. Szkoda zawracać sobie głowę, chyba że masz blisko.

CBF 2004 za 1300E z Francji


Podejrzewam że kolega ma racje.

mttworex napisał(a):Pod pokrywą od chłodnicy oleju widać świerzą uszczelkę i zapocenie.


Generalnie silnik od strony kierunku jazdy zapocony, i widać również jakby białą uszczelke w płynie troche to nie wyglada na fabryczną.
Generalnie to co piszesz potwierdzam.

Widzę że nikt jej dobrze nie oglądną czyli się nie przejechał. :dog: wiadomo warunki teraz nie te.

Tak ode mnie to,
Zapocony silnik, czyli nieszczelności jakieś albo jakieś ingerencje.
Tarcze wyjechane, tylna osiągneła limit serwisowy przednie na grubość mają jakieś 40% ale posiadaja wzdłużne dość głębokie rysy czyli praktycznie 10% nie opłaca sie na nie nowych klocków dawać, na tarczy prawej przedniej widać jakieś znaki znakowania przy zdejmowaniu (flamaster), klocki coś koło 40% tak na oko.

Opony z początku roku 2011

szlifnięta szyba, szlifniety tłumik , tego nie widać na zdj, może fotoshop, nie wiem :notworthy:
na owiewce tej czarnej części, róg lekko szlifniety po prawej.

4 wgnioty na baku w tym jedna naruszająca geometrii baku, po lewej stronie od strony główki ramy. Wgnioty nie maja rys czyli nasuwa sie ze są pomalowane... , do tego kilka obić na baku,

rozwalone podłaczenie czujnika stopu przedniego, brak konektorów

a teraz czas na perełke.

Motocykl po puszczeniu kierownicy układa kierownice i pułkę w lewo...
Przyszedł Pan i zobaczywszy pracę naszą był zadowolony, zapytawszy o zarobki nasze usiadł i zapłakał...
rav143
Użytkownik
 
Posty: 69
Dołączył(a): Śr sty 02, 2013 1:37 am
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiek: 36
Imię: Rafał
Motocykl: ETZ150/*/DR650,CB500
W siodle: <100 kkm


Powrót do Weryfikacja ogłoszeń

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości