Wt cze 04, 2013 3:23 pm
Wt cze 04, 2013 3:37 pm
Wt cze 04, 2013 3:56 pm
konjo8ds napisał(a):napęd do wymiany. opony jakieś nieoryginalne, więc możliwe, że były wymieniane z uwagi na rocznik (albo przebieg, który na zegarach nie jest prawdziwy )
jak chcesz brać na raty, to poszukaj egzemplarza z ABSem - mniejsze ryzyko wywrotki i rozwałki. mi by się nie chciało spłacać rozwalonego moto
Wt cze 04, 2013 4:05 pm
Wt cze 04, 2013 4:19 pm
Wt cze 04, 2013 5:24 pm
konjo8ds napisał(a):z fotek tak mi wygląda, jakby się miał niedługo kończyć - trochę wisi i wydaje mi się, że był już nieraz naciągany. ale jeśli robisz 4tkm rocznie, to możliwe, że sezon jeszcze na nim przelatasz
edyta:
tak to wyglada u mnie. naped ma 1tkm nakulane ;-)
Wt cze 04, 2013 6:00 pm
Wt cze 04, 2013 6:22 pm
moto-kris.pl napisał(a):zauważyłem, ze jest trochę zużyty, ale nie myślałem że już jest do wymiany
jak pojadę to przyjże się temu dokładniej, ale mam nadzieje że to nie aż tak pilna sprawa
dzik napisał(a):co do napędu to wydaje mi się, że konjo lekko popuścił wodze fantazji. moim zdaniem przeleci się na nim więcej niż 4k. sporo więcej.
moto-kris.pl napisał(a):czy po za tym coś jeszcze zauważasz na co mógłbym zwrócić szczególna uwagę ?
Wt cze 04, 2013 6:47 pm
konjo8ds napisał(a):[patrz: napęd ruperta na zlocie ]
Wt cze 04, 2013 6:54 pm
dzik napisał(a):a to rupert miał na zlocie jakiś napęd?