vfr warszawa

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

Re: vfr warszawa

Postprzez tajland » Wt cze 17, 2014 3:42 pm

Jak gość tak schodzi z ceny to należy obejrzeć dobrze motocykl, tym bardziej,że mamy raczej sezon w którym dobre sprzęty raczej się sprzedają.
tajland
 

Re: vfr warszawa

Postprzez -patrick- » Wt cze 17, 2014 3:59 pm

teraz to już raczej po sezonie... ja też miałem dobry sprzęt i co? poszedł za śrubki można powiedzieć a co ciekawe aukcja nadal wisi i co? i zero odzewu... więc nie ma co wróżyć z fusów - oczwyiście przed kupnem i tak wjadę do serwisu by ocenili ramę i lagi.
Avatar użytkownika
-patrick-
Nightmare
 
Posty: 4724
Dołączył(a): Pn cze 17, 2013 7:23 am
Lokalizacja: Poznań
Imię: Patryk
Motocykl: KTM 1290 SAT
W siodle: <100 kkm

Re: vfr warszawa

Postprzez tajland » Wt cze 17, 2014 4:20 pm

Gdy ja szukałem sprzętu to jak tylko dłużej się zastanowiłem to mi szedł sprzed nosa (3szt). Tyle,że były to sprzęty młodsze,od pierwszych właścicieli,którzy zakupili je jako nowe,z udokumentowanym przebiegiem no i ceny były sensowne. Może tym się sugerowałem.
tajland
 

Re: vfr warszawa

Postprzez geguś » Wt cze 17, 2014 5:15 pm

To ześ teraz dał czadu tajland ;) nic dziwnego że salonowe sztuki sprzedały się od ręki. Zapomniałeś w swojej ocenie wziąć pod uwagę że propozycje w tym temacie dotyczą zupełnie innego stanu faktycznego... :wallbash:
Avatar użytkownika
geguś
Miłośnik
 
Posty: 820
Dołączył(a): Pt maja 24, 2013 10:54 am
Lokalizacja: Lublin
Wiek: 37
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000A GSX-R 750
W siodle: <100 kkm

Re: vfr warszawa

Postprzez tajland » Wt cze 17, 2014 5:33 pm

Hmm no może,choć nie były to sprzety roczne czy dwuletnie. Miały kilka lat :bag: .
tajland
 

Re: vfr warszawa

Postprzez blady2111 » Wt cze 17, 2014 6:01 pm

-patrick- napisał(a):a co ma być?
v-tec jest normalnie chyba w każdej po 2002roku... opcjonalnie tam był abs.
ale niech ktoś mądrzejszy się wypowie.


z tego co ja wiem i czytałem bo też się delikatnie tym modelem intersuje :) to faktycznie Vtec był już od 2002 roku , póżniej po 2006 roku były jakieś modyfikacje. Czytałem również że te poczatkowe modele 2002 rok - ponoć sprawiały problemy , mówie o Vtecu własnie. Odnośnie tej "malowanej" sztuki, ja chyba bym sie nie zdecydował. Wolę nic nie robić niż aż takie dziadostwo odjebać. Ale jesli wybierasz się na serwis i sprawdzą że rama , lagi prostę to platkiki można wymianiec naprawić , malować :) . . . . Ja tylko obawiam się znacznie wiekszego spalania (w porównaniu do CBF-y) w tym modelu.
Avatar użytkownika
blady2111
Znawca
 
Posty: 365
Dołączył(a): Wt sie 21, 2012 5:42 am
Lokalizacja: Sosnowiec
Wiek: 43
Imię: Marcin
Motocykl: T7
W siodle: <100 kkm

Re: vfr warszawa

Postprzez tajland » Wt cze 17, 2014 6:24 pm

Jeśli masz gaźnikową 600 to nie odczujesz większego spalania. Jeżdżę z kumplem który ujeżdża VFR i spala średnio 0,5 litra mniej niż mój Bandit . A Bandit spala od 5 do 6.5 litra na setkę. Gdy miałem CBF 600 to ta VFR często spaliła mniej przy wyższych prędkościach.
tajland
 

Re: vfr warszawa

Postprzez konjo8ds » Wt cze 17, 2014 6:48 pm

tajland napisał(a):Jeśli masz gaźnikową 600 to nie odczujesz większego spalania. Jeżdżę z kumplem który ujeżdża VFR i spala średnio 0,5 litra mniej niż mój Bandit . A Bandit spala od 5 do 6.5 litra na setkę. Gdy miałem CBF 600 to ta VFR często spaliła mniej przy wyższych prędkościach.

tajland, ale ten Twój kumpel wolno jeździ, że ma tak niskie spalanie. albo tylko przy Tobie mu tak mało pali :P

mi średnio pali z 6,5l a najmniej miałem chyba raz 5,5l ale to po trasie gdzieś wolnej
Obrazek
Avatar użytkownika
konjo8ds
Nightmare
 
Posty: 5342
Dołączył(a): So sty 21, 2012 4:48 pm
Lokalizacja: wawa
Wiek: 42
Motocykl: st1050

Re: vfr warszawa

Postprzez tajland » Wt cze 17, 2014 7:10 pm

Konrad Ty masz Triumpha,a one raczej nie są zbyt oszczędne. O spalaniu kolegi na VFR mówiłem opierając sie na najnowszych danych ,gdzie wspólnie zrobiliśmy 4300 km obładowani i w różnych warunkach:góry,wolne przeloty po podrzędnych drogach oraz szybkie przeloty autostradą przy prędkościach 160 -200 km/h mi spalał 6,3 do 6.5 litra,a koledze na każdym tankowaniu wychodziło jak już pisałem 0,5 litra mniej na setkę (on nie miał bocznych kufrów może to przez to :msn-wink: ).
tajland
 

Re: vfr warszawa

Postprzez -patrick- » Wt cze 17, 2014 7:14 pm

mi cbf,a spalała nom stop 6,5 litra... więc nie sądzę, żebym odczuł spalanie jakoś bardzo. spalanie to był kolejny powód do sprzedaży bo tytaj czytałem, że pali 4,5-max 6,3 przy normalnej jeździe... chyba nie umiem normalnie jeździć :P - wiecznie dostawała pod 11 tyś... szkoda mi było tak ją męczyć bo sezon czy dwa pewnie by nic się nie działo a kto wie co później - cbf 600 moim zdaniem to moto do bujania się delikatnie do 6-8 tyś obrotów i przelotowa między 120 - 130 km/h.

co do tej malowanej - jak odda za 13.500 to biorę, jak nie to jadę po tą srebrną do Wawki, już postanowione, niczego więcej nie szukam i nie oglądam bo można tak w nieskończoność... zawsze coś "lepszego"/innego się pojawia.
może aż za dramatycznie to opisałem, że tyle negatywnych opinii się pojawiło co do tej czarnej :) w całokształcie owszem - trzeba moto pomalować całe jak chce się wizualną igiełkę, ale to może poczekać do następnego sezonu, teraz tylko założyć szybko crashe i wio na tor uczyć się tym jeździć - a nóż poprawię owiewki i malowanie będzie konieczne :P :)
ale plus jest taki, że to jednak 2006r. polift, z absem, więc dramatu nie ma.
Avatar użytkownika
-patrick-
Nightmare
 
Posty: 4724
Dołączył(a): Pn cze 17, 2013 7:23 am
Lokalizacja: Poznań
Imię: Patryk
Motocykl: KTM 1290 SAT
W siodle: <100 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Weryfikacja ogłoszeń

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości