[CBF500] Proszę o ocenę

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

Re: [CBF500] Proszę o ocenę

Postprzez zbyhu » Wt lut 05, 2013 6:08 am

Wydaje mi się, że jak już myślisz kategoriami: "a na pierwszy motocykl nie musi być nic idealnego", to lepiej kupić za 5-6 tyś.zł na jeden sezon CB 500. Ta CBF 500 nie ma ABSu, więc jest w zasadzie tym samym co CB 500.
Np. http://otomoto.pl/honda-cb-500-stan-sup ... 53153.html
http://otomoto.pl/honda-cb-cb500-nie-cb ... 90691.html
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7387
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: [CBF500] Proszę o ocenę

Postprzez Kowal » Wt lut 05, 2013 8:08 am

Soya ta srebrna cbf w motosky zalega juz prawia rok tam.wiem bo pamietam w zeszłym sezonie szukałem dla siebie moto i nawet Ci powiem ze fotki te same są w necie.tylko wtedy chcieli 8700 albo 8900.
Avatar użytkownika
Kowal
Znawca
 
Posty: 339
Dołączył(a): Pn lis 26, 2012 12:10 pm
Lokalizacja: Brwinów pod Wawą.
Wiek: 42
Imię: marcin
Motocykl: cbf 600n 08r
W siodle: <100 kkm

Re: [CBF500] Proszę o ocenę

Postprzez Soya » Wt lut 05, 2013 8:38 am

Kowal napisał(a):Soya ta srebrna cbf w motosky zalega juz prawia rok tam.wiem bo pamietam w zeszłym sezonie szukałem dla siebie moto i nawet Ci powiem ze fotki te same są w necie.tylko wtedy chcieli 8700 albo 8900.


dobrze wiedzieć! Ja odpuszczam ten motocykl. Nie będę się rzucać na byle grata tylko po to żeby szybko kupić. Cierpliwość się opłaci.
Soya
 

Re: [CBF500] Proszę o ocenę

Postprzez Soya » Wt lut 05, 2013 9:01 pm

http://otomoto.pl/honda-cbf-500-M3507916.html Czy w tej hondzie widzicie coś podejrzanego?
Soya
 

Re: [CBF500] Proszę o ocenę

Postprzez rav143 » Wt lut 05, 2013 11:37 pm

Ogólnie nie wygląda źle, brak centralki i rysa na tłumiku. Patrząc na to moto to silnik taki sam jak w cb 500 miałem okazje zrobić z 2 3 tys na CB 500 pewnie zrobie wiecej bo w moim garazu stoi :D i jest to bardzo fajny i dość dynamiczny motocykl, jak masz zamiar potraktować to jako motocykl przejściowy i do nauki to lepiej moim zdaniem poszukać takiej w bardzo dobrym stanie i cieszyć się bezawaryjna jazdą za nieduże pieniadze.

Sam szturmowałem w sobote Rzeszów w poszukiwaniach CBF 600 :naughty: . Czasami bywam tam co tydzień nawet bo nie mam daleko. W zasadzie były dwie w adekwatnej cenie do stanu, jedna z zawyżoną ceną, i jedna 60km od Rzeszowa w strone Krakowa, w cenie atrakcyjnej ale stanie tragicznym(malowane owiewki, lewy tył i koncówka tyłu, kołki zerwane, tarcze zniszczone, urąbany ogranicznik, praca silnika sugerujaca przebieg coś koło 70-100 tys czyli dwa razy tyle co na liczniku, spawany zadupek, mocny hałas od sprzegła, stare opony, wyrąbane łożysko główki ramy, prowadzenie jak krowa na pastwisko albo pies od suki). W zasadzie to da się w Rzeszowie kupić dobre moto tylko trzeba szukać i czekac znam kilka przypadków owocnych zakupów i bezawaryjnych latami. Ja osobiście przestałem sie nastawiać na bezwypadkową sztukę oraz na to ze przebieg bedzie oryginalny, poprostu patrze na stan oraz cene i staram sie wycignać jakieś wnioski, narazie ogladałem. Niestety pojeździć sie zabardzo nie dało a jazda praktycznie mówi wszystko wiec czekam na początki wiosny. Oswoiłem sie z tym że moto może mieć szlifa co go nie neguje ważne aby nie było kraksy którą da sie raczej bez problemu wykryć jazdą i oględzinami jak i duze skastrowanie przebiegu. Niestety mieszkam w rejonach kraju gdzie ciezko o dużą ilość moto na rynku a daleko to moge jechać do sztuki na którą mam kilkadziesiąt zdjęć z których dużo wyczytam oraz filmik z pracy, rozgrzewania, pracy z wciśnieta klamką sprzegła itd. Bo tak jeździć daleko w ciemno nie ma sensu nawet jak moto wyglada przyzwoicie na zdj aukcyjnych. doświadczenie...
Spotkałem tam w komisie cbf w stanie praktycznie jak dla mnie idealnym jedyne do czego można sie przyczepić to wgniotka na tłumiku ale nie od szlifa. Co mnie zastanowiło to tarcze wszystkie 3 na 100% wymiary nówek serwisowych przy przebiegu 33 tys. km. Sory za offtopa ale co o takim przypadku z tarczami myśleć i naklejki w CBF 600 są pod lakierem czy na lakierze oryginalnie bo juz sam zgłupiałem oglądając kilka sztuk?
Przyszedł Pan i zobaczywszy pracę naszą był zadowolony, zapytawszy o zarobki nasze usiadł i zapłakał...
rav143
Użytkownik
 
Posty: 69
Dołączył(a): Śr sty 02, 2013 1:37 am
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiek: 36
Imię: Rafał
Motocykl: ETZ150/*/DR650,CB500
W siodle: <100 kkm

Re: [CBF500] Proszę o ocenę

Postprzez zbyhu » Śr lut 06, 2013 6:19 am

Trochę słabe zdjęcia, mało detali widać.
Mam wrażenie, że napęd szybko będzie wołał o wymianę. Moto musiało być upuszczone na prawą stronę, bo dźwignia hamulca nożnego jest trochę wygięta.
Jak zorganizujesz lepsze zdjęcia, to może coś więcej uda się powiedzieć. Ogólnie na razie chyba najlepsza sztuka.
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7387
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: [CBF500] Proszę o ocenę

Postprzez konjo8ds » Śr lut 06, 2013 6:32 am

rav143 napisał(a):Spotkałem tam w komisie cbf w stanie praktycznie jak dla mnie idealnym jedyne do czego można sie przyczepić to wgniotka na tłumiku ale nie od szlifa. Co mnie zastanowiło to tarcze wszystkie 3 na 100% wymiary nówek serwisowych przy przebiegu 33 tys. km. Sory za offtopa ale co o takim przypadku z tarczami myśleć i naklejki w CBF 600 są pod lakierem czy na lakierze oryginalnie bo juz sam zgłupiałem oglądając kilka sztuk?

przy takim przebiegu tarcze powinny być ok - bez większych śladów użytkowania, tzn. nie powinny mieć rantów. z drugiej strony to też zależy jak kto hebluje, np. 4kowal ma szejsetę z przebiegiem coś koło 26tkm i ma tarcze w zajebistym stanie. a on jeszcze eco-driving czy coś tam uprawia, więc ogranicza heblowanie [btw, 4 kowal, jak chcesz być eco to kup se rower, motór musi pić wachę i już :tongue: ]
naklejki, to zależnie od ich umiejscowienia. te na baku są pod lakierem [żeby się nie odkleiły jak ci benzyna poleci, przy tankowaniu np.]. na plastikach [przód i tył] są na lakierze.
Obrazek
Avatar użytkownika
konjo8ds
Nightmare
 
Posty: 5342
Dołączył(a): So sty 21, 2012 4:48 pm
Lokalizacja: wawa
Wiek: 42
Motocykl: st1050

Re: [CBF500] Proszę o ocenę

Postprzez Turos » Śr lut 06, 2013 6:39 am

rav143: CBF 500 nie ma w standardzie centralki, więc nie jest to żaden minus, tak po prostu jest. Tak to ten sam silnik co w CB500, ale ciut słabszy, bo bardziej green ;)
Zmienione ciężarki, rączki pasażera pomalowane, bo są zwykle czarne. gmole GIVI na plus :) trochę mały przebieg jak na Włocha według mnie, bo tam mają dłużej sezon niż u nas.Co się stało z ogonem? Gdzie plastik na tablicę rej o taki jak TU

Tak to warta obejrzenia myślę. :) dopytać się czemu rączki są srebrne a nie tak jak TU czarne, czy to był jakiś wypadek czy coś i czemu ciężarki zmienione. Może ktoś chciał mieć srebrną HONDĘ i srebrne dodatki.
Co do napędu wygląda, że zostało go na jakieś 2k km.
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7621
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 36
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: [CBF500] Proszę o ocenę

Postprzez rav143 » Śr lut 06, 2013 10:48 pm

konjo8ds napisał(a):
rav143 napisał(a):przy takim przebiegu tarcze powinny być ok - bez większych śladów użytkowania, tzn. nie powinny mieć rantów. z drugiej strony to też zależy jak kto hebluje, np. 4kowal ma szejsetę z przebiegiem coś koło 26tkm i ma tarcze w zajebistym stanie.


Czyli przy 30 tys mają być tarcze nie ruszone zabardzo, to że styl jazdy troche zmienia to wiem do tego nieodpowiednie klocki wchodza w gre. Ale po tarczach da sie coś zawsze wyczytać (przebieg). Te z tej co opisałem były Sunstar i nie maiły zużycia.

Oglądałem 4 cbf i:
1 - przebieg 42 tys, tarcze przyciemnione przód 60%, tył 70% zużycia
2 - przebieg 47 tys, tarcze jasne, przód 20%, tył 70% zużycia
3 - przebieg 33 tys, tarcze czyściutkie przód 5%, tył 5% zużycia, dosłownie lekko zużyte
4 - przebieg 29 tys, tarcze zryte wzdłużnie, ciemne, przód 60%, tył 50% zużycia
mierzone suwmiarką.
Przyszedł Pan i zobaczywszy pracę naszą był zadowolony, zapytawszy o zarobki nasze usiadł i zapłakał...
rav143
Użytkownik
 
Posty: 69
Dołączył(a): Śr sty 02, 2013 1:37 am
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiek: 36
Imię: Rafał
Motocykl: ETZ150/*/DR650,CB500
W siodle: <100 kkm

Re: [CBF500] Proszę o ocenę

Postprzez konjo8ds » Śr lut 06, 2013 10:52 pm

rav, z tego co napisałeś wynika, że chyba tylko ta sztuka z przelotem 33tkm miała nieskręconą szafę. tak mnie się zdaje :smoke:

a nie wiem czy oryginalne tarcze, to Sunstary?
Obrazek
Avatar użytkownika
konjo8ds
Nightmare
 
Posty: 5342
Dołączył(a): So sty 21, 2012 4:48 pm
Lokalizacja: wawa
Wiek: 42
Motocykl: st1050

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Weryfikacja ogłoszeń

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości