Trzeciego trzymaj się z daleka. Motocykl powypadkowy. Zobacz na ostatnim zdjęciu jaką ma krzywą felgę.
Poza tym śmiem twierdzić że takie wydechy bardzo źle wpływają na pracę i żywotność silnika. Wydech to bardzo ważna sprawa w całym cyklu pracy silnika i założenie takich wynalazków to zło. Przypuszczam, że oryginalnych wydechów już nie ma, a te były bardzo tanie. Jeśli akcesoryjne wydechy to tylko dedykowane do motocykla, przestudiowane przez inżynierów, z homologacją (np. IXIL, Leo Vince itp.).
Widać porysowany dekiel z prawej strony - to nie parkingówka tylko szlif.
No i cena... ja za niewiele więcej sprzedałem tego niebieskiego: KLIK. Wynika z tego że albo ta jest za wysoka albo moja była za niska.
Pomarańczowa?
Gdzie jest stopka centralna. To motocykl z ABS'em więc centralki były dodawane w standardzie.
Szkła kierunkowskazów przydymione. Nie wiem na pewno, ale chyba w standardzie takich nie było. Szkła były przezroczyste (takie jak w czarnej). Wydaje mi się, że plastik, ten do którego przymocowana jest szyba, ma inny odcień pomarańczowego niż reszta.
Czarna, pierwsza.
Przedni błotnik delikatnie zadarty do góry (choć nie mam tu absolutnej pewności), ma jakieś aluminiowe boczki na chłodnicy (w oryginałach nie było), dość niski przebieg. Trzeba popatrzeć po tarczach. Sety lekko wytarte od butów, możliwe, że mogły się wytrzeć od butów w tym przebiegu. Trochę zaśniedziałe śruby kół i regulacji przy wahaczach, tarcza tylna z jakimiś plamami - możliwe, że motocykl mieszkał we Francji nad morzem - stąd taki efekt. Jeśli opony są fabryczne (można poznać po DOT) to przebieg realny. Moim zdaniem ten egzemplarz nadaje się do osobistych oględzin.