Witam,
byłem na oględzinach tego konkretnego egzemplarza:
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-500-a-20 ... 81G25.html
Garść suchych danych:
Marka: Honda
Model: CBF 500
Rok produkcji: 2008
VIN: ZDCPC39B06F037536
Z informacji jakie udało mi się uzyskać:
Silnik: 6001848
M.T.O.C: CBF500A63ER311
Model: CBF500A6:
Data rozpoczęcia gwarancji: 17-05-2008
Sprzedający: Adam, motocykl stoi u kolegi, obok Sieradza. Jest drugim właścicielem w kraju. Odkupił motocykl od kolegi - który jest instruktorem/ma szkołę jazdy?
Zakup serdecznie odradzam, straciłem tylko cały dzień i na darmo przejechałem 600km. Podczas rozmowy telefonicznej sprzedawca mówił, ze stan jest igła.
Zacznę od najpoważniejszych usterek, o których sprzedający nie wspomniał:
- krzywa główka ramy - dyskwalifikuje ten konkretny egzemplarz. Niewiele brakuje, żeby robił dwa ślady. Przednie koło odstaje na połowę koła tylnego
- opony przód i tył są z 2006 roku, motocykl z 2008. Ma przejechane według zegarów 16000km, więc nie jest możliwe, żeby opony się zużyły. Dlaczego zostały wymienione na starsze niż motocykl? Stan do wymiany, tył kompletnie łysy
- przednia opona nie jest dopasowana do tego motocykla - felga odstaje od opony,
- łożyska wahacza konkretnie stukają, do wymiany
- napęd szykuje się do wymiany - ogniwa już pokazują zużycie
- chłodnica z przodu zniszczona na dole - pofalowane żeberka i blaszki
- z tyłu chłodnicy wiatrak dotyka do chłodnicy - konkretne uderzenie, że tak się wbił
- zniszczona ramka plastikowa chłodnicy - niechlujnie spawana/lutowana
- zegary widać, że były niechlujnie rozbierane, obdrapany rant i obudowa.
- przedni błotnik pęknięty, widać szpachlowanie i popękany lakier - pomalowany innym kolorem niż zadupki. Naklejki ABS krzywo przyklejone
- błotnik pomalowany, inny kolor niż zadupki.
Mam nadzieję, że komuś oszczędzi to czasu i pieniędzy.