Pn paź 28, 2013 10:49 am
turos napisał(a):linkgrabber napisał(a):Tutaj to na szczegół nie mieli dużo do roboty, rama pewnie była prosta, nie wiem jak z lagami
download/file.php?id=3247
prosta? No nie wiem, ale ja się nie znam...
Pn paź 28, 2013 11:39 am
Pn paź 28, 2013 1:10 pm
Basti napisał(a):Polbaj napisał(a):Ciekawi mnie jak oni to zarejestrowali?
Ja rozumiem, jak moto jest walnięte, ale się nadaje do naprawy, ale by ze szkody całkowitej robić coś takiego.....!!!
Nie rozumiem, co w tym takiego dziwnego ?
Polbaj może nie czytałeś wszystkich postów, więc obejrzyj sobie moje moto viewtopic.php?f=26&t=2035
Po naprawie zrobiliśmy z Hanią parę kkm i mamy się bardzo dobrze.
Rejestracja to nic szczególnego. Po naprawie motocykla wizyta na S.K.P. i odbiór dowodu w wydziale komunikacji.
Dla ubezpieczyciela naprawa jest nieopłacalna, bo chyba nie istnieje serwis ( tego nie wiem ), który wykona naprawę na używanych częściach i w takich przypadkach określają szkodę całkowitą. Właściciel może sprzedać uszkodzony pojazd za pośrednictwem ubezpieczyciela, lub zostawić jak w moim przypadku. Wartość odszkodowania pomniejszona o wycenę wraku. Prawie wszystko da się naprawić i w tym miejscu ważna uwaga, ramy nie kleimy !!!!
Wt paź 29, 2013 8:14 pm
Polbaj napisał(a):
No ale Twoja wglądała na zdjęciach o niebo lepiej od tej odbudowanej w Moto Motion! Z tego co mnie pamięć nie myli to ona dostała w tyłek i przywaliła przodem w poprzedzające auto i to z siłą, która przestawiła kolejne auto. Dale uważasz że to podobne uszkodzenia?
Sprawa powrotu takich sprzętów na rynek to jak dla mnie jest sprawa dla prokuratora. Ciekawe kto będzie winny gdy się na czymś takim ktoś wyłoży z powodu pęknięcia np. ramy ?