Pn wrz 05, 2011 4:52 pm
fragles napisał(a):Z trzeciej strony - na nowym motocyklu każda ryska będzie moja własna, a nie czyjaś tam (i to jest fajne), będę o nim wszystko wiedział i nie będę się zastanawiał na którym zakręcie padną mi światła, urwie się coś alboco...
Pn wrz 05, 2011 7:19 pm
fragles napisał(a):No i doradźcie (bom w negocjacjach dupa wołowa) o czym gadać na dzieńdobry: crashpady, stopka centralna? No bo w to, ze dostanę kufer to nawet nie próbuję wierzyć
Pn wrz 05, 2011 8:00 pm
goramo napisał(a):4kowal napisał(a):Dostałem telefon do osoby z Anina pod Warszawą...
Yyyyyyyy..... od kiedy Anin jest "pod Warszawą"???
To równie dobrze można napisać, że Jelonki, Targówek, Ursus albo Białołęka też są pod Warszawą....
Pn wrz 05, 2011 8:22 pm
4kowal napisał(a):goramo napisał(a):4kowal napisał(a):Dostałem telefon do osoby z Anina pod Warszawą...
Yyyyyyyy..... od kiedy Anin jest "pod Warszawą"???
To równie dobrze można napisać, że Jelonki, Targówek, Ursus albo Białołęka też są pod Warszawą....
fakt, spojrzałem na mapę i to Warszawa. Pomyliło mi się. Na przedmieściach mieszkam i się nie znam. Wybaczcie.
Pn wrz 05, 2011 8:51 pm
goramo napisał(a):Na koniec jeszcze jedna rada - skoro masz zamiar pokusić się o zakup nówki sztuki salonowej, to na twoim miejscu dokredytowałbym się te kilka tysi i wziął wyprzedażowego litra. Będziesz miał spokój ze zmianą sprzęta na baaaaaaaaaaaaaardzo długi czas.
Kupisz 600tę - też wydasz sporo kasy, a po dwóch sezonach zapragniesz trochę więcej "mięsa" pod łapką i przy sprzedaży stracisz sporo.... a jak kupisz litra, to może nieco dłużej będziesz się z niego rozliczał, ale satysfakcja z jazdy będzie to wynagradzała
Pn wrz 05, 2011 9:38 pm
Wt wrz 06, 2011 5:47 am
Basti napisał(a):
na allegro jest wystawionych kilka literków przejżyj oferty, może ktoś z braci forumowej będzie mieszkał w pobliżu, podjedzie i sprawdzi moto , ty przy okazji się odwdzięczysz .
Wt wrz 06, 2011 11:23 am
Wt wrz 06, 2011 8:31 pm
zbyhu napisał(a):Yo!
Z oczywistosci: szlifnieta na prawo, zlamana klamka hamulca, przerysowana czacha, owiewka, wydech, zmienione ciężarki kierownicy.
Z mniejszych oczywistosci: stelaz nawet nie lezal kolo oryginalnego Hondy. To jest Hepco & Becker i do tego niekompletny. Brakuje poprzeczki laczacej stelaze kolo rejestracji. No i zeby kufry zalozyc, trzeba dokupic takie specjalne plytki do zamkow od kufrow H&B.
Crashpad starty, zajrzalbym, czy nie naruszylo mocowania silnika. Ostatnio widzialem taka CBF, ze wygladalo wszystko ok, ale jednak blok od gleby na crashpada byl pekniety i silnik sie pocil.
Kierownica wydaje sie byc lekko krzywa, jakby prawa strona nizej. Ale moze mi sie w oczach mieni .
Jeden kluczyk nie oryginalny, pytanie czy jest zaprogramowany pod Immobiliser.
Pzdr
PS
O, poprzeczka w stelazach laczaca jest, ale jakos dziwnie poprowadzona, za chlapaczem. Ja mam takie stelaze i jest to zupelnie inaczej rozwiazane. Warto zobaczyc, czy to tak oryginalnie, czy ktos juz tam cos kombinowal.
Wt wrz 06, 2011 8:35 pm
raphi napisał(a):Tak, kolejny dowód na to, że 15900 to śmierdząca cena jak na rocznik i przebieg. W tym roczniku za dobry sprzęt trzeba liczyć tak z 4 - 5 więcej... zbyhu nieźle go prześwietlił