To anglik. Lampa do wymiany i licznik pewnie w milach skutecznie mnie zniechęcają do tego typu maszyn. Chociaż koleś podaje przebieg w km więc bym go wypytał o to. Do tego rejestracja i nie wiadomo czy przegląd przejdzie.
Co do samego motocykla owiewki i czacha do naprawy bo np wymiana jednej części przedniej owiewki to koszt w granicach 900 zł w salonie Hondy razy dwa to masz 1800 + czacha pewnie też coś w tych pieniądzach. Dolną owiewką możesz się nie przejmować bo śmiało można ją wyrzucić na śmietnik. Dla mnie to zbędny gadżet i wcale uroku nie dodaje. Klamka sprzęgła wygięta . To wszystko świadczy o dobrym szlifie więc lagi i rama do sprawdzenia. Brak "lotek" osłon śrub na regulacji szyby Jak są stelarze to na bank były i kufry boczne a oryginalne Hondy które tu pasują to wydatek na pewno ponad tysiąc pińcet
. Reszta wizualnie w normie.