CBF 1000 ABS

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

Re: CBF 1000 ABS

Postprzez tajland » Śr lip 09, 2014 8:52 pm

Dla mnie to kolejne ogłoszenie,gdzie motocykl 8 letni ma przebieg 4 tysiące km na rok i do tego pochodzący z kraju,gdzie sezon trwa niemal cały rok (i nikogo to nie dziwi?!). Wystarczy wejść na zagraniczne serwisy ogłoszeniowe i zobaczyć ile kosztują te maszyny z tego roku i takim przebiegiem (+sprowadzenie+rejestracja+marża handlarza). Bierz chłopie bo to wyjątkowa okazja.
PS.
A Ty Raphi masz władzę więc usuń posty potwierdzające przebieg Twojej maszyny,a zainteresowanie się zwiększy. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu,że w naszym kraju nabywca chce być oszukiwany.
tajland
 

Re: CBF 1000 ABS

Postprzez raphi » Śr lip 09, 2014 9:25 pm

Właśnie też obserwuję małe zainteresowanie. Przebieg wszystkich odstrasza. A moto (poza oponami i łańcuchem) porobione jest na tip top - wszystko wymienione, silnik chodzi perfekcyjnie, zawias jak nowy (olej i uszczelniacze wymienione, łożysko główki ramy nowe, oliwa, filtry, płyny, klocki). Cóż... każdy szuka perełki w cenie parcha. Ale to sie za chwile zmieni. W autach juz sie zmienia powoli. Wielu ludzi jest juz wlasnie po "okazji życia" i powoli odbudowują budżety na kolejne, tym razem normalne auto. Widzę to po niektórych znajomych.
I z motocyklami będzie to samo. Na razie rynek powoli rośnie. Teraz te 125 myślę że dadzą mocnego kopa całemy rynkowi motocyklowemu. Ludzie się nauczą. Ja poczekam a i może przeczekam i nie będzie trzeba sprzedawać :smoke:
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14114
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: CBF 1000 ABS

Postprzez bushmaster » Śr lip 09, 2014 9:51 pm

tajland napisał(a):Dla mnie to kolejne ogłoszenie,gdzie motocykl 8 letni ma przebieg 4 tysiące km na rok i do tego pochodzący z kraju,gdzie sezon trwa niemal cały rok (i nikogo to nie dziwi?!). Wystarczy wejść na zagraniczne serwisy ogłoszeniowe i zobaczyć ile kosztują te maszyny z tego roku i takim przebiegiem (+sprowadzenie+rejestracja+marża handlarza). Bierz chłopie bo to wyjątkowa okazja.
PS.
A Ty Raphi masz władzę więc usuń posty potwierdzające przebieg Twojej maszyny,a zainteresowanie się zwiększy. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu,że w naszym kraju nabywca chce być oszukiwany.


I tak, i nie - swoją maszynę kupiłem w połowie kwietnia. Jeżdżę 3 miesiące, a jako że to pierwszy sprzęt, to powinienem z niego nie zsiadać. Zrobiłem 2,5tkm. Jeżdżę do pracy, jeśli jest pogoda plus wokół komina. Ostatnio na 2oo jechałem w piątek i zapowiada się, że wsiądę dopiero w sobotę. Na żadnej dłuższej wyprawie/zlocie nie byłem i się nie wybieram. Nie przewiduję, abym zrobił w tym sezonie więcej niż 4-5tkm.
Aczkolwiek sam jestem zadeklarowanym i dogmatycznym przeciwnikiem kupowania motocykla od handlarzy, a już zwłaszcza sprowadzanego (motocykla, nie handlarza).
Co do PS. to... :pokey:
Avatar użytkownika
bushmaster
Maniak
 
Posty: 1117
Dołączył(a): Cz sty 10, 2013 2:38 pm
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: CBF 1000 FA '13
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 1000 ABS

Postprzez tajland » Cz lip 10, 2014 4:55 am

Oczywiście to jest możliwe co piszesz,choć niezwykle rzadkie. Wtedy jednak sprzęt ma odpowiednią cenę. Na naszym rynku dominują jednak okazje zarówno jeśli chodzi o cenę jak i przebieg.
PS był ironią. Kurcze nie trzymamy się tematu wątku :msn-wink: .
tajland
 

Re: CBF 1000 ABS

Postprzez garbaty » Cz lip 10, 2014 5:16 am

sobol napisał(a):Dziękuje za cenną uwagę odnośnie napędu. Ponoć był wymieniany na wiosnę 2013. U ciebie po wymianie napędu gdzie była śruba od regulacji ??


na wahaczu jest naklejka ze stopniem zużycia napędu. Strzałka wskaźnika jest na początku zielonego pola, a przy łebku śruby widać spory kawałek otworu mocowania koła (w kierunku środka motocykla). Pstryknę później fotkę bo nie wiem czy jasno to wyraziłem.
garbaty
Znawca
 
Posty: 375
Dołączył(a): Wt maja 06, 2014 5:58 pm
Motocykl: CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 1000 ABS

Postprzez sobol » Cz lip 10, 2014 5:14 pm

Co do przebiegu fakt troszkę mały jak na turystyczny motocykl. Egzemplarz od prywatnej osoby a nie od handlarza. Ponoć jest książka serwisowa od wcześniejszego właściciela.
Co do łańcucha to jest możliwość, ze koleś zamontował krótszy łańcuch lub mniejsze zębatki i efektem tego jest śruba od regulacji bliżej silnika?
Co sądzicie o bocznych elementach czachy ?? Nie odcinają się trochę odcieniem ??
sobol
Nowicjusz
 
Posty: 7
Dołączył(a): Wt lip 08, 2014 4:52 pm
Imię: Rafał
Motocykl: brak

Re: CBF 1000 ABS

Postprzez sobol » Pt lip 11, 2014 8:38 pm

Ajj i sprzęt uciekł mi koło nosa :( Dziękuje koledzy za ocenę i cenne rady. Wiec szukam dalej :(
sobol
Nowicjusz
 
Posty: 7
Dołączył(a): Wt lip 08, 2014 4:52 pm
Imię: Rafał
Motocykl: brak

Re: CBF 1000 ABS

Postprzez Romek » So lip 12, 2014 5:01 am

garbaty napisał(a): Nowy zestaw napędowy u mnie nie pozwolił na cofnięcie koła tak blisko początku skali, śruba jest prawie na max cofnięta do silnika. Sprawdzić naciąg i zębatki


Potwierdzam co pisze Sobol
Wcale nie ilośc przejechanych kilometrów bo po co komu kombinować w ten sposób tylko źle odcięty nowy łańcuch a co za tym idzie nieodpowiednia ilość ogniw przy zakuciu łańcucha. Obecne nowe zestawy DID i wiele innych przychodzą z łańcuchem nie złączonym o wiele dłuższym niż dedykowany i trzeba ko skracać. Jeżeli ktoś nie wie o ile oczek to będą takie efekty.Drugą sprawą są zębatki. W kręgu posiadaczy Suzuki GSXF 600 i 750 to częsta praktyka gdzie ludzie nie zaglądają do odrębnych Haynesów i skracają na pałe a później biadolą że nowy napęd a juz w połowie naciągu :wacko: :eek:
Avatar użytkownika
Romek
Miłośnik
 
Posty: 731
Dołączył(a): Pt sty 03, 2014 4:00 pm
Motocykl: CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 1000 ABS

Postprzez klemens » So lip 12, 2014 9:03 am

Odnośnie łańcucha: podejrzewam, że makaroniarze-niechluje naklejają te nalepki byle jak. Moja była cbf1000 miała już w
salonie, w momencie kupna znacznik wskazujący spore zużycie łańcucha (w nowiutkim moto!). Przejeździłem na nim prawie 40kkm i nic się nie działo.
Co do okazyjnych zakupów: czasem się zdarzają, choć baaardzo rzadko. Mój obecny KTM kupiłem jako używany i jako okazję :biggrin: :biggrin: . Rocznik 2009/10 miał ponoć przejechane 4400 km. Wszelkie oznaki wskazywały, że tyle mógł mieć. Był... 300km po ostatniej wymianie oleju :biggrin: . Pomyślałem sobie, że w terenie dużo kilometrów się nie robi. Miał też oryginalny ogon, świadczący w tym modelu o niejeżdżeniu po dużych dziurach. Ja go urwałem już na pierwszej przejażdżce :biggrin:, chociaż była to zwykła polno-leśna droga. W każdym razie zrobiłem przez 3 miesiące ok.6000km (połowa w terenie) i żadne niespodzianki nie wyszły. Zaglądałem w miejsca newralgiczne i wszystko OK. Cena sprzętu natomiast była z górnych stref stanów średnich. Zatem cenowo to na pewno okazja nie była :nono:
Lepiej się wysrać i spóźnić niż być na czas i się zesrać
Avatar użytkownika
klemens
Nightmare
 
Posty: 5259
Dołączył(a): Cz wrz 09, 2010 8:04 am
Wiek: 62
Motocykl: T7

Poprzednia strona

Powrót do Weryfikacja ogłoszeń

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości