CBF 600S do weryfikacji

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

CBF 600S do weryfikacji

Postprzez tomiqu » Pt sty 02, 2015 3:52 pm

Wpadła mi w oko taka oferta:

http://allegro.pl/honda-cbf600s-r-2008- ... 45908.html

Co sądzicie o tym egzemplarzu?
BMW F650 '99 => ?
tomiqu
Użytkownik
 
Posty: 40
Dołączył(a): Cz paź 11, 2012 5:38 pm
Lokalizacja: woj. lubelskie
Wiek: 43
Imię: Tomek
Motocykl: poszukiwany
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez Romek » Pt sty 02, 2015 5:45 pm

siedzenie ma jakąś dużą szparę szczególnie z prawej strony, spasowanie owiewki z lewej str pod lusterkiem też podpadające może to być złudzenie więc lepiej oglądać na żywo. Stelaż i te boczne kufry mam w CBF 1000 i są rewelacyjne, zdejmowanie i zaczepianie to 3 sekundy. Dziwny ten przebieg jak na 7 lat.
Avatar użytkownika
Romek
Miłośnik
 
Posty: 731
Dołączył(a): Pt sty 03, 2014 4:00 pm
Motocykl: CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez tomiqu » Pt sty 02, 2015 6:25 pm

Dzwoniłem do sprzedającego, jest II właścicielem moto od zeszłego roku, mówił, że I właściciel praktycznie tym moto nie jeździł bo zrobił nim coś ok. 1500km, sprzedający dokręcił resztę. Niestety nie posiada żadnych dokumentów na przebieg typu książka serwisowa, faktura zakupu itp. A co z tym siedzeniem może być nie tak? Czy możliwe jest że nie jest właściwie ułożone i dlatego odstaje? Jutro umówiłem się z nim na oględziny ok. godz 10, może jest jakiś chętny forumowicz- posiadacz cbfy z Wawy by pomóc mi obejrzeć ten motocykl? :) Byłbym niesamowicie wdzięczny.
BMW F650 '99 => ?
tomiqu
Użytkownik
 
Posty: 40
Dołączył(a): Cz paź 11, 2012 5:38 pm
Lokalizacja: woj. lubelskie
Wiek: 43
Imię: Tomek
Motocykl: poszukiwany
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez Romek » Pt sty 02, 2015 7:23 pm

o tak małym przebiegu świadczą z reguły niezużyte elementy takie jak oryginalne opony z fabryki, klocki powinny być jak nowe, podnóżki - gumy jak nowe, klamki niewyrobione, tarcze trzymające wartości fabryczne, napęd, brak jakiejkolwiek ingerencji w pokrywę zaworów (6000 km) itp ale co innego przebieg a co innego jakaś gleba choć nie twierdzę że tak jest w tym przypadku.Tylko dwóch właścicieli i żaden praktycznie nie zrobił nawet niewielkiej średniej w roku w ciągu 7 lat ??? :dusgust:

BTW : Mój kumpel kiedyś kupił NTV w okazyjnej cenie, okazało się że była w jakimś leasingu czy w zastawie. Do dzisiaj nie może motocykla sprzedać więc warto spr dokładnie papiery.
Avatar użytkownika
Romek
Miłośnik
 
Posty: 731
Dołączył(a): Pt sty 03, 2014 4:00 pm
Motocykl: CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez raphi » Pt sty 02, 2015 7:29 pm

Z siedzeniem jest ok. Jest po prostu ustawione w górnym położeniu.
Wygląda bardzo dobrze. Rzeczywiście owiewki mają jakieś spore szpary po obu stronach. Na pewno warto go obejrzeć i nie napalać się przypadkiem że taki ładny bo można pominąć coś istotnego (ograniczniki, chłodnica, lagi, półki, główka ramy, łożysko.
Jeśli okazałoby się że motocykl jest zdrowy i bezwypadkowy to cena jest atrakcyjna.

Przebieg wygląda groteskowo ale trudno tutaj ocenić. Powinien mieć fabryczne opony z odpowiednim DOT, fabryczny napęd, fabryczny filtr powietrza, brak regulacji zaworów, fabryczne klocki i nienaruszone tarcze. W zasadzie tylko olej 1x/rok powinien być wymieniany. Poszukaj po śrubach.

Jak będzie ok to się długo nie zastanawiaj.

Powodzenia! :thumbsup:
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14114
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez klemens » Pt sty 02, 2015 7:33 pm

Nie znam się szczególnie na szejsetach. Siedzenie wygląda na ustawione w położeniu środkowym - podnosi się je do góry i jednocześnie do tyłu a z przodu robi się szpara. Nic tu dziwnego nie widzę. Trzeba sprawdzić, czy opony fabryczne, choć tu też zawsze mógł złapać kapcia.
Przebieg dziwny ale ja roku minionego kupiłem swoje moto, rok młodsze z przebiegiem ok. 4400 i wygląda, że faktycznie tyle było. No ale to enduro, tym się do Hiszpanii raczej nie jeździ.
Lepiej się wysrać i spóźnić niż być na czas i się zesrać
Avatar użytkownika
klemens
Nightmare
 
Posty: 5259
Dołączył(a): Cz wrz 09, 2010 8:04 am
Wiek: 62
Motocykl: T7

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez tomiqu » Pt sty 02, 2015 9:43 pm

No przebieg też od razu wydał mi się podejrzany ale z drugiej strony to 1 serwis jest chyba po 6000km więc może nic dziwnego , że jeszcze nie była na serwisie? :) Druga sprawa, że moto jest z salonu z PL więc przynajmniej zimy odpadają. Owiewki mówicie, że powinny być lepiej spasowane? Zwrócę uwagę na to. Opony z tego co wiem to powinny mieć DOT typu 3407 ( o ile są z 2007r) , tam są Michelin Pilot Road, czy takie montowała fabryka na I montaż? Tak jak piszecie przy takim przebiegu śruby powinny być w stanie nienaruszonym. Czy na tylnej, oryginalnej zębatce jest grawera " JAPAN" ? Bo gdzieś to wyczytałem na tym forum. To jest wersja bez ABS - szkoda trochę :kwasny: Mam nadzieję, że pogoda w miarę dopiszę , żeby chociaż jakąś minimalną jazdę próbną zrobić. Widziałem też , że niektóre egzemplarze mają problem z nierównymi obrotami - sprawdzę i to. A po jakim mniej więcej czasie powinien się załączyć wentylator w takiej temperaturze? I czy ktoś mi jeszcze powie, czy oryginalna, przednia lampę do jest z firmy STANLEY?
BMW F650 '99 => ?
tomiqu
Użytkownik
 
Posty: 40
Dołączył(a): Cz paź 11, 2012 5:38 pm
Lokalizacja: woj. lubelskie
Wiek: 43
Imię: Tomek
Motocykl: poszukiwany
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez Romek » So sty 03, 2015 4:56 am

Nie wiem czy cbf 600 ale Stanley to standard dla Hondy w oświetleniu pojazdów. Na 100% były w CB500 i w autach Honda Civic, reszty nie sprawdzałem ale podejrzewam że też siedzi Stanley. Nikt nie zgadnie kiedy włączy się wentylator. Na pewno trzeba sporo odczekać przy niskiej temp. tym bardziej że jest chłodzony cieczą. Na postoju bez przewiewu powietrza na chłodnice powinien sie szybciej włączyć przy przegazówkach. Przy tym przebiegu nie powinno być żadnych problemów tym bardziej że awaria załączenia wiatraka i ukł. chłodzenia zdarza się stosunkowo rzadko. Chłodnica wygląda jak nowa.
Avatar użytkownika
Romek
Miłośnik
 
Posty: 731
Dołączył(a): Pt sty 03, 2014 4:00 pm
Motocykl: CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez klemens » So sty 03, 2015 8:36 am

tomiqu napisał(a): tam są Michelin Pilot Road, czy takie montowała fabryka na I montaż?

Tak.
A swoją drogą, jak ja sprzedaję pojazdy salonowe, zawsze mam książkę, faktury itd. Nawet, jak w międzyczasie się przeprowadzałem, to przecież tego się nie wyrzuca. Jak to jest, że ludzie mają młode moto z salonu i żadnych papierów? :eek:
Lepiej się wysrać i spóźnić niż być na czas i się zesrać
Avatar użytkownika
klemens
Nightmare
 
Posty: 5259
Dołączył(a): Cz wrz 09, 2010 8:04 am
Wiek: 62
Motocykl: T7

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez goramo » So sty 03, 2015 9:33 am

Też mnie to zastanawia. Przecież dokumenty jakie dostaje się przy zakupie moto w salonie (instrukcja, książka serwisowa, wyciąg z homologacji, faktura), to nie papier toaletowy, albo ulotka z pizzeri. Takich kwitów raczej nie spuszcza się w kanał ani nie wywala się do śmietnika... :wink:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Następna strona

Powrót do Weryfikacja ogłoszeń

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości