Weryfikacja ofert kupna/sprzedaży CBF

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

Re: Weryfikacja ofert kupna/sprzedaży CBF

Postprzez mazi » Śr lis 21, 2012 1:01 pm

Korba napisał(a):Witam.
Odp. na post Popiolkas.

Wszyscy znajomi mówili mi żebym przygotowała moto typowo pod sprzedaż, lecz ja stwierdziłam że lepiej będzie sprzedać moto w takim stanie jakim jest. Hondzina służy mi bez awaryjnie przez niecałe 3 lata. Nie była katowana, i nie służyła mi do codziennej jazdy tylko jako dobry kompan na dłuższe wyjazdy. Zwiedziłam z Nią zagranicę ( Węgry, Rumunia itp.)
Kupiłam Moto od Pana który sprowadził sobie Ją do Polski uszkodzoną i naprawiał dla siebie. Z tąd ten kiepski lakier na zbiorniku i prawym boczku.Jeździł Nią przez 2 lata po czym kupił GS-a 1200 Enduro.
Co do odprysków farby na silniku to szacun dla "Kolegi" jasnowidza że to od śrubokreta. Dziwi mnie tez fakt ze tak niby "DOŚWIADCZONY" "Kolega"nie zauważył że to 6 letni motocykl a nie nóweczka z salonu. Zapraszam do np. Rumunii, niech pojeździ sobie po tamtych mniej głównych drogach to i u siebie od razu znajdzie odpryski. No chyba że "Kolega" kupił sobie wielkie enduro po to by jeździć po bułki do sklepu, do pracy itp. to się nie dziwię ze nie ma żadnej ryski. Ja nie mam moto do lansowania się po mieście, dlatego parę rysek m,a nie ukrywam.
Łańcucha nie przygotowałam żeby lśnił jak p.. j..., mój błąd jesli to takie ważne przy sprzedaży.Zębatka nie ma prawa byc zużyta bo zrobiła dopiero 7tyś. Była wymieniana razem z całym zestawem napędowym.
Naciąg łańcucha był bardzo dobry, ale kolega chciał pokazać że nie i sam to poprawił. Szkoda że tak samo jak było, ale zawsze jest kolejny bzdurny pretekst do niższej ceny moto.
Co do odpalania "czeski błąd" mogłam odpalić Hondzinkę dzień szybciej albo rano przed przed przyjazdem klientów, ale wolałam zeby sami zobaczyli jak odpala po 2 miesiącach nie jeżdżenia i przy temp. 5st. (w końcu mamy listopad).
Co do tylnego błotnika , dokręce 2 śrubki i po sprawie.
Jakoś nie zauważyłam po użytkowaniu moto przez niecałe 3 lata zeby mi kierownica wibrowała i drgała mi noga na podnóżku, ale w końcu całe życie się człowiek uczy prawda?
Dzisiaj nie można mówic prawdy tylko trzeba być męskim h... i przygotować moto typowo do sprzedaży. Pucowany, nowy lakierek, super nowe najtańsze klocki itp, a na końcu napisać super igła, stan idealny jak z fabryki. Tylko że do tego trzeba się urodzić a ja nie umię kłamać.
Jesli ktoś szuka motocykla do normalnej jazdy i ma mu służyć parę dobrych lat to zapraszam serdecznie.
Jeśli ktoś szuka igły to niech idzie do salonu po nóweczkę. Na pewno nie znajdzie tam żadnej ryski.
Mam nadzieję że kolejny klient przyjedzie z nastawieniem że jedzie oglądać UŻYWANY motocykl a nie prosto z salonu, i że nie będzie wymyślał miliona rzeczy żebym tylko sprzedała moje moto najlepiej za 1zł.


Życzę wszystkim miłego dnia. Pozdrawiam.

Z góry przepraszam za brak odwiedzenia powitalni, ale to jest mój pierwszy i raczej ostatni post na forum. Wobec ataku na moją osobę zostałem zmuszony założyć konto i wypowiedzieć się. Po pierwsze załączony przez mojego kolegę opis zawiera to co zauważyłem i co przekazałem osobie, która nie zna się kompletnie na motocyklach. Przyjęło się, że jeśli zamieszczamy opis oglądanego motocykla na forum to staramy się by był jak najbardziej kompletny.
W żadnym miejscu nie napisałem, że odpryski są NA PEWNO spowodowane przy użyciu śrubokrętu, jednak znajdują się w takim miejscu, że jest to prawdopodobne. Dziwne, że odprysków nie znalazłem z przodu silnika skąd nadlatują kamienie. Proszę nie wciskać kitu, że naciąg łańcucha był poprawny. Była różnica większa niż 2mm między stronami, co skutkuje przekoszeniem koła, a to już ma destrukcyjny wpływ na zębatkę, łańcuch i w pewnym stopniu na prowadzenie motocykla. Wszystkie cztery obecne osoby to widziały i potwierdziły, a może Pani tak po prostu przytaknęła dla świętego spokoju?
Proszę dokręcić te dwie śrubki od błotnika. Z tego co zauważyliśmy to błotnik nie miał wyczuwalnych luzów, wyginał się tylko poprzez elastyczność materiału.
Nie wiem czy Pani zauważyła, ale decyzja, którą podjął kupujący nie zależała od kwestii kosmetycznej! Cały czas podkreślał oraz ja podkreślałem, że motocykl z 2006 roku z przebiegiem 30kkm jest motocyklem używanym i na lakier nie zwracamy uwagi. Na motocyklu się jeździ, a od stania to jest coś innego.
Nie rozumiem skąd aż takie rozgoryczenie z Pani strony i dopisywanie dziwnych hipotetycznych historii na mój temat. Motocykl opisałem dokładnie od strony wad, mogę też to zrobić od strony zalet, a raczej norm. W opisie ani razu nie zaatakowałem osoby sprzedającej, napisałem go zupełnie obiektywnie. Widziałem różne zlepki, więc podchodzę do sprawy poważnie i jestem wyczulony na wszelkie nieprawidłowości.


zbyhu napisał(a):
Popiolkas napisał(a):Ok :) bylismy w Bydgoszczy (http://otomoto.pl/honda-cbf-600-M3402461.html) oto wypowiedz kolegi po sprawdzeniu motocykla:)

Zauważone minusy:

9. Przy prędkości ok. 80 km/h zaczyna się taniec kierownicy, czuć nawet podczas trzymania jej. Opony zostały wykluczone jako podejrzane, więc z tych tańszych podejrzanych zostały albo zbyt słabo dokręcone/zużyte/uszkodzone łożysko główki ramy lub źle ustawiony/zużyty/uszkodzony amortyzator tylny.
10. Podczas jazdy na wprost czuć i widać, że kierownica razem z półką są krzywo ustawione. Weryfikacja na postoju potwierdza jakąś usterkę, np. źle skręcone lagi lub po prostu krzywe elementy zawieszenia (lagi, półki).


Ten typ tak ma. Cieżko znaleźć CBF, która nie telepie kierownicą.
I widziałem swego czasu kilka nowych, salonowych CBF - wszystkie miały wizualnie minimalnie krzywo ustawioną półkę górną względem zegarów i całej reszty. W mojej też to jest.
Była na ten temat dyskusja na forum już może i ze dwa lata wstecz. Kilku forumowiczów aż poszło sprawdzić i też stwierdzili, że ich motocykle mają tę przypadłość ;).

Nigdy wcześniej nie miałem aż takiej styczności z tym modelem, opisałem to co zauważyłem odbiegającego od normy w większości sprawnych motocykli.
Ostatnio edytowano Śr lis 21, 2012 1:16 pm przez mazi, łącznie edytowano 2 razy
mazi
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): Śr lis 21, 2012 12:30 pm
Imię: Mateusz
Motocykl: R1150GS

Re: Weryfikacja ofert kupna/sprzedaży CBF

Postprzez Tiarus » Śr lis 21, 2012 1:09 pm

Miałam się powstrzymać od spamu, ale cholera jakoś mi ciężko nie zapytać... co to do ciężkiej cholery jest?!?! :scared: :scared:
Mówię o postach userów: Przemysław Budnicki, Korba, Mazi.
O ile pierwszy jest jeszcze w miarę polemiką o tyle reszta to już zaczyna pachnieć obrzucaniem się błockiem :dusgust: .

Poważnie - robimy tu drugi onet? :sly:


-- edit --

Tak, spodziewam się zjazdu za "bezzasadny atak" ale
Korba napisał(a): Łańcucha nie przygotowałam żeby lśnił jak p.. j..., mój błąd jesli to takie ważne przy sprzedaży.


Em... o łańcuch to zdaje się należy dbać z definicji. Jak jeździsz, to smarujesz, a jak nie jeździsz to smarujesz tym bardziej - żeby właśnie nie niszczał i nie rdzewiał. :blink:
Ostatnio edytowano Śr lis 21, 2012 1:21 pm przez Tiarus, łącznie edytowano 1 raz
No, ja bym polemizowała.
Ale ja w ogóle lubię polemizować...

=^◣ ◢^=
Avatar użytkownika
Tiarus
Asimi
 
Posty: 9838
Dołączył(a): Wt maja 22, 2012 8:29 pm

Re: Weryfikacja ofert kupna/sprzedaży CBF

Postprzez rupert » Śr lis 21, 2012 1:16 pm

Korba napisał(a):Wszyscy znajomi mówili mi żebym przygotowała moto typowo pod sprzedaż, lecz ja stwierdziłam że lepiej będzie sprzedać moto w takim stanie jakim jest.

Mieli rację :naughty: Klienta zdobywa się poprzez pierwsze wrażenie.

Co do opisu kolegi, to rzeczywiście trochę ostro skomentowane i część punktów wygląda na bezzasadne z racji powiedzenia "ten typ tak ma".

Ale na koniec dodam, że jak na motocykl "po przejściach" to sporo sobie krzyczysz. No i w ogłoszeniu brakuje wzmianki o uszkodzeniach, które naprawiał poprzedni właściciel, a to trochę nie w porządku.
Life is for my own to live my own way...
Avatar użytkownika
rupert
Nightmare
 
Posty: 8341
Dołączył(a): So lis 27, 2010 11:06 am
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 46
Imię: Robert
Motocykl: Honda

Re: Weryfikacja ofert kupna/sprzedaży CBF

Postprzez mazi » Śr lis 21, 2012 1:20 pm

Tiarus napisał(a):Miałam się powstrzymać od spamu, ale cholera jakoś mi ciężko nie zapytać... co to do ciężkiej cholery jest?!?! :scared: :scared:
Mówię o postach userów: Przemysław Budnicki, Korba, Mazi.
O ile pierwszy jest jeszcze w miarę polemiką o tyle reszta to już zaczyna pachnieć obrzucaniem się błockiem :dusgust: .

Poważnie - robimy tu drugi onet? :sly:

Przepraszam bardzo, ale ja nikogo błotem nie obrzuciłem. Motocykl opisałem najdokładniej jak potrafiłem przez co zostałem zaatakowany. W ramach wyjaśnień musiałem się wypowiedzieć osobiście, bo wyszłoby na to, że ja jestem ten zły, a motocykl jest cacy.

Pozdrawiam,
Mateusz

rupert napisał(a):Co do opisu kolegi, to rzeczywiście trochę ostro skomentowane i część punktów wygląda na bezzasadne z racji powiedzenia "ten typ tak ma".

Napisałem, że nie znam modelu i jego dolegliwości modelowych. Opisałem to co odczułem podczas oględzin oraz jazdy próbnej, zwróciło to moją uwagę.
Ostatnio edytowano Śr lis 21, 2012 1:30 pm przez mazi, łącznie edytowano 1 raz
mazi
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): Śr lis 21, 2012 12:30 pm
Imię: Mateusz
Motocykl: R1150GS

Re: Weryfikacja ofert kupna/sprzedaży CBF

Postprzez Tiarus » Śr lis 21, 2012 1:27 pm

Kolego Mateuszu
jeśli Cię w jakikolwiek sposób uraziłam, to wyrażam szczere ubolewanie.
Myślę, że racja jak zwykle leży po środku.

W zakresie błotka - powiedziałam, że zaczyna pachnieć, a nie że już fruwa :naughty:
A reszta wynurzeń na PW.
No, ja bym polemizowała.
Ale ja w ogóle lubię polemizować...

=^◣ ◢^=
Avatar użytkownika
Tiarus
Asimi
 
Posty: 9838
Dołączył(a): Wt maja 22, 2012 8:29 pm

Re: Weryfikacja ofert kupna/sprzedaży CBF

Postprzez Popiolkas » Śr lis 21, 2012 1:33 pm

Wierze szczerze ze nikt nikogo nie chciał obrazic ani nic :) kolega opisał najdokladniej jak mogl, co i jak wyglada JEGO zdaniem, jego odczucia i tyle:) o Pani ktora pokazywala nam motocykl nie bylo ani słowa, ja moge powiedziec ze bylo bardzo miło, wszystko moglismy sprawdzic i zobaczyc, nie bylo zadnych problemow i chetnie bym motocykl kupil, ale po prostu zadecydowalismy ze jeszcze poszukamy, bo o ile rysy nie robia problemu to "skrzywiona kierownica" dla mnie problemem jest ,szczegolnie ze nie jestem fachowcem ktory wie od razu co jest nie tak i jak to naprawic ;)
Avatar użytkownika
Popiolkas
Użytkownik
 
Posty: 26
Dołączył(a): Wt lis 13, 2012 9:04 pm
Imię: Grzegorz
Motocykl: Honda CBF 600S
W siodle: <100 kkm

Re: Weryfikacja ofert kupna/sprzedaży CBF

Postprzez mazi » Śr lis 21, 2012 1:45 pm

Tiarus napisał(a):Kolego Mateuszu
jeśli Cię w jakikolwiek sposób uraziłam, to wyrażam szczere ubolewanie.
Myślę, że racja jak zwykle leży po środku.

W zakresie błotka - powiedziałam, że zaczyna pachnieć, a nie że już fruwa :naughty:
A reszta wynurzeń na PW.

Przepraszam za niedoczytanie, ale zlepiam kilka postów w jednej chwili. Oczywiście odpisałem na PW :thumbsup:

Pozdrawiam,
Mateusz
mazi
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): Śr lis 21, 2012 12:30 pm
Imię: Mateusz
Motocykl: R1150GS

Re: Weryfikacja ofert kupna/sprzedaży CBF

Postprzez Avalon » Śr lis 21, 2012 7:54 pm

Wielu z ostatnich postów w ogóle by nie było, gdyby SPRZEDAJĄCY szczerze, sumiennie, zgodnie ze stanem faktycznym oraz własną wiedzą, wystawiane do sprzedania motocykle opisali.
Kupujący nie jeździli przez pól polski by rozczarować się oglądając na własne oczy powypadkowego "zjeba", a sprzedający nie narażali by się na ataki i niezbyt przyjemne epitety pod swoim adresem.
W kwestii wypowiedzi "Korby":
Korba napisał(a):
Wszyscy znajomi mówili mi żebym przygotowała moto typowo pod sprzedaż, lecz ja stwierdziłam że lepiej będzie sprzedać moto w takim stanie jakim jest.

Dobrze radzili, bo co innego PRZYGOTOWANIE motocykla do sprzedania, a co innego PICOWANIE
Korba napisał(a): Łańcucha nie przygotowałam żeby lśnił jak p.. j..., mój błąd jesli to takie ważne przy sprzedaży.Zębatka nie ma prawa byc zużyta bo zrobiła dopiero 7tyś. Była wymieniana razem z całym zestawem napędowym.

A szkoda... wystarczyło umyć i posmarować napęd, by kupujący zobaczył że o motocykl jednak ktoś dba, a nie tylko na nim jeździ.
To że zębatka ma tylko 7 tysięcy km, o niczym w zasadzie nie przesądza, ponieważ można ją zamordować zaniedbując konserwację napędu.
Korba napisał(a):Co do tylnego błotnika , dokręce 2 śrubki i po sprawie.

Warto było je dokręcić zanim kupujący przyjechał oglądać motocykl, skoro to takie proste i oczywiste. NIe było by tematu.
Korba napisał(a): Dzisiaj nie można mówic prawdy tylko trzeba być męskim h... i przygotować moto typowo do sprzedaży. Pucowany, nowy lakierek, super nowe najtańsze klocki itp, a na końcu napisać super igła, stan idealny jak z fabryki. Tylko że do tego trzeba się urodzić a ja nie umię kłamać. Jesli ktoś szuka motocykla do normalnej jazdy i ma mu służyć parę dobrych lat to zapraszam serdecznie. Jeśli ktoś szuka igły to niech idzie do salonu po nóweczkę. Na pewno nie znajdzie tam żadnej ryski.
Mam nadzieję że kolejny klient przyjedzie z nastawieniem że jedzie oglądać UŻYWANY motocykl a nie prosto z salonu, i że nie będzie wymyślał miliona rzeczy żebym tylko sprzedała moje moto najlepiej za 1zł.

Ehh...w tonie Twojej wypowiedzi wyczuwam jakieś rozgorycznie. :dusgust: Wyluzuj troszkę bo naprawdę szkoda nerwów. Chcesz sprzedać za więcej niż to "1zł" to zadbaj o sprzęt, umyj go, wyczyść napęd, użyj mleczka do lakierów i plastików... pierwsze dobre wrażnie możesz zrobic tylko raz, a odbudowanie utraconego zaufania czy dobrego wizerunku jest niezmiernie trudne.
Mimo wszystko życzę powodzenia i wytrwałości, bo sam rok temu sprzedawałem motocykl i wiem jak z "kupcy" potrafią być upierdliwi :naughty:
Malcolm Young RIP 1953-2017
Avatar użytkownika
Avalon
Fanatyk
 
Posty: 3097
Dołączył(a): N paź 16, 2011 4:17 pm
Lokalizacja: Dawniej Wa-wa, teraz wieś na Mazowszu
Wiek: 59
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000A '8
W siodle: 100-200 kkm

Re: Weryfikacja ofert kupna/sprzedaży CBF

Postprzez Turos » Cz lis 22, 2012 7:28 am

Aż się boję, jak pomyślę sprzedaży swojego moto ;/ umknie mi coś, jakaś śrubka i potem będzie, że jestem oszustem.
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7619
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 36
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: Weryfikacja ofert kupna/sprzedaży CBF

Postprzez Tiarus » Cz lis 22, 2012 8:05 am

Turos - nie ma co się bać. Co innego zapomnieć i zapomnieć o pierdole, a co innego nie przygotować się i deklarować rzeczy, które nie są zgodne z prawdą.(Avalon - chwała Ci za podkreślenie różnicy pomiędzy przygotowaniem, a "odpicowaniem zwłok na sprzedaż" :bored: )

Ja przecież też jestem dziewczyną, a uOwcę sprzedałam - problemów nie zgłaszano do tej pory.
Może zaniżyłam cenę, a może zwyczajnie odezwały się osoby, które były zainteresowane akurat takim a nie innym sprzętem - do jazdy, a nie do wyglądania. A do mechaniki zastrzeżeń być nie powinno (chyba) bo porządny mechanik przeglądał wszystko zanim ją "oddałam" - też chciałam mieć spokojną głowę, że nikt nie będzie miał niespodzianek.
Przekazałam wszystkie ważne rzeczy, wyjaśniłam (to co wiedziałam i pamiętałam) co i jak i obeszło się bez bólu i żalu...

Więc nie stresuj się na zapas ;)
No, ja bym polemizowała.
Ale ja w ogóle lubię polemizować...

=^◣ ◢^=
Avatar użytkownika
Tiarus
Asimi
 
Posty: 9838
Dołączył(a): Wt maja 22, 2012 8:29 pm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Weryfikacja ogłoszeń

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości