[CBF600] Prośba o weryfikację

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

Re: [CBF600] Prośba o weryfikację

Postprzez konjo8ds » Pt lut 01, 2013 4:31 am

Gratki ! :D

Teraz szykuj sie na wiosennego zlota :ricky:
Obrazek
Avatar użytkownika
konjo8ds
Nightmare
 
Posty: 5342
Dołączył(a): So sty 21, 2012 4:48 pm
Lokalizacja: wawa
Wiek: 42
Motocykl: st1050

Re: [CBF600] Prośba o weryfikację

Postprzez dzik » Pt lut 01, 2013 7:06 am

super :thumbsup:
dozo na trasie
Jedź szybko tam gdzie wolno.
Avatar użytkownika
dzik
Fanatyk
 
Posty: 3918
Dołączył(a): Pn lip 30, 2012 5:26 pm
Lokalizacja: Wuwua
Wiek: 43
Motocykl: CBF1125
W siodle: 100-200 kkm

Re: [CBF600] Prośba o weryfikację

Postprzez Przemkry » Pt lut 01, 2013 7:47 am

Gratulancje... :-)
LwG
...nadzieja umiera ostatnia...



Obrazek
Avatar użytkownika
Przemkry
Maniak
 
Posty: 1085
Dołączył(a): So gru 01, 2012 7:54 pm
Lokalizacja: Ożarów Maz/Duchnice, Warszawa
Wiek: 45
Imię: Przemek
Motocykl: R 1200 GS
W siodle: <100 kkm

Re: [CBF600] Prośba o weryfikację

Postprzez Postman » Pt lut 01, 2013 8:01 am

udało mi się uzyskać kilka nowych informacji o tym moto. Okazało się, że był po mocniejszym wypadku, niż myślałem. odwołałem komis i zażądałem zwrotu zaliczki. Niestety szukam dalej :(
Avatar użytkownika
Postman
Użytkownik
 
Posty: 34
Dołączył(a): Wt sty 15, 2013 2:35 pm
Lokalizacja: Płock
Wiek: 40
Motocykl: wkrótce CBF 600
W siodle: <100 kkm

Re: [CBF600] Prośba o weryfikację

Postprzez zbyhu » Pt lut 01, 2013 1:24 pm

Podaj więcej szczegółów, może gdzieś się wydzieli ostrzeżenie przed trupem dla potomnych.
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7387
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: [CBF600] Prośba o weryfikację

Postprzez Postman » Pt lut 01, 2013 2:20 pm

Ok, mówię co wiem o tym moto od strony wizualnej i technicznej.

Początkowo widać było tylko

- Malowane owiewki, naklejki na lakierze
- wymieniony dekiel alternatora

wskazywało na model po szlifie, nie dyskwalifikowało to dla mnie motocykla, zwłaszcza w tej cenie. Sam silnik chodził równo i cicho, lagi wglądają na proste, są suche, bez zarysowań.

Bliższe oględziny. Podmalowany również silnik i kolektory psiknięte farbą - no ok, anglik, chowają rdzę, mimo wszystko nieładnie.

Skoro jednak wszystko dobrze chodzi, mechanik nie miał zastrzeżeń, co do silnika i skrzyni, to stargowałem trochę i umówiłem się na dostawę.

Potem powrocie usiadłem na spokojnie i przemyślałem jeszcze raz wszystko dokładnie, może byłem w lekkim szale zakupowym i dopiero później dotarło do mnie to co widziałem ;)

- lampa wyglądała na bardzo nową, co przy porysowanej szybie i malowanych owiewkach, wskazuje na to że też była wymieniana.
- łożysko główki ramy miało lekki przeskok przy skręcaniu lewo - prawo - do wymiany.
- rysy na boku chłodnicy - wraz z podejrzeniem szlifu - daje jednoznaczne wnioski

no i co się okazało już na sam koniec, co właściwie wpłynęło na odwołanie oferty to fakt, że posiadali tylko jeden kluczyk. Wypytywanie doprowadziło do tego, że zaczęli się plątać w zeznaniach. Mechanik próbował wciskać kit, że ten rocznik posiada tylko jeden kluczyk, a naklejki są na lakierze i jest to standard, ja się upierałem przy swoim. Później, kiedy rozmawiałem z innym gościem i podawałem powód rezygnacji, upierał się, że kluczyk mógł zostać zgubiony - czyli jednak powinien być ;)

Możliwe, że moto jest naprawione dobrze i byłbym zadowolony, a możliwe, że byłoby wręcz przeciwnie. Wolę nie ryzykować.


Tak wiem... Ktos doświadczony, by go od razu skreślił po zobaczeniu. Mi jako laikowi zajęło to trochę dłużej, ale po ochłonięciu na szczęście przemyślałem co i jak, przypominając sobie wszelkie rady jakie tu wyczytałem odnośnie zakupu ;)

Podsumowując - straciłem paliwo i fotoradar strzelił mi fotkę... Ja za to jestem ciut mądrzejszy :P

Szukam zatem dalej... dostałem propozycję zakupu w UK. Znjomy motocyklista by go obejrzał, kupił i przyjechał na nim do polski. Także odrobinę mi się zwiększyły możliwości...
Avatar użytkownika
Postman
Użytkownik
 
Posty: 34
Dołączył(a): Wt sty 15, 2013 2:35 pm
Lokalizacja: Płock
Wiek: 40
Motocykl: wkrótce CBF 600
W siodle: <100 kkm

Re: [CBF600] Prośba o weryfikację

Postprzez raphi » Pt lut 01, 2013 2:23 pm

I niech mi ktoś powie, że "handlarze" to nie są kutasy!
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14114
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: [CBF600] Prośba o weryfikację

Postprzez konjo8ds » Pt lut 01, 2013 2:44 pm

ale zdaje się że szejsety z półowiewką mają wszystkie naklejki na lakierze. ponieważ te naklejki są na plastykach. pod lakierem są moim zdaniem tylko wlepki na bakach, czyli w N-kach i w lytrach.
Obrazek
Avatar użytkownika
konjo8ds
Nightmare
 
Posty: 5342
Dołączył(a): So sty 21, 2012 4:48 pm
Lokalizacja: wawa
Wiek: 42
Motocykl: st1050

Re: [CBF600] Prośba o weryfikację

Postprzez Postman » Pt lut 01, 2013 3:18 pm

nawet jeśli na lakierze, czytałem różne wersje, także ja na 100% pewności nie mam, to owiewka musiała być przekładna w takim razie. Porysowany bok chłodnicy a owiewka cała?

Dodatkowo - przypomniało mi się teraz. Ten porysowany bok chłodnicy był podmalowany na czarno, malunek się kończył tam gdzie zaczynała się owiewka. Przylegała ona bardziej do ramy z tej strony, niż z przeciwnej.
Ostatnio edytowano Pt lut 01, 2013 3:22 pm przez Postman, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Postman
Użytkownik
 
Posty: 34
Dołączył(a): Wt sty 15, 2013 2:35 pm
Lokalizacja: Płock
Wiek: 40
Motocykl: wkrótce CBF 600
W siodle: <100 kkm

Re: [CBF600] Prośba o weryfikację

Postprzez konjo8ds » Pt lut 01, 2013 3:20 pm

spoko :)

szukaj dalej. w końcu coś trafisz fajnego :)
Obrazek
Avatar użytkownika
konjo8ds
Nightmare
 
Posty: 5342
Dołączył(a): So sty 21, 2012 4:48 pm
Lokalizacja: wawa
Wiek: 42
Motocykl: st1050

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Weryfikacja ogłoszeń

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości