alez.. ja sam nie do konca jestem przekonany ze przebieg jest prawdziwy, ale chce w to wierzyc
serwis zeznal ze 'jak nowy' (mcs, wawa, prymasa), zdjecia pokazuja duzo - ale naprawde trzeba samemu zobaczyc te pozbawione smiecia, brudu czy smarow zakamarki. wszystko czysciutkie, gwinty srub blyszcza, glowki nakretek nieruszane, jedyne co bylo odkrecane (widac) to jedna sruba przy zbiorniczku plyny hamulcowego na kierownicy. swoja droga kto wiedzial ze uszczelki miedzy bocznymi oslonami a korpusem silnika sa zielone? nie czarne os oleju/benzyny/brudu, ale zielone jak fabryka dala?
no i do tego kufer givi - jak nowy, zero obcierek, brudu, kluczyki od kufra jak nowe..
co mnie niepokoi:
- dowod rejestracyjny (wloski); pierwszy wlasciciel (2006-2013) z rocznika 58 (!), druga wlascicielka (2013-2013) z rocznika 69 (!), potem w dowod wklejone wloskie wymeldowanie - ale nie ma informacji o nabywcy; brakuje mi nazwiska/nazwy firmy od ktorej kupilem moto (moto-italia, radzymin), mam od nich tylko fakture i oswiadczenie o imporcie, ale brak mi wloskiego papierka z nazwa importera - tak ma byc? rejestracje dopiero w styczniu bede mial i nie wiem czy sie niespodzianek nie spodziewac :/
- kluczyki - oba do kufra i jeden do stacyjki sa jak nowe, ale drugi do stacyjki jest ciut zuzyty, glownie na samym koncu bagnetu; moze ktos piwo otwieral
ale generalnie na calej dlugosci kluczyka na jego zewnetrznych krawedziach widac nie chrom, ale juz mosiadz spod chromu - tak macie? moze ktos zdjecie swoich kluczykow wklei?
co wazne, sama stacyjka jest niepodrapana, niepobrudzona, niepogieta - jedna ryska na krzyz.
- opony; rama jest z 2004, pierwsza rejestracja w 2006, opony (obie) sa z 2007; nie wiem czemu zdawalo mi sie ze tylko tyl jest z 2007 i zalozylem ze to spalenie / zniszczenie bylo, ale nie, wyglada na to ze obie byly zmienione po 2007, i ciezko mi historie do tego dopasowac poza przebiegiem wiekszym niz deklarowany :/
- zmiana biegow, kosz sprzegla; kosz slychac, ale to ponoc norma, wrzucenie jedynki tez wyraznie slychac, ale znow ponoc ten typ tak ma; z drugiej strony czuc / slychac (moze sie czepiam) tez kiedy wchodza biegi wyzsze, a kilka osob pisalo ze poza jedynka jest miodmalina i jak w maslo; czuc/slychac wszystki ebiegi czy tylko jedynke? w serwisie przeczolgali moto przez ich hamownie oceniajac i silnik i skrzynie - i ponoc super i jak nowy
ale niech mnie ktos uspokoi, no..
wsparcia mi potrzeba a uspokojenia; a jakby ktos potrzebe odczul krytycznego rzutu oka to na wiosne na jakims zlocie..